^Löytyisi varmasti mutta ovat vähän turhan arvokkaita. Kelpaisi ilman M-sporttiakin kun alkaa tuo ikäkin jo nelosella.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa IV
Collapse
X
-
Itse vaihdoin 8 bemarin jälkeen VAG-konsernin kikkareeseen ja olihan siinä vähän totuttelua aluksi. Nyt alkujärkytyksen laannuttua ihan mukavahan tuolla uudemmalla vehkeellä on pöristellä, vaikka väärästä päästä vetääkin. Eniten ehkä miellyttää sidotun pääoman määrä, joka on noin puolet entisestä.
Comment
-
-
-
Samansuuntaisia tarjouksia kaikki liikkeet on antanut. Huono hyvitys tulee varmaan siitä kun on niin yleinen auto ja valinnanvaraa löytyy. Eikä perustallaaja ymmärrä kuitenkaan varusteiden päälle niin ostaa halvimmanOriginally posted by nonmerce View PostOk. Varmaan paska tarjouskin, mutta vaikuttasko sit se, että noita ns. perus F30 on vaan niin paljon tarjolla niin kotimaassa kuin lähimaissa:think
Comment
-
Itse olen vähän sitä mieltä, että ns. erikoismalleissa (johon E93 lukeutuu, vaikka sellaisen omistaneena x aikaa se ei siltä enää tunnukkaan) hinnat eivät laske niin rajusti. Toki näissä on sitten ostajakuntakin paljon suppeampi.Originally posted by Puistis View PostKyllä, mutta esim E93:n kohdalla samoilla km määrillä ja pitoajalla arvonlasku oli ”vain” 35%.
F30 omistajilla varmasti hiki valuu, tuossa kun katsoo halvimpia tuon korin autoja "suomalaiselle vähän ajettuna 200tkm", niin ei käy kateeksi
Comment
-
No en nyt tiedä. Kyllä viimeisen vuoden aikana ainakin e63 hinnat on tulleet vielä alaspäin reilusti vaikka ovat jo vanhoja autoja.Originally posted by rizzo View PostItse olen vähän sitä mieltä, että ns. erikoismalleissa (johon E93 lukeutuu, vaikka sellaisen omistaneena x aikaa se ei siltä enää tunnukkaan) hinnat eivät laske niin rajusti. Toki näissä on sitten ostajakuntakin paljon suppeampi.
F30 omistajilla varmasti hiki valuu, tuossa kun katsoo halvimpia tuon korin autoja "suomalaiselle vähän ajettuna 200tkm", niin ei käy kateeksi
Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Coupe ja Cäbi pitääkin arvonsa paljon paremmin kuin muut korimalit.Originally posted by Puistis View PostKyllä, mutta esim E93:n kohdalla samoilla km määrillä ja pitoajalla arvonlasku oli ”vain” 35%.
Esim. E92/93 335i on pitänyt suhteellisen hyvin hintansa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Omasta mielestä noiden e92 335i mallien hintapyynnöt ovat kyllä täysin järjettömiä. Kyseessä kuitenkin jo 10v vanha auto. Ja 135i-malleilla hinnat (tai ainakin pyynnit) ovat vielä absurdimmat.Originally posted by MajorDrake View PostCoupe ja Cäbi pitääkin arvonsa paljon paremmin kuin muut korimalit.
Esim. E92/93 335i on pitänyt suhteellisen hyvin hintansa...
Comment
-
Paremmalle puoliskolle pitäisi katsella autoa varmatoimisen, kuusi vuotta palvelleen M47-D20 dieselin tilalle työmatkan takia.
Hakusessa olisi bensakoneinen E91 tai E61.
Moottorityypit huolettaa eniten:
N43-B20: Suutinvikoja? Jakoketju?
N46-B20: Jakoketjuongelmia? Kestääkö edes huollettuna?
N52-B25: Syövät kuulemma öljyä litrakaupalla? :think
Minkä kanssa upottaa kätensä vähiten paskaan?
Last edited by Kusilaitu; 21-05-2019, 10:13.♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦
Comment
-
Alfa Romeo 159 2.2JTS? Katselee sellaisen missä ketju ja vaihdelaatikko laitettu tai jos on heti ajankohtaista laittaa niin on huomioitu hinnassa. Sit ei tarvi jänskätä. :thinkOriginally posted by Kusilaitu View PostMoottorityypit huolettaa eniten:
N43-B20: Suutinvikoja? Jakoketju?
N46-B20: Jakoketjuongelmia? Kestääkö edes huollettuna?
N52-B25: Syövät kuulemma öljyä litrakaupalla? :think
Minkä kanssa upottaa kätensä vähiten paskaan?
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Ostat just sen auton mikä ominaisuuksiltaan/hinnaltaan istuu parhaiteen käyttöösi. Forumikirjoitusten perusteella kannattaisi lähinnä ajaa jollain muulla merkillä jos tuijotetaan että mikä on hyvä BMW auto. Kaikissa on omat ongelmansa ja niitä vatvomalla menetät lähinnä omaa aikaasi.Originally posted by Kusilaitu View PostParemmalle puoliskolle pitäisi katsella autoa varmatoimisen, kuusi vuotta palvelleen M47-D20 dieselin tilalle työmatkan takia.
Hakusessa olisi bensakoneinen E91 tai E61.
Moottorityypit huolettaa eniten:
N43-B20: Suutinvikoja? Jakoketju?
N46-B20: Jakoketjuongelmia? Kestääkö edes huollettuna?
N52-B25: Syövät kuulemma öljyä litrakaupalla? :think
Minkä kanssa upottaa kätensä vähiten paskaan?
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive '20 mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
F40 128ti '22 individual storm bay metallic w/ dakota perf. magmarot/akzent
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E90 320i LCI ///M-Sport '09, E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Tai etsii E6x 530i mallin, tsekkaa perusjutut ja ajaa vaan.Originally posted by Dualfun View PostOstat just sen auton mikä ominaisuuksiltaan/hinnaltaan istuu parhaiteen käyttöösi. Forumikirjoitusten perusteella kannattaisi lähinnä ajaa jollain muulla merkillä jos tuijotetaan että mikä on hyvä BMW auto. Kaikissa on omat ongelmansa ja niitä vatvomalla menetät lähinnä omaa aikaasi.
Pitäisi olla aika varma peli.
Miksi alkaa etsiä edes jo tiedossa olevista vikapesistä :think
Comment
Comment