M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Minkäs kokosta meno letkua on porukka käyttäny ahtimelle? Meinasin 4mm sisähalkasijaa että painetta piisaa?
Leave a comment:
-
Paljonko porukalla pyörii ennakot M50 turbossa yli 1.5bar ahdoilla ja bensalla?
Ja mitkä puristukset koneessa on?
Leave a comment:
-
Jaa pitäiskö sitä sit ottaa riski ja lyyä ilman plaanausta kasaan :think Tuo nyt mikään älytön voimamoottori ole muutenkaan, että varmasti vakio tiivistekkin kyllä kestäis. Massaosan tilasin kyllä uuden.Originally posted by saki View Posten oo kyllä likikään aina höylännyt. Hyvin on pitänyt. Näkee kyllä ettei ne millään osu samoihin kohtiin uudestaan vaan tekee uudet urat. = joka toisella irroituksella varmaan hyvä plaanailla pinta. Massa kestää kyllä monta avausta. Coppergasgettia olen suosinut.. Ehkä irtoo ehjänä ilmankin ja pitää?
Leave a comment:
-
en oo kyllä likikään aina höylännyt. Hyvin on pitänyt. Näkee kyllä ettei ne millään osu samoihin kohtiin uudestaan vaan tekee uudet urat. = joka toisella irroituksella varmaan hyvä plaanailla pinta. Massa kestää kyllä monta avausta. Coppergasgettia olen suosinut.. Ehkä irtoo ehjänä ilmankin ja pitää?Originally posted by anttiviis View PostKyllä se kansi pitää joka irroituskerran jälkeen höylätä kun liekkirenkaita käyttää.
Leave a comment:
-
Kyllä se kansi pitää joka irroituskerran jälkeen höylätä kun liekkirenkaita käyttää.
Leave a comment:
-
Pakkohan se on höylätä kun se kansi antaa periksi. Jos jotenkin ihmeen kaupalla sattuisi uudestaan kasattaessa renkaat osumaan tasan samoihin kohtiin niin eihän niihin jää enää samalla tavalla jännitettä kun se kohta on jo kerran painunut. Jos taas menee puoli milliä vanhan viereen niin uusi ura leikkaa vanhan uran paristakin kohdasta ja taas vuotaa varmasti.
PS. Tämä ei ole kokemusta vaan teoriaa, saa tulla kumoamaan.
Leave a comment:
-
Niin kai se tekee, mut kai se uppoaa samoihin koloihin uudestaankin. Lähinnä pointtina tässä on, että oulu moottorikoneistamo menee heinäkuuksi kiinni ja joutuu melko kauas viemää kannen hoitoon, jos meinaa partylle saada läjään :think Niin ei viittis plaanata, jos ei ole pakko.Originally posted by Dunky View PostEikös se rengas sinne kympin uppoa
Last edited by Pazi88; 26-06-2015, 16:03.
Leave a comment:
-
Athena cooperring tiiviste. Kun käyttää kannen auki, niin pitääkö kanttaa höylätä? Tiiviste ei siis vuoda, vaan ilmeisesti venttiili. Ja ilmeisesti pelkkä massaosan vaihto riittää.
Leave a comment:
-
Mulle piti tulla alun perin pako 274 ja imu 268 ku meinasin et saan sillee pakopuolen virtaan turbolle paremmin kun ahdin painaa kuitenkin ilmaa imupuolelle mutta päätin sit kuitenkin koittaa ensi tommosella imu 282 pako 274 paketilla. Kaiken lisäks ku on kovat nostajat niin 268 nokka ois ollu hytikkanostajille.
Ny joutuu vaa oottelee ko toimitusaika jotai 5-7vko. Vähän pelottaa noissa et paljonko loppupeleis on overlappiä ja tuleeko paljo takasin puhallusta.
Leave a comment:
-
12 puristuksia, 2bar ahtoja. Toimii etanolilla nakuttamatta, ikuinen autuus? Sylinteripaineet, muita murheita? Mistä hajoaa? Lohko poikki?Originally posted by Dunky View PostSäätäminen vaan teettää enemmin töitä mitä ylemmäs nostaa puristussuhteen, viinahan kestää tuon helposti
Leave a comment:
Leave a comment: