Originally posted by pilootti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
megasquirt kyssäri,tarttis nopeesti tietoo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
m30 koneessa oli vakio 60-2 triggeri ja nyt mersun moottorissa on 6-1. kaverin autossa oli myös ongelmaa rinkitiedon kans protopartsin anturin takia. vaihdettiin cherry hall anturi ja hienosti pelaa. koneena m50 ja vakio 60-2 triggeri. millon oot megan ostanu? ne anturit on vaihtunu 5v ohjauksesta 12v ohjaukseen joku aika sitte, eikä nähtävästi oo toiminu sen jälkeen.. :thinke30 318i touring "Bercedes Menz"
Kawasaki z1000
-FatBoyRacing-
Comment
-
-
Muutama viikko sitten ostettu mega. Kyllä muistaakseni mittasin +5v siitä ohjauksesta. :think
Noh laitoin ton cherryn anturin tilaukseen, juodaan kaljaa siihen saakka että saadaan taas osia tontille
E: Olikin +12V...Last edited by Maikkeli; 01-09-2016, 00:04.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Omassa autossa virrat päälle laittaessa paukahtaa monesti imusarjaan. Saako tuon säädettyä niin, että ensimmäinen kipinä tulee vasta kun moottori pyörii? "Skip pulse" kohdassa on 3.
Moottorina M30B34 ja käytössä hukkakipinäpuola ja kdfi.
Tyhjäkäynti myös vielä vähän työnalla. Kaasuläppää raottamalla käy tällähetkellä, mutta pitäisi saada tuo tyhjäkäyntiventtiili pelaamaanE87 118d
E70 3.0d
Ex: E36 M3
Ex: E36 cabriolet m60b40
Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar
Comment
-
-
Originally posted by -kalevi- View PostOmassa autossa virrat päälle laittaessa paukahtaa monesti imusarjaan. Saako tuon säädettyä niin, että ensimmäinen kipinä tulee vasta kun moottori pyörii? "Skip pulse" kohdassa on 3.
Moottorina M30B34 ja käytössä hukkakipinäpuola ja kdfi.
Tyhjäkäynti myös vielä vähän työnalla. Kaasuläppää raottamalla käy tällähetkellä, mutta pitäisi saada tuo tyhjäkäyntiventtiili pelaamaan
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOisko sytkälähdön inverted/non inverted asetus väärinpäin. Eli siis puola liipaisee heti kun siihen tulee virrat, koska asetus on väärinpäin. Näin niinkuin puhtaaksi arvauksena. Vauhtivaunu varmaan fiksumpi kaveri sanomaan, mut helpottais, kun tietäis puolan tarkemman mallin.
Viime syksynä oli ongelmana saada auto käyntiin ja silloin Vauhtivaunu sanoi että puola kärähtää todella nopeasti jos tuo inverted asetus on väärinLast edited by -kalevi-; 29-08-2016, 14:15.E87 118d
E70 3.0d
Ex: E36 M3
Ex: E36 cabriolet m60b40
Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar
Comment
-
-
Originally posted by -kalevi- View PostViime syksynä oli ongelmana saada auto käyntiin ja silloin Vauhtivaunu sanoi että puola kärähtää todella nopeasti jos tuo inverted asetus on väärinE30 325 M-tech II DCT
9.97s/238kmh
Comment
-
-
Originally posted by anteroro View PostMulla kärys 203 syttyboksi alle 10sec kun spark inverted oli väärin
Kävin mittailemassa. Ei ole virtaa ohjauksessa kun virta on päällä.Last edited by -kalevi-; 29-08-2016, 17:17.E87 118d
E70 3.0d
Ex: E36 M3
Ex: E36 cabriolet m60b40
Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar
Comment
-
-
Joo niin se tuo kyseinen vehe taitaa kärytä, kun vähän googlailin. En tiiä toimiiko, mut mites jos ottaa priming pulssin pois? Ei olis bensaa koneessa mitä syttyä silloin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo niin se tuo kyseinen vehe taitaa kärytä, kun vähän googlailin. En tiiä toimiiko, mut mites jos ottaa priming pulssin pois? Ei olis bensaa koneessa mitä syttyä silloin.E87 118d
E70 3.0d
Ex: E36 M3
Ex: E36 cabriolet m60b40
Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar
Comment
-
-
Originally posted by -kalevi- View Post. Saako tuon säädettyä niin, että ensimmäinen kipinä tulee vasta kun moottori pyörii?
Ongelma on ainoastaan ulkoisilla sytkä"kivillä" ja johtuu siitä ettei ylösvetovastuksilla toteutettu ohjaus ole "päällä" ennenkuin mega on tehnyt bp-pyörityksen eli hetken virtojen käännön jälkeen sytkäkiven kaikille kanaville menee ohjauspulssi.
Tätä ei tapahdu kun mega ohjaa suoraan kiviä esim. ISL9V-trankkuja, joita itse käytän, koska ne saa ohjauksen suoraan prosessorilta joka siis ei anna pulssia ennenkuin kierrossignaali tulee.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by -kalevi- View PostSaako tuolle releelle jostain järkevästi otettua ohjausta?sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Olisi tarkoitus nyt kytkeä tuo launch control käyttöön. Boksiin kolvasin piuhan joka maadoitetaan katkaisijan kautta ja tämä kytkee sen päälle. Olisi tarkoitus siirtää myöhemmin piuhat kytkinpolkimeen vakionopeudensäätimen katkaisijan kautta.
Minkälaisia arvoja olette näpytelleet? Rpm varmaan sinne 3-4000rpm paikkeille alkuun ja tps 20-50% paikkeille ja softiin limiteriin jotain satoja. Tota rpm ja tps arvoa voi varmaan pidon mjkaan hieroa mutta mitä arvoja uskaltaa ennakoihin laittaa ja mitä vaikuttaa kun muuttaa suuntaan tai toiseen?
Jos jotain väliä niin ahdettu bmw m60 moottori ja ms3 megasquirt kyseessä.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostOlisi tarkoitus nyt kytkeä tuo launch control käyttöön. Boksiin kolvasin piuhan joka maadoitetaan katkaisijan kautta ja tämä kytkee sen päälle. Olisi tarkoitus siirtää myöhemmin piuhat kytkinpolkimeen vakionopeudensäätimen katkaisijan kautta.
Minkälaisia arvoja olette näpytelleet? Rpm varmaan sinne 3-4000rpm paikkeille alkuun ja tps 20-50% paikkeille ja softiin limiteriin jotain satoja. Tota rpm ja tps arvoa voi varmaan pidon mjkaan hieroa mutta mitä arvoja uskaltaa ennakoihin laittaa ja mitä vaikuttaa kun muuttaa suuntaan tai toiseen?
Jos jotain väliä niin ahdettu bmw m60 moottori ja ms3 megasquirt kyseessä.
Nämä siis meikäläisen havaintoja, mutta oikeasti varttimailiviivalla ei oo tullu launciha edes kokeiltua. Lähinnä ihmeteltyä miten eri säädöt vaikuttaa.
Niin ja kantsii olla fuel sekä spark cut päällä. Jos ei oo fuel cut päällä, niin syytää bensaa/viinaa ihan huolella läpi putkesta plussa ennakoilla. En edes uskaltanu kokeilla millaset liekit lyö putkesta, jos ennakko on -20 ja ei oo fuel cut päälläLast edited by Pazi88; 30-08-2016, 09:41.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment