Hinnat ovat nousseet kovasti ja tuo on itseasiassa "edullinen", kun tutkii euroopan markkinoita.
Mutta yhdeksi maailman parhaaksi etuvedoksihan tuota mallia on kehuttu, että ei varmaan olisi yhtään pöllömpi ajokokemus.
Teinirassin maine sinne tai tänne.
Joo, ehkä mun ei kannata huudella kun en ole koskaan ko. automallissa edes istunut. Oma etuvetocupra ei kyllä ole lähelläkään maailman parasta etuvetoa, olisi joskus kiva koeajaa oikeasti hyvä sellainen.
St-rs fordeja kehuttu myös hyviksi ajaa kun ottaa huomioon etuvetoisuuden, itselläkin kokemusta kolmoskopan mondeo hatchbackista ja oli kyllä ihan jees ajella mutkaista tietä kesäkelillä, radalla toinen takapyörä nousee irti kovempaa kantatessa kun on ilmeisesti aika paksut vakaajat noissa, suoraan ajaessa esim. korotettujen suojateiden yli oli mukavan pehmeä jousitus mutta talvella siitä jotain uupui(vetävät takapyörät)
St-rs fordeja kehuttu myös hyviksi ajaa kun ottaa huomioon etuvetoisuuden, itselläkin kokemusta kolmoskopan mondeo hatchbackista ja oli kyllä ihan jees ajella mutkaista tietä kesäkelillä, radalla toinen takapyörä nousee irti kovempaa kantatessa kun on ilmeisesti aika paksut vakaajat noissa, suoraan ajaessa esim. korotettujen suojateiden yli oli mukavan pehmeä jousitus mutta talvella siitä jotain uupui(vetävät takapyörät)
Itsellä oli tossa muutaman kuukauden - 20 ST Fiesta ja täytyy myöntää on kyllä hauska laitos! Meni ku kiskoilla mutka pätkissä ja todella nopea ohjaus. Oli vaan liian pieni niin lähti vaihtoon.
Yksi etuvetoinen mikä meidän taloudesta löytyy on vuoden 2005 93 SS Aero Saab. Manuaali ja 2.0T. Hyvä ajettava, hyvät penkit ja tykkään ulkonäöstä. Hyvin saa mun mielestä rahoille vastinetta muutamalla tonnilla.
Yksi etuvetoinen mikä meidän taloudesta löytyy on vuoden 2005 93 SS Aero Saab. Manuaali ja 2.0T. Hyvä ajettava, hyvät penkit ja tykkään ulkonäöstä. Hyvin saa mun mielestä rahoille vastinetta muutamalla tonnilla.
Ehdottomasti! Lähtemättömästi on jäänyt mieleen joskus 2004-2005 se, kun omasi -84 900 T8A Combi Coupén (Suomi-auto jossa oli AC!) ja tähän piti käydä hakemassa varaosia valtuutetulta. No, kun "oli aikaa" niin koeajoon tuollainen SS Aero ja kyllähän varsinkin alkukevään viileillä ajokeleillä tuollainen 2.0-turbokone antoi todella hyvää kyytiä. Ja esim. moottorin lämpömittari ei liikkunut minnekään vaikka muutama ohituskiihdytyssimulaatio tulikin suoritettua.
Tulipa oma avo myytyä, kesäksi haussa joku kiva avo,eikä millään mopon moottorilla.
997 Turbo manuaalivaihteistolla vähän polttelis (entisen automaatin sijaan) mutta ei oikein sopivia yksilöitä juuri nyt ole myynnissä...
M4:iakin on tullut kateltua mutta sellainen jo oli joten pitäisi LCI Competition olla, se vaan ei taida pitää hintaansa...
Mitäs muuta sitä keksisi? Avo, tehokas, hyvännäköinen, ei liian raaka eli viitsii kesällä kelien salliessa pitää päivittäisessä ajossa, ja se hintapointti?
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Tulipa oma avo myytyä, kesäksi haussa joku kiva avo,eikä millään mopon moottorilla.
997 Turbo manuaalivaihteistolla vähän polttelis (entisen automaatin sijaan) mutta ei oikein sopivia yksilöitä juuri nyt ole myynnissä...
M4:iakin on tullut kateltua mutta sellainen jo oli joten pitäisi LCI Competition olla, se vaan ei taida pitää hintaansa...
Mitäs muuta sitä keksisi? Avo, tehokas, hyvännäköinen, ei liian raaka eli viitsii kesällä kelien salliessa pitää päivittäisessä ajossa, ja se hintapointti?
R8 Spyder V10 padalla. Hyvännäköinen, tehokas, ei liian raaka ja pitää mukavasti arvonsa. Eikä kuulosta pölynimurilta
Comment