Originally posted by targo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M62B44 viritystä(dynolappu #73)
Collapse
X
-
Originally posted by targo View Postei ole tullut otettua, mutta ihan perus 2,5 tuumasta siitä asti kun putket yhdistyy vakiossa ja läpivirtausvaimella. painokin putos varmaan 10kg
Kahdella 2,5" putkella perälle asti? Eli sulla ei oo kun yksi läpivirtaava pönttö ilman katteja? Liekö kuin kovat äänet e39:ssä tuolteen?EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostKahdella 2,5" putkella perälle asti? Eli sulla ei oo kun yksi läpivirtaava pönttö ilman katteja? Liekö kuin kovat äänet e39:ssä tuolteen?Nykyiset
E39 96' 540i
Comment
-
-
Originally posted by targo View Postmä hyvin selitin, siis yhdellä 2,5 putkella ja yhdellä vaimentajalla kyllä... ei itseasias hirveen rouheat ole paitsi täysvedolla
Vakiona takapöntölle menevä putki on 540i e39ssä vajaata 3" rööriä sen jälkeen kun yhdistyy yhdeksi putkeksi. Ja on suoraa putkea takapöntän sisälläkin. M5:ssä on hieman ohuempaa, mutta menee molemmin puolin autoa.
Edit. Laitetaan nyt selvennyksenä, että läpäksi tuo putken "pienennys" oli tarkoitettu. Luulin että hymiö pisteineen riittää selventämään pointin. En tarkoittanu että ko autoa viritetty ko keinolla.Last edited by bemmeri; 16-09-2014, 11:13.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Mä en usko että ne hevoset siellä putkisto-osastolla on. Jos ei ihan törkeen ahdas ole niin luulen että sarjat on se mikä on huonoo jos on.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMä en usko että ne hevoset siellä putkisto-osastolla on. Jos ei ihan törkeen ahdas ole niin luulen että sarjat on se mikä on huonoo jos on.Nykyiset
E39 96' 540i
Comment
-
-
Originally posted by zoonas View PostKyllähän ne katit siellä myös ahistaa aikalailla.
ei koneesta tehoa oteta putkistolla eikä pakosarjalla. Päätekijöinä ihan muut asiat.
pakosarjaa mälväämällä esim max vääntöön eikä sen esiintymiskierroslukuun pysty vaikuttamaan. Ainoastaan sitä ennen, ja sen jälkeen olevaan käyrän muotoon. Tämä auttaa hahmottamaan että mikä kannen jälkeisten osien merkitys on.
Toki pullonkaulat täytyy poistaa, mutta sen jälkeen homma menee kuten yllä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by targo View Postsamaa mieltä kanssasi, luulen et ihan koneen yleiskunnolla tehot otetaan. kuitenkin toisesta 540sestä otettiin samana päivänä 269hp ja 430nm
Näistä ehjistä ja kunnolla huolletuista 4,4l koneista on vakiona jarrutettu useasti 300-310hv tehot.
Siksi nämä "lastujen" myyjätkin uskaltaa luvata ton verran jerkkua ohjelmalla.
Jos maffi/lambdat/anturit/tulpat/imuvuodot/suuttimet/bensansaanti on heikolla hapella jää tehot kyllä vajaaksi.
Eli tuota targo:n autoa ei ole putkistolla "viritetty" ,se on vain hyvä yksilö jossa kaikki toimii niin kuin uutena.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Onko kellään tietoa miten M67 kampura mahtuis M60/2 koneeseen? Ketjupää on kyllä lyhyempi ja rattaat erikohdissa. 93mm stroke.
M67-specific features
• Material 42 CrMo 4, nitrocarburized
• Shaft cranked at two levels (similar to M62)
• Main bearing, common part with M62
• Thrust bearing with integrated bearing, arranged on flywheel
end of main bearing
Tai S62 kampura, jossa enemmin samanlainen ketjupää? 89 stroke.Last edited by TIRAX; 17-12-2014, 14:39.
Comment
-
-
Originally posted by TIRAX View PostOnko kellään tietoa miten M67 kampura mahtuis M60/2 koneeseen? Ketjupää on kyllä lyhyempi ja rattaat erikohdissa. 93mm stroke.
M67-specific features
• Material 42 CrMo 4, nitrocarburized
• Shaft cranked at two levels (similar to M62)
• Main bearing, common part with M62
• Thrust bearing with integrated bearing, arranged on flywheel
end of main bearing
Tai S62 kampura, jossa enemmin samanlainen ketjupää? 89 stroke.Aprilia RSV4
Comment
-
Comment