BCFn alku ajoista kun puhutaan niin montako perustajajäsentä oli?
Onko tietoa ollenkaan?
Käsittääkseni isäni on jäsen nro 11 eikä missään aktiiviporukassa ollut mukana, muistaakseni....
25 Jahre Jubileum "Kuka halavattu teki sedanistani kupeen!?" - Wanhoja muisteloja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Juhis View PostMinun jäsennumero taisi olla 1499 ja liityin joskus 2000-luvun taitteessa. Nykyään ei käsittääkseni ole noin montaa jäsentä.Originally posted by Bmw Master View Post8337 taitaa olla oma numeroni parin vuoden takaa.Originally posted by 9313juha View PostNopeasti muisteltuna jäsenmäärä pappakerhossa meni näin:
5/92 liityin jäsennumerolla 99
8/98 aloitin hallituksessa, jäsenmäärä noin 450. Unelmamme oli 1000 ja ruvettiin töihin
noin 2000 tuhat meni poikki
4/2003 lopetin hallituksessa, jäsenmääri noin 1500
Käsittääkseni jäsenmäärä on käynyt 2010-luvulle tultaessa noin 3000 tienoilla ja nykyisin hienokseltaan alle. Nämä viimeiset arvioit kuitenkin varauksella, että saatan muistaa väärin kertomani.
Minun mielestä Suomen BMW-skenen tulisi puhaltaa yhteen hiileen.
Leave a comment:
-
Nopeasti muisteltuna jäsenmäärä pappakerhossa meni näin:
5/92 liityin jäsennumerolla 99
8/98 aloitin hallituksessa, jäsenmäärä noin 450. Unelmamme oli 1000 ja ruvettiin töihin
noin vuonna 2000 tuhat meni poikki
4/2003 lopetin hallituksessa, jäsenmääri noin 1500
Käsittääkseni jäsenmäärä on käynyt 2010-luvulle tultaessa noin 3000 tienoilla ja nykyisin hienokseltaan alle. Nämä viimeiset arvioit kuitenkin varauksella, että saatan muistaa väärin kuulemani.Last edited by 9313juha; 17-11-2015, 04:00.
Leave a comment:
-
Originally posted by nullzwei View PostPappa kerhossa vanhat jäsen numerot meni uusio käyttöön. Pappa kerhon ensimmäiset (perustaja)jäsenet taitaa olla Kouvolan seudulta. Yksi turkulainenkin on pakassa mukana, taitaa edelleen (sen toisen kouvolalaisen lisäksi) maksaa jäsenyytensä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Dualfun View PostNykyään olen huomannut että BMW piireissä aiheuttaa kismaa edelleen erilaisuus valtavirrasta. Joko et tuunaa sun peliä ja olet sen vuoksi täysi nolla, tai sitten tuunaat liikaa ja olet sen vuoksi idiootti. Ostat etuvetoisen 2-sarjalaisen, olet häviäjä ja pelle. Ostat 7-sarjan pienimmällä mahdollisella moottorilla, olet vitun köyhä. Minusta pitäisi uskaltaa olla juuri sellainen kuin haluaa, ainoastaan sillä tavalla harrastus tuo sitä iloa ja teet sitä itse itsellesi.Omat mielipiteet toki voi esittää nätisti tai vähemmän nätisti. Itselläni ei ole ollut tapana esim. BTCF:n Showroom alueella mennä kommentoimaan jokaista pienimoottorista autoa, että eikö ollut isompaan koneeseen varaa tms
Ei se ole omassa silmissä erilaisuutta, että ostaa BMW:n tusinamallin mopomoottorilla. Silloin kyseessä on jo perus leasing peli, joita on pilvin pimein firmojen työsuhdeautoina. Toki pienimoottorisestakin voi tuunata tyylikkään menopelin omien mieltymysten mukaisesti!
Aika tylsäksi menisi mielestäni harrastaminen, jos ei omia mielipiteitä saisi edes kaunisteltuna esittää. Omasta mielestäni nelisylinterinen ei ole moottori mutta huora on ihminen ja kakkossarjalainen on ruma kuin rullatuoli sekä seiskaan kuuluu auton arvon mukainen moottori. Jos olen huonompi harrastaja näin sanoessani, niin eipä asialle voi mitään. Jokainen voi minusta vetää omat mielipiteensä, mutta jospa se tehtäisiin edes tekojeni ja sanojeni perusteella eikä pelkkien kuulopuheiden.
Ugh olen puhunut!
Leave a comment:
-
Originally posted by 928 GTS View PostMissä tasolla mahtaa nykyisin pyöriä pappakerhon jäsennumerot? Oma on muistaakseni 365. Liittyessä herätti kummastusta kuinka se voi olla noin pieni kun kerho oli kuitenkin ollut pystyssä jo useampia vuosia.
Leave a comment:
-
Pappa kerhossa vanhat jäsen numerot meni uusio käyttöön. Pappa kerhon ensimmäiset (perustaja)jäsenet taitaa olla Kouvolan seudulta. Yksi turkulainenkin on pakassa mukana, taitaa edelleen (sen toisen kouvolalaisen lisäksi) maksaa jäsenyytensä.
Leave a comment:
-
Missä tasolla mahtaa nykyisin pyöriä pappakerhon jäsennumerot? Oma on muistaakseni 365. Liittyessä herätti kummastusta kuinka se voi olla noin pieni kun kerho oli kuitenkin ollut pystyssä jo useampia vuosia.
