M52b28 e36 -97 pakosarjojen materiaali? Onko hitsattavissa ja millaisilla materiaaleilla? Niistä syntyisi nätisti turbosatsi, kunhan on kohtuudella muokattavissa..
Ne mitkä on tehtaaltakin ollu kiinni, eli: NGK BKR6EQUP tai jos haluu useemmin vaihtaa, niin NGK BKR6EK.
Mitä eroa näillä sankareilla on muuta ku vaihtoväli? Tuo pitkänmatkan tulppa olis 15€ kpl paikallisessa varaosaliikkeessä ja tuo toinen varmaan halvempi. Onko molempia saanu ensiasennettuna?
M52b28 e36 -97 pakosarjojen materiaali? Onko hitsattavissa ja millaisilla materiaaleilla? Niistä syntyisi nätisti turbosatsi, kunhan on kohtuudella muokattavissa..
On saanut kuulemma molempia, sekä peltisiä että valujöötistä tehtyjä, itse olen nähnyt vain peltisiä.
Peltiselle pakosarjalle menee perus mustan tikku, vaikkapa 2,4mm ja keltanen elektrodi. Tigillä tietysti. Tai kaasullakin tulee yhtälailla kestävä.
Valurautanen sarja tarvii vähän monimutkaisemmat toimenpiteet, esilämmitys ja hidas viilennys muunmuassa.
Miten olette helpoiten irroittaneet kampiakselin päätypultin, jotta ketjukotelon saa auki? Joku taisi täälläkin tehtailla niitä pitotyökaluja, mutta enpä enää löydä threadia, että oisko niitä vielä tarjolla.
Tuo 410nm on kuitenki ihan tarpeeksi saada auki ilman työkalua. :think
On saanut kuulemma molempia, sekä peltisiä että valujöötistä tehtyjä, itse olen nähnyt vain peltisiä.
Peltiselle pakosarjalle menee perus mustan tikku, vaikkapa 2,4mm ja keltanen elektrodi. Tigillä tietysti. Tai kaasullakin tulee yhtälailla kestävä.
Valurautanen sarja tarvii vähän monimutkaisemmat toimenpiteet, esilämmitys ja hidas viilennys muunmuassa.
Peltisethän nuo on ja hyvä kuulla, et on normimustaa. Valurautaiset lentäis kyllä kuuppaan modifikaatiokohteina, vaikka hyvä ovatkin vakiosovelluksissa..
Miten olette helpoiten irroittaneet kampiakselin päätypultin, jotta ketjukotelon saa auki? Joku taisi täälläkin tehtailla niitä pitotyökaluja, mutta enpä enää löydä threadia, että oisko niitä vielä tarjolla.
Tuo 410nm on kuitenki ihan tarpeeksi saada auki ilman työkalua. :think
kaverin puolesta kyselisin että mistä mahtaa johtua erittäin huono käynnistyminen kylmänä ja kuumana huono siltikkin?:think kampiakselin tunnistin vaihettu?
E39 M5 Titansilber<------ F11 530D Spacegray E36 323i M-sport Med Hölsteri
Ex :E61 525D Lci Carboni
Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
Ex :E61 530XD Monacoblau<------
Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
Ex: E34 540 6-Gang Mtech<------
kaverin puolesta kyselisin että mistä mahtaa johtua erittäin huono käynnistyminen kylmänä ja kuumana huono siltikkin?:think kampiakselin tunnistin vaihettu?
Vikakoodit?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment