Muistelenko ihan omiani vai oli BEM-300 autossa jossain vaiheessa vakio m10 kaasutinmoottori?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
25 Jahre Jubileum "Kuka halavattu teki sedanistani kupeen!?" - Wanhoja muisteloja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rocla View PostMuistelenko ihan omiani vai oli BEM-300 autossa jossain vaiheessa vakio m10 kaasutinmoottori?
Oho. Eihän tuostakaan julkaisusta ole kuin reilut 15 vuotta...
Debnerin sivuilla on hirmu kasa mukavaa katseltavaa. Ja luettavaa.
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostTaisi olla M10 ruisku hetken aikaa kiinni ennen tekniikanvaihtoa kun s14 myytiin pois, erään lähteen mukaan.
M5-koneella Rafu noteerasi Ahveniston kierrosajaksi 1.31 90-luvun loppupuolella. Se oli silloin melko tiukka aika. Oma paras E28 M5:llä niilla 205-leveillä 60-profiilin 15" sleeper look -renkailla oli kait 1.41. Siinä välissä on ikuisuus kun puhutaan rata-ajosta. Kerran oltiin aamutuimaan syksyllä menossa Helsingistä Ahvenistolle kait HRF:n kisaa katsomaan. Satoi saatanasti ja siihen aikaan nuorena miehenä saattoi olla vielä raskaat kengätkin. Vakioavauhti motarilla vasemmalla kaistalla oli vajaat puoltoistasataa pitkät päällä alletunkijoita varoittamassa. Kohta vilkkui omissa peilessä kun vesisumun läpi ei lipunut vaan paukahti nejä lamppua taakse. Vedin alta sivuun ja BEM-300 pääsi vauhtiaan hiljentämättä ohi. Muistan sen taakseen jättämän vesipatsaan vieläkin.Last edited by 9313juha; 11-09-2015, 10:49."Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä
Comment
-
-
Siirtokilvet
Originally posted by nullzwei View PostÖö. Avaa huonolle mitä tarkoittaa tivolikilvet
Forssan Autokeidas. Tuollakin on käyty. Ja useasti. Myi bemariakin. Lama vei autokaupan 1991.
http://www.autokeidas.fi/client/auto...autokeidas.pdfBMW E30 Cabrio Brillantrot
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostForssan Autokeidas. Tuollakin on käyty. Ja useasti. Myi bemariakin. Lama vei autokaupan 1991.
http://www.autokeidas.fi/client/auto...autokeidas.pdf
Muistelotopikin henkeen yksi kasku keitaalta. Toivotttavasti Forssan pojat ei pahastu. Paikka oli ja on viikonloppuisin melkoinen seutukunnan nuorisotalo. Oli sitten rehvakkaampi turkulaisporukka 2000-luvun alussa matkalla baariin lauantai-illaksi kohti kotikaupunkiaan. Viimeinen tauko keitaalla alkuillasta ja jotakin sanaharkkaa sisällä paikallisten kanssa. Päätti sitten porukan suulain vielä käynnistetystä autosta ulkoa käydä jättämässä jäähyväiset ja palasi ovensuuhun huikaamaan: "Vorsalaiset! Muistakaa jatkossakin aina kammata tukkanne porsaankyljyksillä." Sitten alkoi pöydät kaatuillemaan ja mullilauman rynniessä parkkipaikalle oli turkulaisten auto jo liikkeellä. Kaveri muisteli, että talvikeliillä oli huikea valoshow, kun he olivat jo vajaan kilsan päässä keitaan liikennevaloista ja paikallisten takavetoarmeija jonossa kurvasi perään kymppitien risteyksestä. Jokaisella heitti perä sivuun ja oikeni. Punaiset ja kirkkaat valot vaan nauhana välkkyi taustapeileissä. Eivät saaneet turpaansa. Sillä kertaa.Last edited by 9313juha; 11-09-2015, 07:07."Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostTiikeri oli vuosia Reinuk nimimerkillä. Alkuunhan se oli valkoinen 518 vai 520 ja väritettiin sitten tekniikan- vai korinvaihdon myötä oranssiksi. Sitten joku tosiaan sai idean vetästä tiikeriraidat mokomaan. Serkku sitten aikoinaan kiillotti ne taas pois tiikerin pinnasta mutta se alkoi olemaan alustaltaan sekä koriltaan niin loppu että taisi mennä purkuun.
