Kannen ja lohkon plaanaus suoraksi, vakio pultit menee ainakin alle kilon ahdoilla.
Vakio pahvistakin saa ainakin schmiedmannilta 0.3mm paksumpaa versiota. (lieneekö mitään vaikutusta):think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Niin ja tosiaankin, kasaanko vakiopahvilla copper gasketin kera + vakiopultit vai mitäpä suosittelette?
Leave a comment:
-
-
Toimii vakio puristuksilla, säädöt vaan aina kuntoon, 10 toimii viellä hyvin.
Leave a comment:
-
-
Tarkotus olis nyt viimeinkin ruveta tuolta varastosta kasaamaan yhtä moottoria turbokäyttöön, ensimmäinen kokoonpano olisi lähestulkoon vakiokilkkeillä joten kysymys kuuluukin että kuinka toimi purkkareiden kanssa vai antaako olla? Vanokseton m50b25 siis kyseessä, ja 98:lla tarkoitus ajaa, eikös tuossa vakiopurkkarit ole kympin nurkilla vai tasan kymppi? Onko toivoakaan saada bensan kanssa pelaamaan? Vai millä budjettiluokan ratkaisulla saisi puristuksia vähän tiputettu jos tarvetta nyt sille on.
Tässä vaiheessa en vielä sijoita mäntiin ja veiveihin, se olkoot sitten joskus. Nyt tarkotus vain saada toi turbolla toimimaan, tehtyä muutokset koriin ja papereihin niin homma bueno. Ihan älyttömiä ei ole tarkotus voimaakaan repiä, menee kuitenkin hukkaan avossa.
Eli siis suhteellisen budjettiratkaisu hakusessa, mutta toimiva ja toivon mukaan edes vähän kestäisikin. Budjetti olisi vaikka johonkin 1500-2000 väliin, ja osia on haalittu jonkun verran, turbopakosarjaa, hukkis, hx40 super, neljä kappaletta b25:ia koneita ja kdfi sekä laajakaista hommat. Nyt jotain vinkkiä siis kehiin, etäisenä haabeena olisi että kesäloman aikana saisi tehtyä, suuttimet ja bensapuoli kokonaisuudessaan vielä aiheuttaa harmaita hiuksia
Leave a comment:
-
-
Millä tulpilla porukka ajelee yleensä yli 1.2bar paneella? Tarkka malli ja kärkiväli?
Leave a comment:
-
-
Ati dampperi on halpaa vakutuus minun mielestä!! jos pistää tako kamaa alakertaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by FlowAmp View PostKyllä noita kankisarjoja saa aika hyvin. Itelle tulossa H veivit kiinan tuotannosta mittatilauksena. Otin Koivula Motorsportilta Somerolta. Mitta veivit oli jossain ~4-450€ paikkeilla. pitäs olla kohtuu hyvät kun drag racing jampat käyttää saman vamistajan veivejä. kysellä kannattaa s-posti tai soittamalla. Välillä vastaa vähän heikosti puhelimeen mut muuten palvelu pelannu hyvin.
Kansikin näytti selvinneen taistelussa vähällä. Kutoseen uudet venttiilit niin taas mennään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostMikäs tähän on sitten toimiva ratkaisu? Vähemmän kierroksia, ATI damper, vai riittääkö ihan vaan tehdasuusi damperi vanhan tilalle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by saki View PostAtin dampperit taitaa olla ainoita tarvike/viri malleja? = tonnin kampe.. Köyhälle kallis.
Niidenkin myyntipuheissa korostetaan tarvetta erityisesti kun kierroksia lisätään. Mulla ei ole sitä ongelmaa.. nyttenkin kierrosrajoitin oli ihan vakion mukainen 6500rpm.
Ehkä koitan hankkia uuden vakion. Voisiko joku uudemman/S koneen dampperi olla sopiva? => jotain parannusta vois koittaa. Vai voisiko dampperia kehittää jotenkin omatoimisesti? Esim lisää massaa? ollaan ehkä vähän aralla alueella..
Leave a comment:
-
-
Kyllä noita kankisarjoja saa aika hyvin. Itelle tulossa H veivit kiinan tuotannosta mittatilauksena. Otin Koivula Motorsportilta Somerolta. Mitta veivit oli jossain ~4-450€ paikkeilla. pitäs olla kohtuu hyvät kun drag racing jampat käyttää saman vamistajan veivejä. kysellä kannattaa s-posti tai soittamalla. Välillä vastaa vähän heikosti puhelimeen mut muuten palvelu pelannu hyvin.
Originally posted by saki View Post135mm H kangille olisi myös tarvis. Laittakaa vinkkiä/linkkiä jos jossain tulee vastaan noita merkittömiä ~3-400€ kankisarjoja. 140mm pitkät on iisi löytää vaikka ebaysta 300€ hintaan mutta en nyt juur mistään löytänyt noita 135mm kankia. On niitä ollut kyllä ennen kun en ole tiennyt tarvitsevani..
Leave a comment:
-
Leave a comment: