Announcement

Collapse
No announcement yet.

megasquirt kyssäri,tarttis nopeesti tietoo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11096
    • Oulu

    Kannattaa tuota tps dot thresoldia laskea, että kiihdytysrikastus menee päälle hitaamillakin painalluksilla.

    Mut pikku vinkkinä, niin ve kartta kannattaa olla ihan kunnolla sääsettynä ennenkuin koskee kiihdytysrikastukseen.

    Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

    Comment

    • madi
      Bimmer Rookie
      • May 2004
      • 45
      • Oulu

      Kyllähän se parani mutta ei kuitenkaan vielä kaikki ongelmat lähtenyt
      Ilmeisesti kun on nuo väärät tulpat putputtelee (F5DTC) tyhjäkäynnillä että satunnaisesti osuu se tyhjäkohta

      Comment

      • Osku
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2005
        • 3324
        • Kouvola,Pilkanmaa

        Kellään ollu ongelmia ton protopartsin äijän kanssa ??

        Tilattii 2KPL Ms3x sekventiaalina,täydelliset johtosarjat volkkarin COP liittimillä ku tulee sellaset puolatkin..

        Hintaa laitto nettikaupan hinnan päälle vielä 100€/boksi ja eipä sielt tullu kyllä johtosarjaa sekventiaalille,saati että ois tullu johto+anturi edes irrallaan mukana ni ois saanu ite kolvailla kympin anturin ja parin euron johdonpätkän kiinne..


        No herraa ei tunnu kiinnostavan vittuakaan vastata puhelimeen...
        Kyllä minusta kolmen viikon aikana jos asiakas soittaa +40 kertaa niin olisi edes kohteliasta vastata. Sähköpostikin tuntuu olevan hankala vastaa..

        Onko muilla ollu ongelmia ton äijän tavottamisen kanssa ??

        Viime keväänä tilailtiin samanlainen paketti ja laitto johtosarjaan sellasen piirilevyn ilmeisesti ""signaaliprosessori" tjms noita vw puolia varten.. No oli se äijä tehny sen vituiks ja vikaa etsittiin 3päivää kun ei tullu kipinää.. Nyt mokoma viritelmä puuttui kokonaan molemmista johtosarjoista.
        Last edited by Osku; 23-02-2017, 20:15.
        E30 24V 5D "Vakio"

        Originally posted by ///Make
        1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

        Comment

        • Neppo
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2006
          • 721
          • Laihia

          Ompas harmi. Itsellä taas päinvastaista kokemusta. Ostin pari kk sitten täältä heidän kasaaman megan käytettynä. Käytin siellä tarkastettavana ja pyysin lisä lähdön sytylle. Kaikki pelas ja oli liittimetkin tinattu valmiiksi jne. Ja tuli pinnijärjestykset mukana.

          Myös sorvaus oli hyvää, kun heillä oli vielä sorvi. Jarruadapterien soviteholkit tuli heiltä.

          Harmi, jos on muuttunut palvelu tuohon suuntaan. Toivotaan, että selviää tuo teidän homma.

          Comment

          • Vauhtivaunu
            BTCF Member
            • Jun 2008
            • 2714
            • P-Karjala

            Originally posted by Osku View Post
            kympin anturin ja parin euron johdonpätkän kiinne..
            Tässäpä tämä megamaailma tiivistyy. Jos mega ja sen johtosarja tehdään kunnolla ja kunnollisilla liittimillä sekä antureilla niin se maksaa saman kuin mikä tahansa muu ns. kaupallinen laite. Kun se tehdään nopeasti ja halvalla niin jälki on sitten sellaista mitä olen valitettavasti esim. kyseisen pajan laitteista joutunut korjaamaan ja todennut monelle etten koske eo. laitteisiin.

            Mega on tasan niin hyvä laite kuin on sen tekijä. Pystyn sanomaan tämän ylpeydellä.
            sigpic


            Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

            Comment

            • jannmann
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 5856
              • Joccis City

              Originally posted by Vauhtivaunu View Post
              Tässäpä tämä megamaailma tiivistyy. Jos mega ja sen johtosarja tehdään kunnolla ja kunnollisilla liittimillä sekä antureilla niin se maksaa saman kuin mikä tahansa muu ns. kaupallinen laite. Kun se tehdään nopeasti ja halvalla niin jälki on sitten sellaista mitä olen valitettavasti esim. kyseisen pajan laitteista joutunut korjaamaan ja todennut monelle etten koske eo. laitteisiin.

