Originally posted by BMW525Xda
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Putkistot *yleinen keskustelu*
Collapse
X
-
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Mories,
Mulla olisi pieni äänenvaimennin päivitys tulossa ja tarvitsisin tietoa minkätyyppinen kiristin olisi tuolle adapterille paras. Eli putket menevät adapterin sisään ja se näyttää jotakuinkin tältä:
Siellä on milli välystä molemmissa päissä. Laitanko tahnaa tms väliin lisäksi?MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostMories,
Mulla olisi pieni äänenvaimennin päivitys tulossa ja tarvitsisin tietoa minkätyyppinen kiristin olisi tuolle adapterille paras. Eli putket menevät adapterin sisään ja se näyttää jotakuinkin tältä:
Siellä on milli välystä molemmissa päissä. Laitanko tahnaa tms väliin lisäksi?
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMillin välys on kyllä aika iso.
Ei löydy oikeesti sopivaa muhvia?
Ei löytynyt. Tuo olis sitten niinku puoli milliä per puoli ja eikös se panta paina sen sitten kasaan? Jos tietäisi vielä mikä olisi oikeasti kaikista paras panta/kiinnike tuollaiseen liitokseen niin olis hyvä.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNoi on hyviä. U-pulttiliitokset on ärsyttäviä asentaa ja mulla on vaikeuksia saada niitä tiiviiksi jostain syystä. Liitostahnatkin on auttaneet harvinaisen vähän. Tai sit mä en osaa.
Comment
-
-
Mulla on yhdet tuollaiset tyhjän panttina hyllyssä, koko varmaan 2" putkelle sopiva..
Täytyypä nyt erikseen kehaista kun on pariin kertaan lyhyen ajan sisään tullut asioitua putkistoasioissa Marteliuksen kanssa. Jo ensimmäinen tilaus meni nappiin ja palvelu oli erinomaista, mutta tämä jälkimmäinen kerta kyllä loksautti leuat allekirjoittaneelta. Soittelin eilen puoliltapäivin kun tuli tarve saada jokseenkin kustomoidut joustinpalkeet keskivaimentimen ja auton alla olevien kattien väliin E46:seen, aika äkkiä puhelimessa totesivat ettei mikään ongelma heille. No, tänä aamuna napsahti tekstari että paketti olisi jo noudettavissa Matkahuollosta.
Tosiaan alle vuorokaudessa siitä kun keksin asiaa edes kysellä niin on jo tavara perillä, aivan 5/5 palvelua kyllä. Hintakin ihan kohtuullinen.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Soviteltu kiinan ”rst” pakosarja paikoilleen. Toistaiseksi pienillä modauksilla selvitty, vaihdelaatikon kyljestä moottorin ja laatikon liitoskohdasta joutui puukkosahalla leikkaamaan 2cm ulokkeen pois. Kiina rst tulee siitä että magneetti ottaa kiinni hyvin hennosti, ovat ilmeisesti kromimaalilla päällystettyä peltiä
Magneettikokeilun jälkeen päätin olla päällystämättä näitä millään etteivät katoa ensistartissa pieruna saharaan. Pinnapulttien määrä aiheutti mietintää, oem 16kpl ja oem sarjat oli kiinni 19kpl, peltisarjat tulee kiinni 22kpl.Last edited by BMW525Xda; 05-12-2019, 18:53.
Comment
-
-
Austeniittinenkin ruostumaton, eli se "oikea" ruostumaton teräs voi tulla magneettiseksi muokattaessa, esim. taivuttaessa. Ilmiö ei vaikuta korroosionkestoon. Eli rosterisarja, johon magneetti tattuu, saattaa ihan hyvin silti olla AISI 304:ää (perus ruostumaton teräs, yleinen putkistomateriaali). Tai sitten se voi olla jotain muuta.
Comment
-
-
Jos seostus on isompaa, materiaalin hilarakenne on austeniittinen jolloin magneetti ei tartu ja jos ferriittinen, niin tarttuu. Haponkestävät ovat yleensä niin paljon seostettuja, että eivät ota magneettiin.
On olemassa myös hyvin erikoisia seoksia jotka kestävät lähes missä olosuhteissa tahansa, mutta ovat ferriittisiä
Näin muistini syövereistä. Saa korjata jos muistan jotakin väärinE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Putkistoo rakennellessa en oo koskaan laskenut yhdelle evoversiolle niin paljon elinikää että tarttis miettiä ruostumattomuutta..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment