Originally posted by Ardi00
View Post
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
On mutta laatu putoaa radikaalisti. Ebayhän noita on täynnä, mut en ehkä viittis kokeilla.
-
Onneksi tuli keskustelua putkikoosta oikeeseen aikaanOriginally posted by O-Peksi View PostMietippä mitä se olis ollu suuremmalla putkella.
alkujaan oli tarkoitus mennä tuolla vanhalla setupilla 3" nyt kun Down Pipekin vaihtui 4" niin ostin loppu putkeksi 3,5" varmistaakseni että tuolla varmaan hengittää ja portti tulee ulkoilmaan...
Leave a comment:
-
Minkä laista pakosarjaa suosittelette hx40superin kanssa? löytyykö jostain valmista hyvää sarjaa?
Leave a comment:
-
Melkein puoli osa mun putkisto on 3" ja sain 809hvOriginally posted by O-Peksi View PostKyllä tolle 3" putkelle on vähänkään järkevä maksimi 600 hp hujakoilla. Omassa oli ~40cm 4,5" putkea turbolta, siitä puolen metrin matkalla supistus 4,5"->3" ja loppuputki 3" yhdellä läpivirtaavalla vaimentimella.
630 hp nurkilla ei ahtojen nostosta ollu mitään järkevää hyötyä, kun huomasi, että putkisto alkaa tulppaamaan. Ja portilta tuli miulla kaasut vielä tohon samaan rööriin.
Tonix kerro lisää tosta 885 hp setistä? Oon erittäin skeptinen ton toimivuuden suhteen, jos alusta loppuun 3".
Leave a comment:
-
en tiiä mikä luokitellaan kestämiseks mutta omat oli ainaki ehjät viimekesän jäljiltä (mittariin kerty~10tkm.). ja paukkua tuli jonkuverran käytettyä.Originally posted by bmw89 View PostOnkos porukka käyttänyt launch controllia näissä?
Jostain olin lukevinani, ettei ainakaan vakio m50 männät kestäis pidemmän päälle?:think
Leave a comment:
-
Joo. Kyllä paremminkin naulaamisesta on kyse jos männänrenkaan välit rapisee irti.Originally posted by pazq View PostSe ei vaadi kummosia ropinoita että karkaa ne renkaanvälit kuikkaan, monestikin todettua.
Ja tuo lähtörajotin yms varmaan vähemmän tosiaan rasittaa mäntää kun täyskaasu vedot koska palaminen tapahtuu osittain sarjassa. Naulaus niitä renkaanvälejä tiputtelee eikä mikään launci..
Leave a comment:
-
Se ei vaadi kummosia ropinoita että karkaa ne renkaanvälit kuikkaan, monestikin todettua.
Ja tuo lähtörajotin yms varmaan vähemmän tosiaan rasittaa mäntää kun täyskaasu vedot koska palaminen tapahtuu osittain sarjassa. Naulaus niitä renkaanvälejä tiputtelee eikä mikään launci..
Leave a comment:
-
Eihän se lauchi itessään pidä kuin kierroksia halutussa kohtaa. Anti-lagin jos lykkää siihen kylkee niin kyllä sieltä jossain vaiheessa antautuu männästä jotain. Yksi tapaus nähny kun paukkua huudatettu koko kesä m50moottorissa niin männän renkaiden välistä pala haljennut.
Leave a comment:
-
Vähemmänkai se launchi rasittaa mäntiä, kun normaalisti veto päällä, koska bensan syttyminen tapahtuu osaksi siellä pakokanavan puolella. Voisin kuvitella, että pakoventtilit ja turbon pakosiivet on ennemmin kovilla :thinkOriginally posted by bmw89 View PostOnkos porukka käyttänyt launch controllia näissä?
Jostain olin lukevinani, ettei ainakaan vakio m50 männät kestäis pidemmän päälle?:thinkLast edited by Pazi88; 24-02-2015, 13:58.
Leave a comment:
-
Onkos porukka käyttänyt launch controllia näissä?
Jostain olin lukevinani, ettei ainakaan vakio m50 männät kestäis pidemmän päälle?:think
Leave a comment:
Leave a comment: