Originally posted by e36coupe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50 ylikokotopic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostOnko kukaan sorvauttanut noita männänrengas uria, kuinkahan arvokas operaatio on?mäntä kiinni, kellotus suoraan ja 1.5mm uraterällä kohilleen, osaava sorvarilla 6kpl menee max 20min.
Asiasta kukkaruukkuun. 84.5mm poraus tais olla parempi ku 86mm ahtokäyttöön :thinkE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by anteroro View PostMulla on 140mm h-profiilit b30 akselilla m50 lohkossa, joten väittäisin että mahtuu myös m52..E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
M52B30 turbo pähkäilyä
M54 rojuilla varmaan käytettävä ohutta MLS tiivistettä ettei paljerako kasva järjettömän suureksi? Kun eikös mäntä jää muutaman millin dekkitason alapuolelle M54B30:ssa.
Ja mites nuo tasopinnat sitten mls tiivisteen kanssa, kannessa nyt ei ongelmaa saada tasaiseksi mutta pystyykö lohkoa plaanaamaan vai lähteekö nikasil pinnoite lohkeilemaan?Last edited by Tomba87; 16-12-2017, 18:33.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostM54 rojuilla varmaan käytettävä ohutta MLS tiivistettä ettei paljerako kasva järjettömän suureksi? Kun eikös mäntä jää muutaman millin dekkitason alapuolelle M54B30:ssa.
Ja mites nuo tasopinnat sitten mls tiivisteen kanssa, kannessa nyt ei ongelmaa saada tasaiseksi mutta pystyykö lohkoa plaanaamaan vai lähteekö nikasil pinnoite lohkeilemaan?
Nikasil -lohkon plaanaus saattaa tuottaa ongelmia pinnotteen lohkeilun kanssa, mutta täälläkin on ollut esillä ajatus, että jos pinnotteen hiois ensin pois plaanattavan paksuuden alueelta, niin ei pääsis lohkeamaan. Kukaan ei oo vissiin vielä kokeillut. Mulla on yksi roskalohko, johon pitäis testata.Last edited by Skarpa; 16-12-2017, 20:26.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostMinkä suuruiseksi haluat paljeraon? M5X moottoreissa palotilan muotoilu on sellainen, että tasalakisilla männillä ja erityisesti pidemmillä iskuilla puristussuhde kasvaa aika korkeaksi pienellä paljeraolla. M54B30 vakio puristussuhde on 10,2 ja paljerako 3,58 mm. M54B30 romut B28 single vanos koneessa 1,75 tiipparilla tuottaa mun laskujen mukaan puristussuhteen 10,04 ja paljeraon 3,68. M52TU ja M54 koneissa on vakiona n. millin korkeampi lohkokorkeus, mutta MLS pahvi, jolloin kannen tehollinen korkeus lähellä samaa. En oo mikään asiantuntija aiheessa, mutta oon ite katellu, että kannessa paljealueet on melko pienet, joten koko paljeraon merkitys lienee aika paljon vähäisempi kuin jossain kaksventtiilikoneissa.
Nikasil -lohkon plaanaus saattaa tuottaa ongelmia pinnotteen lohkeilun kanssa, mutta täälläkin on ollut esillä ajatus, että jos pinnotteen hiois ensin pois plaanattavan paksuuden alueelta, niin ei pääsis lohkeamaan. Kukaan ei oo vissiin vielä kokeillut. Mulla on yksi roskalohko, johon pitäis testata.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
-
Itselläni tilanne se että oma m50b25nv turbo on osina ja kampiakseli menee vaihtoon.
Nyt ollut wisecon matalapuristeiset männät ja ne pysyy jatkossakin.
Joutilaana olisi m54b30 kampiakseli mutta kysymyksenä kuuluu että millä kiertokangilla tai muilla palikoilla saan tuosta rakennettua toimivan paketin?
Jos ei sillä saa tehtyä niin miten b28 kammella?E38 740ia -94
E46 316 -00
Volvo S60
EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo
Comment
-
-
Originally posted by cricke View PostItselläni tilanne se että oma m50b25nv turbo on osina ja kampiakseli menee vaihtoon.
Nyt ollut wisecon matalapuristeiset männät ja ne pysyy jatkossakin.
Joutilaana olisi m54b30 kampiakseli mutta kysymyksenä kuuluu että millä kiertokangilla tai muilla palikoilla saan tuosta rakennettua toimivan paketin?
Jos ei sillä saa tehtyä niin miten b28 kammella?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Mulla ainakin höylättiin m52 nikasil lohko ilman ongelmia.
Originally posted by Tomba87 View PostM54 rojuilla varmaan käytettävä ohutta MLS tiivistettä ettei paljerako kasva järjettömän suureksi? Kun eikös mäntä jää muutaman millin dekkitason alapuolelle M54B30:ssa.
Ja mites nuo tasopinnat sitten mls tiivisteen kanssa, kannessa nyt ei ongelmaa saada tasaiseksi mutta pystyykö lohkoa plaanaamaan vai lähteekö nikasil pinnoite lohkeilemaan?Turbo GSX-R
E36 Coupe
E90 325i LCI
Comment
-
Comment