Aivan varmasti tuo jälkimmäinen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kannattaa lueskella PPF:n foorumia, siellä on hyväksi koetut reseptit M50 turbottamiseen selvillä. Heidän webshopistaan löytyy "oikeat rojut" moiseen koneeseen.
Eaglen kankia ja CP:n mäntiä saa halvalla jenkeistä (ebay, VAC motorsport jne), "kupariliekkirengaskansipahvi" ja ARP:n kansipultit PPF:ltä sekä kunnon moottorinohjaus, noilla mennään jo pitkälle.
Varsin maukkaita pakosarjojakin tekevät ruotsinmaalla, toki maksavat reilusti mutta eipä noilla kiinankaalisarjoilla kummoisia tee.
Originally posted by Rockford View PostNiinhän nuo väittää. Uskon silti, että laadukkailla männillä ja kangilla saadaan aivan eri-tasoinen paketti - ellei nyt M50 ole kuuluisaa rakettitiedettä, jonka alakertakin kestää vakiona vaikka sen ~400-500hvHelpoinhan se noin tietenkin olisi. Kokemuksia toki otetaan vastaan tästäkin!
Originally posted by Rockford View PostJep, tuota ihmettelinkin kun purin tuon 525:sen, niin ei näyttänyt olevan lauhdutinta lainkaan - tehostimen öljyt kyllä oli jäähdytetty ihan hämärällä putkistolla maskin takaa. Suunnitelmissa käyttää jotenkin tuota 325:sen omaa lauhdutinta.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Noppe View PostSanokaapas kumpi pahvi on parempi, MLS vai tuo mitä PPF kehuu kestäväksi => http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_w...roducts_id=821-E30 325i M-TechII Turbo
-E39 528iA M-Sport
-E46 330i Cabriolet M-Sport Individual
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostKannattaa lueskella PPF:n foorumia, siellä on hyväksi koetut reseptit M50 turbottamiseen selvillä. Heidän webshopistaan löytyy "oikeat rojut" moiseen koneeseen.
kunnon moottorinohjaus, noilla mennään jo pitkälle.
Comment
-
-
-
Originally posted by Juppe View PostOn siinä oma hommansa. Väitän kuitenkin ihan omankin (vähäisen) kokemuksen perusteella, että homma olis todella paljon helpompaa, jos kollektorit olis valmiina. Muutaman projektin kanssa juuri niiden tekemiseen on uponnut sitä aikaa paljon ja lopputulos oli silti keskinkertaisen alapuolella... Burnssilta sais vielä semmoset kamat, että putket vois kiinnittää jousilla pakosarjaan. Ei tarttis edes hitsauksia ihmetellä, kuin primääriputkissa. Samalla repeämisten riski pienenee melkoisesti, kun putket pääsevät elämään (varsinkin rosteriputket).
Originally posted by Jonsku View PostEaglen kankia ja CP:n mäntiä saa halvalla jenkeistä (ebay, VAC motorsport jne), "kupariliekkirengaskansipahvi" ja ARP:n kansipultit PPF:ltä sekä kunnon moottorinohjaus, noilla mennään jo pitkälle.
Comment
-
-
Onko kellään nyt todellista tietoa miten toi vanos suhtautuu ahtamiseen ja sen säätäminen esim Megalla, cclDesign ja sieltä mie nimeltä immu uhkaili kyllä että olisi helppo homma mutta onko kokemuksia?
Ihan vakio kaluilla ajattelin ite lähteä kokeilemaan ja maltillisilla max 0,5 ahdoilla kiinasarjalla...
Odotan mielipiteitä (:
Immu ottanut omasta 320 e30 ihan mukavia lukemia,ja olen kyllä jopa ajanutki vehettä ja hyvin vetää...
juttua cclahti.com
Comment
-
-
Originally posted by Vulcan View PostItsellä alkais oleen savujen oton aika e30 m50 turbossa. Eli minkälaiset tulpat kannattais ostaa?
kuinka paljon vääntöä sachs 618 ja vakio 325kytkinlevy kestää? (itsellä m20vauhtis ja vaihdelaatikko)
Tuleeko tuon MLS tiivisteen kanssa sitä liimaa mukana? Cooper-ring tiiviste nyt kokeiltu ja todettu huonoksi -> kesti peräti 5km ajoa.
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostKerro ihmeessä lisää ? PPF:n tiiviste ? Mitkä pultit ja miten kiristetty ?
Comment
-
-
Originally posted by Noppe View PostPPF ja renkaissa on ne nystyrät, mitkä uppoaa kanteen niin sisimmäinen tulee osittain palotilan puolelle -> palaa välistä. Arppilaiset pultteina ja kiristetty mukana tulleen ohjeen mukaan.
Comment
-
Comment