Originally posted by ekkoo1
View Post
M62B44 viritystä(dynolappu #73)
Collapse
X
-
260 asteita, nostoa 9.7mm/9.7mm 0-välyksellä. Pyysin semmoiset nokat että pystyisi vielä vakio kannen hilpeillä ajamaan ja ihan vakio ajotuksiin niillä M62 lukitustyökaluilla kasattu.Originally posted by ike24 View PostMitä tuli asteita ja nostoa nokkii? Ja mite ajotettu
Tarkoitus kyllä etsiä joku säätämään tuota DME:tä, mutta pitää ensin päästä tuosta automaatista eroon aivan alkajaisiksi.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
Onko täällä kenelläkää käytössä s65 pakosarjoja ? Paria laippaa täytyy ainaki kääntää että käy kantee muuten menee ilmeisesti ihan ok paikallee, onhanne ahtaasee tilaa tehtykkin. Tossa pyörittelin käsissä moisia ainaki kollektorit vaikutti hyvältä ja ovat sairaan kevyet, pituushan on varmaa mitoitettu sinne 8000rpm nurkille mutta varmaa ihan pätevät noihi kansanmoottoreihinki
-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
Mulla oli joskus nuo, mutta e39 kanssa ei ois käyny mitenkään mitä niitä sovittelin. Niin paljon ois pitäny muokata että, melkein ois tehny mutkista/pätkistä uudet sarjat. Mitä muistan e36 B8 ajoilta, niin aika ahdas se e36 konetilakin, että noinkohan sopivat ilman enempiä muokkauksia. :thinkEVERYTHING | WORKS
Comment
-
Ei käytössä mutta tarkotus on laittaa e34 kunhan joutaa, sarjat on ollu jo pitkään oottamassa. Ovat tosiaan höyhenenkevyet.Originally posted by mige95 View PostOnko täällä kenelläkää käytössä s65 pakosarjoja ? Paria laippaa täytyy ainaki kääntää että käy kantee muuten menee ilmeisesti ihan ok paikallee, onhanne ahtaasee tilaa tehtykkin. Tossa pyörittelin käsissä moisia ainaki kollektorit vaikutti hyvältä ja ovat sairaan kevyet, pituushan on varmaa mitoitettu sinne 8000rpm nurkille mutta varmaa ihan pätevät noihi kansanmoottoreihinki
Silmämääräisesti apukuskin puoli lienee helpohko mutta kuskinpuolelle saa muokkailla sitten enemmän. Laippoja tosiaan pitää kääntääE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Joo tuskin ihan laippoja kääntämällä menee, eniten huolettaa rattiakseli miten se osuu pakosarjan tielle.-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
Tuosta voi hieman katella miten Supersprint on toteuttnut e36 V8 sarjat.
EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Joo on tullu katottua, naurettavan hintaiset siihen nähden kuinka yksinkertaiset ovat, varmaa vakio nokilla aivan se ja sama mitkä sielä on mutta kuitenki.Originally posted by bemmeri View PostTuosta voi hieman katella miten Supersprint on toteuttnut e36 V8 sarjat.
https://www.supersprint.com/public/i...103-342118.jpg-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
Ihmettelen todella tota Supersprintin päätöstä tehdä eri pulssiset bankit eri puolilla autoa. Noh onhan Supersprintti toki vaan yksi valmistaja muiden joukossa ja ehkä paremmasta päästä näitä normaaleja kiskoja, mutta ei tietenkään mitään erikoista vielä millään mittarilla. Siltikin ihmettelen.
Comment
-
Meinaatko tota, kun toisella puolella menee vierekkäiset primäärit yhteen ja toisella puolella joka toinen? Sehän tulee ristikkokampisen kasin sytytysjärjestyksestä, joka ei ole symmetrinen. Jos pulssit haluaisi kollektoreihin täysin tasavälein, pitäisi tuoda osa primääreistä vastakkaisen puolen kollektoriin.Originally posted by Remotion View PostIhmettelen todella tota Supersprintin päätöstä tehdä eri pulssiset bankit eri puolilla autoa. Noh onhan Supersprintti toki vaan yksi valmistaja muiden joukossa ja ehkä paremmasta päästä näitä normaaleja kiskoja, mutta ei tietenkään mitään erikoista vielä millään mittarilla. Siltikin ihmettelen.
Comment
-
Varmaan ovat ihan syystä tehneet tuommoisen vastaavan mitä Alpinan originaali pakosarja on. Tilanpuute suurin syy. Tosiaan ohjausakseli on hieman tiellä. Ei ollut 2013-2014 tuota Supersprintin sarjaa saatavilla, ois varmaan jääny kyllä ostamattakin vaikka ois saanutkin.Originally posted by mige95 View PostJoo on tullu katottua, naurettavan hintaiset siihen nähden kuinka yksinkertaiset ovat, varmaa vakio nokilla aivan se ja sama mitkä sielä on mutta kuitenki.
Tuosta sarjasta hyvin näkee, miten on tehty tuommoinen kuoppa josta akseli menee. Siinä oli kuitenkin aika iso välys akseliin nähden ja tuo on tuplakuorilla. Yhdellä seinällä oleva n. 40mm putki menee varmaan nätimmin siellä.
Voi olla aika haastava saada yhtä pitkät primäärit ainakin kuskin puolelle. Ei siellä apparinkaan puolella liikaa tilaa ole.

EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Läheltä kyllä menee 8 sylinteriä, oonki miettiny sellaista vaihtoehtoa että 8 sylinterin putki kiertäisi ohjausakselin eli akseli menis ns pakosarjan välistä :think-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
Juu kyllä. Tuota en tiennytkään.Originally posted by Skarpa View PostMeinaatko tota, kun toisella puolella menee vierekkäiset primäärit yhteen ja toisella puolella joka toinen? Sehän tulee ristikkokampisen kasin sytytysjärjestyksestä, joka ei ole symmetrinen. Jos pulssit haluaisi kollektoreihin täysin tasavälein, pitäisi tuoda osa primääreistä vastakkaisen puolen kollektoriin.
Comment
-
Originally posted by Remotion View PostJuu kyllä. Tuota en tiennytkään.
Joo, m6x tapauksessa samaan kollektoriin kuuluisi ohjata keskimmäiset toisesta ja reunimmaiset toisesta bankista.
Ei onnistu ihan joka koriin, ainakaan helposti.
Kyllä netti tuntee niin hienoja toteutuksia ko. Aiheesta että kaipa se on sitten sitä moottoripornoa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment


Comment