Vanhoista kovista ajoista tuli mieleen Helsingissä Valimon alue missä on tullut pyörittyä töissä viimeiset 20v. Ekoja kertoja täällä kulmilla ollessa liikkui muiden seassa myös uudehko vaalean siniharmaa E36 325 coupe. Taisi olla jopa nahat sisällä jne. Tuollaisia autoja ei tosiaankaan silloin näkynyt paljon missään. Tuo oli suunnilleen ainoa isolla koneella oleva coupe mihin päivittäisessä liikenteessä törmäsi. Tilanne muuttui suunnilleen yhdessä yössä 2003 keväällä kun rajat aukesi Siilin-päätöksen jälkeen.
Leave a comment:
-
Harrastus tehdään itselle... Toki valtavirrasta voi imea vaikutteita. Tai päinvastoin.
Leave a comment:
-
Originally posted by Dualfun View PostMinusta pitäisi uskaltaa olla juuri sellainen kuin haluaa, ainoastaan sillä tavalla harrastus tuo sitä iloa ja teet sitä itse itsellesi.Last edited by 9313juha; 10-11-2015, 12:44.
Leave a comment:
-
Niin, hyvin kyllä kiteytetty yllä.
90-luvulla synnytti kismaa varmasti nämä korinvaihtotouhut, "Korinvaihtaja" oli kaikista mulkuin jätkä niin harrastuksensa vuoksi kuin tosielämässä, vaikka mitään perusteita ei ollut, mutta sellainen mielikuva luotiin. Nykyään olen huomannut että BMW piireissä aiheuttaa kismaa edelleen erilaisuus valtavirrasta. Joko et tuunaa sun peliä ja olet sen vuoksi täysi nolla, tai sitten tuunaat liikaa ja olet sen vuoksi idiootti. Ostat etuvetoisen 2-sarjalaisen, olet häviäjä ja pelle. Ostat 7-sarjan pienimmällä mahdollisella moottorilla, olet vitun köyhä. Minusta pitäisi uskaltaa olla juuri sellainen kuin haluaa, ainoastaan sillä tavalla harrastus tuo sitä iloa ja teet sitä itse itsellesi.
Leave a comment:
-
Originally posted by Oksanen View PostMinä vuonna ko. korivaihdokki on sulta lähtenyt kiertoon? Kaverin faijalla oli joskus 2000-luvun alkuvuosina punainen "628" korinvaihto alla lauttasaaressa (rekisterinumero taisi päättyä -628), ja oli ensimmäinen vanhanliiton bemari jolla olen päässyt ajamaan. Kaveri sillä joskus oli tampereella ja käytiin ajamassa hurua poikaporukalla. Olihan se ihan huvittavaa tunkea neljä isoa äijää jeesuscoupen suhteellisen pieneen kabiiniin. Ja päitä kääntyi
Eipä siinä, kyllä mä tuosta punaisestakin sain niin kovan korinvaihtajan leiman, että aikoinaan BMW-kerhon hallituksessa ollessani eivät viime aikojen äänenpainot tämän pumpun sisäisistä asioista ja persoonista sen ympärillä ole kuin vauvan vihellystä verrattuna millaisia ryhmämeilejä 15 vuotta sitten harrastekentällä liikkui. Kulmikas persoona ehkä hiukan niitä äänenpainoja vielä lisäsi. Minä kun en ole tottunut olemaan arvosteltavana hiljaa ja kiltisti. Niitä aikoja muistellessani voin vain olla onnellinen siitä, että osapuilleen kaikkien kanssa ollaan yhä kavereita ja tekemisssä. Kuka soittaa suutaan tässäkin topikissa (häh-hää täältäkin jo kertaalleen _ja syystä_ bannatttu) kuka kävi kuutosellaan kesälomallaan kylässä työskenneltyään jo vuosikymenen Baijerissa. Siksipä surullisena olen nyt taustalta seuraillut viime viikkojen vääntöä Btcf:n foorumiilla ja somessa. Tiedän miten se syö motivaatiota kun puukotetaan selkään ja kuitenkaan itse ei haluta remmiin astua. Vuosien päästä asioita katsottaessa ja niistä puhuttaessa melkein aina takaa löytyi muita perhe- tai työelämän kriisejä, jotka säteilivät yhteiseen harrasteeseen ilman, että sitä mukana olleet itsekään sillä hetkellä pystyivät ymmärtämään. Paradoksi oli se, että harraste, jonka pitäisi tarjota muulle elämälle vastapaino ja ilonlähde onnistumisen tunteineen, muuttui pakkomielteeksi ja mielipiteet sekä niiden esittäminen kärjistyivät. Katsokaa näitä mun valokuvia ja miettikää, että olette ihan jokainen olleet mukana vastaavassa harrasteessa omine muistoineen. Aikanaan voitte laittaa omat kuvanne ja tarinanne jakoon, katsoa elämäänne taaksepäin ja muistella yhdessä menneitä ja suunnitela tulevia. Sen bannatunkin tai Baijerista poikkeavan kanssa. Siksi ei kannata polttaa sitä viimeistä siltaa. Ja siksi on tärkeää koittaa ymmärtää, unohtaa ja antaa anteeksi vaikka olisikin tullut väärin perustein loukatuksi.Last edited by 9313juha; 10-11-2015, 12:38.
Leave a comment:
-
Originally posted by 9313juha View PostTuo eka punainen kv on jo myyty.
Leave a comment:
Leave a comment: