M10 viritys ja rakennus topic

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aisi316
    replied
    Originally posted by Tzeimi View Post
    Tee säädettävä tukipiste. Ainakin omissa vessoissa saa passattua kykän kohdilleen (260 & 280 lodjut).
    N.6mm jatko työsylinterin varteen korjasi tilanteen normaaliksi😀

    Leave a comment:


  • aisi316
    replied
    Originally posted by Tzeimi View Post
    Tee säädettävä tukipiste. Ainakin omissa vessoissa saa passattua kykän kohdilleen (260 & 280 lodjut).
    tuota juuri mietin kun kattelin kun auto ylhäällä täytyy kehitellä jotain sellasta:think

    Leave a comment:


  • Tzeimi
    replied
    Originally posted by aisi316 View Post
    240 getrakki ,pääsylkky 02 oma , työsylinteri e30
    Tee säädettävä tukipiste. Ainakin omissa vessoissa saa passattua kykän kohdilleen (260 & 280 lodjut).

    Leave a comment:


  • aisi316
    replied
    Originally posted by Tzeimi View Post
    Mikä vaihteisto, mitkä sylinterit?
    240 getrakki ,pääsylkky 02 oma , työsylinteri e30

    Leave a comment:


  • Tzeimi
    replied
    Originally posted by aisi316 View Post
    Vaihdoin tossa nollakakkoseen uuden kytkimen .clutch mastersin s14 kytkinpaketin uuden painelaakerin sitten vauhtipyörän mikä on m20 koneesta mihin on vaihdettu m10 hammaskehä,oliskohan nyt vauhtipyörä sen verran erimittanen ollu ettei sen takia pelaa?pystyy ajamaan mut ei hyvä ,pakki rusahtaa eikä saa nopeaa vaihtoa.työsylinteri uusittu ,mitä mieltä?
    Mikä vaihteisto, mitkä sylinterit?

    Leave a comment:


  • aisi316
    replied
    M10 kytkin ei irrota

    Vaihdoin tossa nollakakkoseen uuden kytkimen .clutch mastersin s14 kytkinpaketin uuden painelaakerin sitten vauhtipyörän mikä on m20 koneesta mihin on vaihdettu m10 hammaskehä,oliskohan nyt vauhtipyörä sen verran erimittanen ollu ettei sen takia pelaa?pystyy ajamaan mut ei hyvä ,pakki rusahtaa eikä saa nopeaa vaihtoa.työsylinteri uusittu ,mitä mieltä?
    Last edited by aisi316; 17-09-2015, 18:38.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Vittu, eikä IE vastannut sähköpostiin kun kysyin tuotteiden yksityiskohdista. Ei kai se auta kun saatana tilata ja kattoo mitä tuli ostettua.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Ireland eng. myy vissiin ainakin rosterivenoja. Mistä muualta saa ostaa?

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by basso72 View Post
    Saa olla eriväriset ja mitenpäin sattuu,paitsi runkolaakeriliuskoissa lohkon puolelle samaa väriä,jotta (teoriassa) suora kampura makaa kaikkien liuskojen päällä ja välysmittaus antaa oikeamman tuloksen.
    Kiitos.
    Pitää soitella marmoritiskille ja kysyä onko liuskan hinta todellisuudessa satsin hinta, vai onko hinnat pikkasen pompsahtanu.

    Leave a comment:


  • basso72
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Jep. Oliko nyt niin että molempien liukojen on oltava samaa väriä per kaula? Jos on eriväriset niin siinähän on satkun porras sillon.
    Jos ne voi olla eriväriä per kaula niin tuleeko jompikumpi aina ylös tai aina alapuolelle?
    Saa olla eriväriset ja mitenpäin sattuu,paitsi runkolaakeriliuskoissa lohkon puolelle samaa väriä,jotta (teoriassa) suora kampura makaa kaikkien liuskojen päällä ja välysmittaus antaa oikeamman tuloksen.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Jep. Oliko nyt niin että molempien liukojen on oltava samaa väriä per kaula? Jos on eriväriset niin siinähän on satkun porras sillon.
    Jos ne voi olla eriväriä per kaula niin tuleeko jompikumpi aina ylös tai aina alapuolelle?

    Leave a comment:


  • basso72
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Selittäkääpä suomeksi tyhmälle vielä kerran, miten toi siniset/punaset liukat-juttu toimii?
    Sininen satkun paksumpi.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Selittäkääpä suomeksi tyhmälle vielä kerran, miten toi siniset/punaset liukat-juttu toimii?

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Kannatan 1. vaihtoehtoa syystä että venttiilinlautasen viereen tulee tilaa paremmalle (?) virtaukselle mikäli ko. kansi/venttiili sitä tarvitsee. Mäntää koneistamalla palotilan reunan ja venttiililautasen etäisyys ja virtausominaisuudet pysyvät ennallaan eli jos em. asiassa on ongelma niin jyrsi kantta.
    Joo..
    Ennenaikaista kysellä ja suunnitella kun en oo saanu tuotetta vielä käsiini. Todennäköistä on, että mukissa ei ole hirveesti ylimääräistä mistä ottaa. Aloinkin tossa selvittelemään kannen lastuajaa. Pitää päättää paljonko on turvallinen väli patista palotilaan. Jotenki tuntuu että oikea vastaus on enemmän kun mitä turvallinen paljerako tarttis olla, siis väli litteestä laesta kannen tasaiseen osaan..

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Pattipää mukit, patti on about koko laen kokoinen. Vaihtoehtoja on kaksi. Jyrsiä palotilojen paljealueen kohtia että mahtuu pyörimään, tai hioa/sorvata mukin päät sileeksi paljealueen kohdalta. Olen taipuvainen ekaan vaihtoehtoon jos joku ei osaa esittää painavaa perustetta toisen ratkasun puolesta.

    Jarno
    Kannatan 1. vaihtoehtoa syystä että venttiilinlautasen viereen tulee tilaa paremmalle (?) virtaukselle mikäli ko. kansi/venttiili sitä tarvitsee. Mäntää koneistamalla palotilan reunan ja venttiililautasen etäisyys ja virtausominaisuudet pysyvät ennallaan eli jos em. asiassa on ongelma niin jyrsi kantta.

    Leave a comment:

Working...
X