              Mega on tasan niin hyvä laite kuin on sen tekijä. Pystyn sanomaan tämän ylpeydellä.
              Tämä on erittäin hyvin sanottu.
              Kaikki laadukkaat osat/tarvikkeet/välineet maksaa. Halvalla saa vain ongelmia.

              Itse en megasta välitä, mutta sen tulo aikoinaan "markkinoille" pakotti kalliimpia valmistajiakin tarkistamaan hintojaan ja lisäämään myös ns. entry level purkkeihin enemmän ominaisuuksia.
              Last edited by jannmann; 25-02-2017, 16:35. Reason: typo
              Aprilia RSV4

              Comment

              • Dille_
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2010
                • 226
                • Järvenpää

                Originally posted by petrolhead View Post
                Neuvottiin että kylmäkäynnistys ja joutokäynti pitäs hieroa ennenkuin lähtee ajelemaan säätölenkkiä. Onko heittää vinkkejä em. säätötöihin. Ihan perusasioista saa alottaa jos mua neuvoo .
                Täälä olis kans kuulevia korvia kyseisestä aiheesta jos jotain kiinnostaa kirjotella, kohta sama edessä itellä. Lähinnä tämä vaihe, kun auton jossain vaiheessa saa käymään sen jälkeen kun kaikki kalbroinnit ja valikot on ohjeiden mukaisesti kohillaan; saakohan autoa kuinka hyvin / ollenkaan liikkeelle tässävaiheessa vai pitääkö alottaa vapaalla huudattelemalla pikkuhiljaa lähialueita kohilleen?
                Säätämisen perusidea nyt noin jotenkin on tiedossa, käytännön kokemus täysin 0..

                Ot: Petrolhead tais ainakin jotenkin jo päästä alkuun kun topiccia vilkaisi ��
                Last edited by Dille_; 26-02-2017, 23:46.
                E30 -90 M20 Turbo
                sigpic

                Comment

                • jönsse22
                  BTCF Member
                  • Feb 2013
                  • 403
                  • kouvola

                  Onkos kellää ollut tälläistä vastaavaa kuin minulla nyt niin autona e30 cabrio jossa vauhtivaunun tekemä mega motronicin kuoriin ( on muuten asiallinen laite)
                  niin elikkä siis laajakaistana toimii tulen uusi plx.
                  Ongelmana on nyt siis että laajakaistan oma mittari ei näytä siinä näytöllä lukemia, näytön reunalla menevät valot kyllä toimivat ja tunerstudiolla kun katsoo niin aikas järkeviä lukemia näyttää seokset ja säädöllä muuttuu aina "oikeaan" suuntaan.
                  Onkos minulla nyt viallinen näyttö vai mikäs mättää?
                  Itse ohjaimelle tulee virtalukolta virta ja singaali menee purkkiin.
                  E28 520i "keke"
                  E30 "325" turbo
                  E38 käyttiksen romu
                  R50 mini cooper🤣

                  Comment

                  • jakeluvesimies
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2010
                    • 2726
                    • On the road @ Laplandia

                    Originally posted by jönsse22 View Post
                    Onkos kellää ollut tälläistä vastaavaa kuin minulla nyt niin autona e30 cabrio jossa vauhtivaunun tekemä mega motronicin kuoriin ( on muuten asiallinen laite)
                    niin elikkä siis laajakaistana toimii tulen uusi plx.
                    Ongelmana on nyt siis että laajakaistan oma mittari ei näytä siinä näytöllä lukemia, näytön reunalla menevät valot kyllä toimivat ja tunerstudiolla kun katsoo niin aikas järkeviä lukemia näyttää seokset ja säädöllä muuttuu aina "oikeaan" suuntaan.
                    Onkos minulla nyt viallinen näyttö vai mikäs mättää?
                    Itse ohjaimelle tulee virtalukolta virta ja singaali menee purkkiin.
                    Ethän tökännyt tappiis plx-boksin väärään reikään
                    Last edited by jakeluvesimies; 27-02-2017, 17:15.

                    Comment

                    • jönsse22
                      BTCF Member
                      • Feb 2013
                      • 403
                      • kouvola

                      Originally posted by jakeluvesimies View Post
                      Ethän tökännyt tappiis plx-boksin väärään reikään
                      En tietääkseni
                      E28 520i "keke"
                      E30 "325" turbo
                      E38 käyttiksen romu
                      R50 mini cooper🤣

                      Comment

                      • anttiviis
                        BTCF Member
                        • Aug 2010
                        • 369
                        • Kokkola

                        Originally posted by jönsse22 View Post
                        En tietääkseni
                        Boottaa se plx:n näyttö. Oisko klo 9 ja klo 15 painikkeita yhtäaikaa pohjassa 10sek vai oliko vielä klo12 painike mukaan.. itellä ollu sama juttu joskus ku räpyttelin virtojs on/off useasti peräkkäin.
                        E30 325i Turbo -86
                        E30 325i M-tech2 -89
                        E30 316i Bavaria -91
                        E39 525iA -02
                        F11 530xd M-Sport -11

                        Comment

                        • jakeluvesimies
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2010
                          • 2726
                          • On the road @ Laplandia

                          Originally posted by jönsse22 View Post
                          En tietääkseni
                          ainaki dm5 mallissa oli madollisuus sujauttaa väärin tarkista siis liittimet siitä boksilta.

                          Comment

                          • jönsse22
                            BTCF Member
                            • Feb 2013
                            • 403
                            • kouvola

                            Originally posted by anttiviis View Post
                            Boottaa se plx:n näyttö. Oisko klo 9 ja klo 15 painikkeita yhtäaikaa pohjassa 10sek vai oliko vielä klo12 painike mukaan.. itellä ollu sama juttu joskus ku räpyttelin virtojs on/off useasti peräkkäin.
                            Ei tuntunut auttavan tuokaan:think
                            E28 520i "keke"
                            E30 "325" turbo
                            E38 käyttiksen romu
                            R50 mini cooper🤣

                            Comment

                            • jönsse22
                              BTCF Member
                              • Feb 2013
                              • 403
                              • kouvola

                              Originally posted by jakeluvesimies View Post
                              ainaki dm5 mallissa oli madollisuus sujauttaa väärin tarkista siis liittimet siitä boksilta.
                              Juu on tässä mahdollisuus tuikata tatti väärään koloon mutta sen olen siis jo tarkistanut
                              Näyttöön siis ilmestyy aina virrat päälle laittaes se alkuteksti/logo mutta seoslukemia se ei näytä
                              E28 520i "keke"
                              E30 "325" turbo
                              E38 käyttiksen romu
                              R50 mini cooper🤣

                              Comment

                              • petrolhead
                                Moderator
                                • Feb 2004
                                • 13793
                                • Hyvinkää

                                Originally posted by Dille_ View Post
                                Täälä olis kans kuulevia korvia kyseisestä aiheesta jos jotain kiinnostaa kirjotella, kohta sama edessä itellä. Lähinnä tämä vaihe, kun auton jossain vaiheessa saa käymään sen jälkeen kun kaikki kalbroinnit ja valikot on ohjeiden mukaisesti kohillaan; saakohan autoa kuinka hyvin / ollenkaan liikkeelle tässävaiheessa vai pitääkö alottaa vapaalla huudattelemalla pikkuhiljaa lähialueita kohilleen?
                                Säätämisen perusidea nyt noin jotenkin on tiedossa, käytännön kokemus täysin 0..

                                Ot: Petrolhead tais ainakin jotenkin jo päästä alkuun kun topiccia vilkaisi ��
                                Joo pääsin. Itellä tosin ei ollut paljon arpaa kylmäkäynnistämisessä. +11C lämpötilassa ottaa vähän sahailua ja suostuttelua eikä jää omin nokkineen pyörimään ennenkun on pari minsaa lämmennyt. Varmaan mulla helpottaa korkea puristuspaine tota käyntiinlähtöä. Jos muistan voisin laittaa noita arvoja näytille mitä mulla on ATM. Sama kone vissiin sullakin?

                                Saa tulla ihmetteleen livenäkin jos huvittaa, kun et tuon kauempaa ole. Tallille ajanee Jäkestä alle puoli tuntia.
                                Last edited by petrolhead; 01-03-2017, 18:08.
                                2015 VW Crafter
                                1984 BMW 316
                                2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                                petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                                "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