Tässä vielä tiikeri taustalla 11.5.2003 Ahvenistolla BMW Club Suomen ratapäivillä. Mikähän tän etualalla olevan e39:n tarina nykypäivänä on.. Oli ahdettu melko uutena.
Myös BEM-300 oli tuolloin radallaE30 cabriolet -92 M-Tech II
E46 sedan -01
Corolla
Comment
-
-
Originally posted by Touniks View PostMuistanko väärin vai olikos tuosta tiikeristä joskus juttua myös gti-lehdessäkin? Harmi kun nakkasin kaikki vanhat gti:t paperinkeräykseen. ..
On ollut. Mulla saattaa se lehti jossain olla.
Comment
-
-
Tuli itsekin muisteltua alkuaikoja autoharrastuksen parissa ja mieleeni muistui muutama sen aikainen auto jotka oli itelle "wow"
-muggon e30 touring m30 mosalla ja peltisillä "m3" pullistuksilla,valmistuiko se ikinä?
-janza182 ja muggon "ärri"
-Tomin e30 touring bbs:llä
-Dualfunin touring tietty,mies,aja sillä edes joskus
-Henrin e30 riegerin gts korisarjalla ja sillä isolla spoikalla
-tissarin ruutulippucäbi
-kermana kakun päällä kortsun e36 vilkut ovissa cäbiE30 cabriolet -92 M-Tech II
E46 sedan -01
Corolla
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostEikös KKD-Kalle ahtanut sen tiikerioranssin Mfemman vielä loppumetreillä vai muistanko ihan metsään?
Nykyään Tiikeri menee Seinäjoella. Tietääkseni jälleen ahdettu S38 konehuoneessa. Sen osti minulta joku reipas nuori kaveri Joonas/Juuso tai sinne päin nimeltään, joka hoiti projektin nippuun.
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostKilvellä ei löydy Bilteman sivuilta mitään joten joko kilvet vaihtunut taikka paali kutsunut.
Ruotsalaiset osaa tuonkin homman, ihan ilmaiseksi. "fråga på annat fordon"
Tästä ripakopallinen muistelon/ihmettelyn aihetta; http://www.tuning.fi/?s=bmw
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View Post
Tästä ripakopallinen muistelon/ihmettelyn aihetta; http://www.tuning.fi/?s=bmw
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostVieläkös tämä (pellistä kokonaan) 1992 rakennettu 316 E30 M3 kopio on hengissä:
Levikkeet ja helmat tehty omavalmisteena pellistä.
Tämän viestiketjun lopputulos ei voi olla kun nuorison hermostuminen pappojen ennen oli laivat puuta... juttuihin ja uuden Bimmer Styling (BS) clubin perustaminen. Tuning on ollut niin vanhanaikaista jo vuosia.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Originally posted by 928 GTS View PostTehtiinkö noita jossain enemmänkin? Hämärä muistikuva, että Kenian kaivoautoa ostaessa noin vuonna -93 olisi samaan aikaan KePössä ollut 320i samanlaisilla vireillä tyrkyllä Porvoon suunnalla. Ei innostanut ajatus ulkonäöstä ilman tekniikkaa niin en mennyt edes katsomaan miten hyvin muunnos oli tehty. Mielummin toisin päin eli tekniikka vaihtoon ja orggis ulkonäkö.
Tämän viestiketjun lopputulos ei voi olla kun nuorison hermostuminen pappojen ennen oli laivat puuta... juttuihin ja uuden Bimmer Styling (BS) clubin perustaminen. Tuning on ollut niin vanhanaikaista jo vuosia.
Tämä auto on kurikassa tehty ja sen jälkeen ollut PK seudulla mm.eräällä jääkiekkoilijalla ainakaan.E30 ja E46 ///M
Comment
-
Comment