Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Ardi00 View Post
    Lähinnä kyselin onko markkinoilla mitään halvempaa.
    On mutta laatu putoaa radikaalisti. Ebayhän noita on täynnä, mut en ehkä viittis kokeilla.

    Leave a comment:


  • Ardi00
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Eikö o-peksilta (rewon Motors)
    Saa ihan pätevän olosta sarjaa.
    Lähinnä kyselin onko markkinoilla mitään halvempaa.

    Leave a comment:


  • billy
    replied
    Originally posted by O-Peksi View Post
    Mietippä mitä se olis ollu suuremmalla putkella.
    Onneksi tuli keskustelua putkikoosta oikeeseen aikaan alkujaan oli tarkoitus mennä tuolla vanhalla setupilla 3" nyt kun Down Pipekin vaihtui 4" niin ostin loppu putkeksi 3,5" varmistaakseni että tuolla varmaan hengittää ja portti tulee ulkoilmaan...

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Ardi00 View Post
    Minkä laista pakosarjaa suosittelette hx40superin kanssa? löytyykö jostain valmista hyvää sarjaa?
    Eikö o-peksilta (rewon Motors)
    Saa ihan pätevän olosta sarjaa.

    Leave a comment:


  • Ardi00
    replied
    Minkä laista pakosarjaa suosittelette hx40superin kanssa? löytyykö jostain valmista hyvää sarjaa?

    Leave a comment:


  • mrrk
    replied
    Originally posted by O-Peksi View Post
    Mietippä mitä se olis ollu suuremmalla putkella.
    Tämä, ja mitkä oli pakolämmöt?

    Eikös Jurvan ratapäivillä ollut lämpöongelmia?

    Leave a comment:


  • O-Peksi
    replied
    Originally posted by toppe View Post
    Melkein puoli osa mun putkisto on 3" ja sain 809hv
    Mietippä mitä se olis ollu suuremmalla putkella.

    Leave a comment:


  • toppe
    replied
    Originally posted by O-Peksi View Post
    Kyllä tolle 3" putkelle on vähänkään järkevä maksimi 600 hp hujakoilla. Omassa oli ~40cm 4,5" putkea turbolta, siitä puolen metrin matkalla supistus 4,5"->3" ja loppuputki 3" yhdellä läpivirtaavalla vaimentimella.

    630 hp nurkilla ei ahtojen nostosta ollu mitään järkevää hyötyä, kun huomasi, että putkisto alkaa tulppaamaan. Ja portilta tuli miulla kaasut vielä tohon samaan rööriin.

    Tonix kerro lisää tosta 885 hp setistä? Oon erittäin skeptinen ton toimivuuden suhteen, jos alusta loppuun 3".
    Melkein puoli osa mun putkisto on 3" ja sain 809hv

    Leave a comment:


  • I-Ienkka
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    Onkos porukka käyttänyt launch controllia näissä?
    Jostain olin lukevinani, ettei ainakaan vakio m50 männät kestäis pidemmän päälle?:think
    en tiiä mikä luokitellaan kestämiseks mutta omat oli ainaki ehjät viimekesän jäljiltä (mittariin kerty~10tkm.). ja paukkua tuli jonkuverran käytettyä.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by pazq View Post
    Se ei vaadi kummosia ropinoita että karkaa ne renkaanvälit kuikkaan, monestikin todettua.
    Ja tuo lähtörajotin yms varmaan vähemmän tosiaan rasittaa mäntää kun täyskaasu vedot koska palaminen tapahtuu osittain sarjassa. Naulaus niitä renkaanvälejä tiputtelee eikä mikään launci..
    Joo. Kyllä paremminkin naulaamisesta on kyse jos männänrenkaan välit rapisee irti.

    Leave a comment:


  • pazq
    replied
    Se ei vaadi kummosia ropinoita että karkaa ne renkaanvälit kuikkaan, monestikin todettua.
    Ja tuo lähtörajotin yms varmaan vähemmän tosiaan rasittaa mäntää kun täyskaasu vedot koska palaminen tapahtuu osittain sarjassa. Naulaus niitä renkaanvälejä tiputtelee eikä mikään launci..

    Leave a comment:


  • Ardi00
    replied
    Eihän se lauchi itessään pidä kuin kierroksia halutussa kohtaa. Anti-lagin jos lykkää siihen kylkee niin kyllä sieltä jossain vaiheessa antautuu männästä jotain. Yksi tapaus nähny kun paukkua huudatettu koko kesä m50moottorissa niin männän renkaiden välistä pala haljennut.

    Leave a comment:


  • leksii
    replied
    Ja tulppien päälle ainakin kävi kaverilla

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    Onkos porukka käyttänyt launch controllia näissä?
    Jostain olin lukevinani, ettei ainakaan vakio m50 männät kestäis pidemmän päälle?:think
    Vähemmänkai se launchi rasittaa mäntiä, kun normaalisti veto päällä, koska bensan syttyminen tapahtuu osaksi siellä pakokanavan puolella. Voisin kuvitella, että pakoventtilit ja turbon pakosiivet on ennemmin kovilla :think
    Last edited by Pazi88; 24-02-2015, 12:58.

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    Onkos porukka käyttänyt launch controllia näissä?
    Jostain olin lukevinani, ettei ainakaan vakio m50 männät kestäis pidemmän päälle?:think

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