Jos meinasit tälle talvelle saa lämmitystä noilla ultimaten pumpuilla, niin voi kaivaa popparit esiin... Toi hinta on kyllä niin halpa että voisi itsekin kokeilla tilausta. Ne saattaa saada joskus tammi-helmi kuulla jos nyt tilaa.
Tammi helmikuu riittäisi itselle hyvinkin.Jos luottokortilla ostaa, niin olis edes jotain mahdollisuuksia saada edes rahat takaisin? Plussana se, että saa kämpän myös viileäksi. Alkaa mittari olla täys työskennellä 80% ajasta väärässä lämmössä, talvella 12 astetta ja kesällä 32 astetta.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Jos meinasit tälle talvelle saa lämmitystä noilla ultimaten pumpuilla, niin voi kaivaa popparit esiin... Toi hinta on kyllä niin halpa että voisi itsekin kokeilla tilausta. Ne saattaa saada joskus tammi-helmi kuulla jos nyt tilaa.
Ok, eli niillä ei ole varastossa siis mitään ja tilaus lähtee Kiinasta .
Tuo on kyllä halpa...:think Kuka niitä sopivasti asentaisi Turun seudulla?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Hyvin on kyllä omassa tallissa Ultimaten pumppu toiminut lämmittämiseen. Asiakaspalvelu ja toimitusajat vaan ihan luokatonta ko.firmalla...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mulla on tuo 295e tilauksessa. Vahvistuksessa luki toimitusajaksi 44viikko. Saas nähdä koska tulee. Tilasin n. Pari vikkoa sitten.
Itse tein tilauksen joulukuussa 2013 ja lopullinen tilauksen toimitus oli huhtikuussa 2014. Tuossa välillä toki tuli osa tavaroista mutta silti...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ok, eli niillä ei ole varastossa siis mitään ja tilaus lähtee Kiinasta .
Tuo on kyllä halpa...:think Kuka niitä sopivasti asentaisi Turun seudulla?
Ne kerää rahaa etukäteen ennen tehdastilausta, tai kontti voi olla jo merellä tulossa. Huonolla tuurilla koko merellä tulossa oleva kontti on myyty loppuun ja uudessa tilauksessa menee helposti 3kk. Tehtaiden valmistusajat on jonosta riippuen n.1-2kk ja merirahti kiinasta kestää noin 40-50 päivää.
Tuolla hinnalla vaan myyvät niin paljon, että myyvät moneen kertaan etukäteen sen "lokakuun" kontin. Ilmeisesti siellä ei ole yhtään laskutaitoista, tai muuten vaan rahat menee johonkin muuhun, että eivät saa ajoissa tilattua uutta konttia.
Viime vuonna lokakuun lopulla tilasin nosto-oven mekanismin. Sen piti olla varastossa ja tulla kahden viikon sisällä, eipä tullut kun oli kuulemma myyty heti loppuun kun oli niin halpa hinta. Uuden kontin piti joulukuussa, mutta eipä tullut laitetta joukuussa. Viimein sain peruttua helmikuussa koko tilauksen, kun ei sitä kuulunut. Rahat sain kuukauden kuluttua takaisin.
Asennus kannattaa ottaa joltain edulliselta lvi firmalta tuntiveloituksella. Laittaa itse ulkoyksikön telineen seinään ja sisäyksikön paikalleen, niin ei mene kytkennöissä kuin pari kolme tuntia.
Laittaa itse ulkoyksikön telineen seinään ja sisäyksikön paikalleen, niin ei mene kytkennöissä kuin pari kolme tuntia.
Joo, tiedän kyllä kaukoidän kaupan aikataulut ja prosedyyrit, kun olen itsekin siinä ollut mukana.
Tuo oma asennus on kyllä hyvä idea. Oma ongelmani on se, että sähkötkin pitäisi vetää ja mahdollisesti uusia ulkoverhoilu ja lämpöeristys .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Joo, tiedän kyllä kaukoidän kaupan aikataulut ja prosedyyrit, kun olen itsekin siinä ollut mukana.
Tuo oma asennus on kyllä hyvä idea. Oma ongelmani on se, että sähkötkin pitäisi vetää ja mahdollisesti uusia ulkoverhoilu ja lämpöeristys .
Mulla oli pieni midean pumppu, niin se kytkettiin ihan vaan sisällä pistorasiaan. Sisäyksiköltä meni sitten vain johto ulkoyksikölle. Asentaja kävi vain imaisemassa ilmat systeemistä. Ei ole tuo tyhjiöpumppu ultimatellakaan kallis, vielä jos ostais sen kimpassa.
