Ultimatelta tuli tänään shköpostia pumpun toimituksesta. Uudet tilaukset menee jo 2016 vuoden alkuun. Itelle vielä vahvistettiin 44 viikolle. Tilasin pari viikkoa sitten.
Tänään tuli taas ultimatelta postia ja nyt luvattiin toimitus vasta tammikuulle 2016. Lohdutuksena sai wi-fi: n pienestä lisä hinnasta. No , eiköhän tuo kumminkin vielä kesäksi tule.
Meinasin sitä että tallissa on kuitenkin pölyä, likaa, mahdollisesti mekaanista kuormitusta laitetta kohtaan niin jo se lisänä tuollaisen sisäkäyttöön tarkoitetun kulutustavaran oletettuun ikään välttämättä ei tiedä hyvää.
Hyvän näköinen talli mahtuu laittamaan autoa. Tuleeko tähän talliin autonosturia?
Itse aloin "jatkamaan" omaa tallia, eli tallirakennuksen peräosan varasto/puuliiteri saa väistyä tallitilojen tieltä. Klapit oon kärrännyt jo ulkovarastoon, seuraavaksi pitäis raakasti nakella kaikki loput varastossa olevat romut kaatopaikka kuormaan ja sitte purkaan väliseinä pois jne.
Hyvän näköinen talli mahtuu laittamaan autoa. Tuleeko tähän talliin autonosturia?
Itse aloin "jatkamaan" omaa tallia, eli tallirakennuksen peräosan varasto/puuliiteri saa väistyä tallitilojen tieltä. Klapit oon kärrännyt jo ulkovarastoon, seuraavaksi pitäis raakasti nakella kaikki loput varastossa olevat romut kaatopaikka kuormaan ja sitte purkaan väliseinä pois jne.
Ei taida tulla nosturia ku en saanu tehä riittävän korkeaa tosta tallista. Nii menis vähä hukkaan kun ei kunnolla mahu työskenteleen auton alla.mutta eiköhän tuota pärjää ilmanki. Kaverilla käydä sitte jos tarttee nosturia. Tuleeko paljonki lisää talli tilaa?
275. Ei silläkään ois saanut riittävästi korkeutta keskelle,
Mikä on kattokaltevuus? Mulla kyllä on laattaan upotettu nosturi ja vinosisäkatto, huonekorkeus reunoilta 280cm keskeltä 330cm. Hyvin tuolla on mahtunut puuhastelemaan. ~165cm jää laatan ja auton väliin tilaa, katon ja esimerkiksi E60 väliin jää vielä 40cm. Nosturi vain ei nosta kuin 160cm.
Kuvat on nyt mitä on...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment