Metallurgiaa aika huterasti tuntevana väitän, että se spacer voi olla tehty mistä tahansa raudasta mitä löytyy käsiin ja mikä vaan sorvautuu sileäksi. Stefojen läpi viedään noin yleisesti tosi monen sorttista plootua valuraudasta alkaen ja homma toimii.
Jeps eli teetetään kuhan jostain jos ei eriävää mielipidettä esitetä
Taas tekisi mieli kokeilla kasata ajan kanssa yksi M20 vapari.
En oo hetkeen seurannut mitään M20:iin liittyvää, joten kehitystä osissa on varmaan tapahtunut, jonka johdosta tänne tätä kirjoitankin.
-140mm veivit
Malli vielä hakusessa, ehkä BMW:n oma?
-alkuperäiset keinut
Onko näille tullut järkevää kilpailijaa?
Joop sitä pääsis kasailemaan alakertaa läjään. Akseliteräksestä tulee tuo stefaspaceri.
Tulihan nuo kampiakselin runkolaakerien kannet niin päin että laakerien kynnet ovat samalla puolella molemmissa liuskoissa? Kirjoitin kyllä lapulle ylöskin nuo mutta pitää näköjään tuo kaappi purkaa kokonaan romuista että löytys se lappu Kannet on kyllä numeroitu että järjestys on tiedossa.
Koitin tuossa googletella mutta en löytänyt kiristysmomenttia tuolle kampiakselin kuningaspultille että miten tiukkaan se tuli kiristää? Muistaakseni lukitteen kanssa se suositeltiin laittamaan.
Tuleeko nuo pakkaslommit ihan vaan lyömällä paikalleen kiinni vai tarviiko mitään tiivistysmäskiä niihin laittaa?
Tulihan nuo kampiakselin runkolaakerien kannet niin päin että laakerien kynnet ovat samalla puolella molemmissa liuskoissa?
Koitin tuossa googletella mutta en löytänyt kiristysmomenttia tuolle kampiakselin kuningaspultille että miten tiukkaan se tuli kiristää? Muistaakseni lukitteen kanssa se suositeltiin laittamaan.
Tuleeko nuo pakkaslommit ihan vaan lyömällä paikalleen kiinni vai tarviiko mitään tiivistysmäskiä niihin laittaa?
Tuli tuossa kansi putsailtua ja silmämääräisesti tarkisteltua ja muuten vaikuttaisi olevan varsin hyvässä kunnossa mutta nokkapukeissa on jonkin verran nokan pyörimissuunnan suuntaista naarmua/kulumaa.
Pahimmat naarmuista lähtevät aina siitä öljyreiän luota ja jatkuvat about 1/4-1/2 kierrosta niinkuin olisi öljyn mukana tullut jotain shaibaa ja naarmuttanut.
Ei poikittaisia naarmuja.
Noille ei vissiin ole tehtävissä mitään muuta kuin kansi vaihtoon jos häiritsee?
Onkos nuo ollut kellään niin pahasti kärsineet että olisivat jotain varsinaisia ongelmia aiheuttaneet kuten öljynpaineen häviämistä?
Aivan täysin soivasta koneesta tuo kansi on mulle tullut Ja nokka olisi tulossa uusi.
Onko männäntappi liiän väljä mäntään, jos se pääsee sormin pyörimään ollessaa männässä paikallaan? Vai tiukkeneeko lämmetessään? Kyseessä m50b25 vanos mäntä.
Comment