Mulla oli pieni midean pumppu, niin se kytkettiin ihan vaan sisällä pistorasiaan. Sisäyksiköltä meni sitten vain johto ulkoyksikölle. Asentaja kävi vain imaisemassa ilmat systeemistä. Ei ole tuo tyhjiöpumppu ultimatellakaan kallis, vielä jos ostais sen kimpassa.
Jep, no minulla on 1-vaihesähkö ja 3 (!) pistorasiaa asuintiloissa ! Mitä tyhjiöpumpulla tehdään, sen jälkeenkö ei tarvitse asentajaakaan?
Edellisessä kämpässä laitoin ultimaten sisä- ja ulkoyksikön paikoilleen ja porasin seinään valmiiksi reiän läpivientiä varten. Asentajalle jäi siis hommaksi kytkeä sisäyksikkö pistorasiaan ja lyödä kylmäaineletku paikalleen + tyhjiöinti. Aika nihkeästi tuntui olevan kiinnostusta noin pieneen urakkaan ja taksat olivat osimoilleen samaa luokkaa kuin avaimet käteen koko roska.
Laite taisi olla vuoden päivät paikallaan ennen kun sain jonkun ylipäätään paikalle ja tekemään homman järkevään hintaan. Vähän meni maku. Nykysen tilasin asennettuna ja maksoin suosiolla sen ~satkun enempi, minkä senkin saa kotitalousvähenneltyä.
Edellisessä kämpässä laitoin ultimaten sisä- ja ulkoyksikön paikoilleen ja porasin seinään valmiiksi reiän läpivientiä varten. Asentajalle jäi siis hommaksi kytkeä sisäyksikkö pistorasiaan ja lyödä kylmäaineletku paikalleen + tyhjiöinti. Aika nihkeästi tuntui olevan kiinnostusta noin pieneen urakkaan ja taksat olivat osimoilleen samaa luokkaa kuin avaimet käteen koko roska.
Laite taisi olla vuoden päivät paikallaan ennen kun sain jonkun ylipäätään paikalle ja tekemään homman järkevään hintaan. Vähän meni maku. Nykysen tilasin asennettuna ja maksoin suosiolla sen ~satkun enempi, minkä senkin saa kotitalousvähenneltyä.
Olisit ottanut ultimatelta 98€ hintaisen tyhjiöpumpun ja laittanut itse töpselin seinään Taidan tilata itselle tuon tyhjiöpumpun ja testata miten helposti homma onnistuu. Voin sitten vuokrata pumppua 50€ edestakas rahteineen
Ei sitä vielä pelkällä tyhjiöpumpulla asenneta ILP:iä!? Kupareihin laipat pitää varmaan jollain tehdä, eikai kunnollisesta tyhjiömittaristakaan haittaa ole ja mitäs jos pitkä putkiveto ja pitäs vähän vaikka kylmäainetta lisätä ja saatika se että olis ne kylmäaineluvat oltava.
Jokainen tietysti tekee niin kuin itse parhaaksi näkee.
Olisit ottanut ultimatelta 98€ hintaisen tyhjiöpumpun ja laittanut itse töpselin seinään Taidan tilata itselle tuon tyhjiöpumpun ja testata miten helposti homma onnistuu. Voin sitten vuokrata pumppua 50€ edestakas rahteineen
Itse asiassa siihen aikaan tyhjiöpumpun sai maksutta kaupan päälle. Taloyhtiö oli vaan sen verran tarkka noista asennuksista, että piti olla ihan oikea tekijä joka putken kytki ja teki tyhjiöinnin. Ja onhan siinä toki sen jälkeen takuu, jos vaikka kondenssit valuukin seinän sisään. Myin tyhjiöpumpun sitten jollekin jannulle, joka sano kunnostavansa sillä iskareita.
Todella helposti onnistui kun laitoin talliin muutama vuosi sitten. Lainasin silloin kaverilta pumpun ja pumpussa oli mittari. Eiköhän putket olleet helmiliitoksella ettei niihinkään mitään työkaluja tarvinnut tai sitten se onnistui Bilteman jarruputkityökalulla, en muista tarkkaan. Jos se normiputkisetti riittää niin kylmäainetta ei tarvitse lisätä. Nyt pitäisi laittaa toinen mutta kun mökki pitäisi lopputarkastaakin en tiedä uskaltaako tehdä itse. Mitään järkisyytä maksaa siitä hommasta ei ole.
Comment