No, tuli se 997 Turbo Cäbi ostettua, muutama viikko pitäisi malttaa odotella että pääsee euroopasta hakemaan.
Hhyvin lähellä oli etten päätynyt Alpina B4S cäbiin...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
No, tuli se 997 Turbo Cäbi ostettua, muutama viikko pitäisi malttaa odotella että pääsee euroopasta hakemaan.
Hhyvin lähellä oli etten päätynyt Alpina B4S cäbiin...
No, tuli se 997 Turbo Cäbi ostettua, muutama viikko pitäisi malttaa odotella että pääsee euroopasta hakemaan.
Hhyvin lähellä oli etten päätynyt Alpina B4S cäbiin...
Jaa, mistäs löytyi moinen? Mitä itse katsellut samanmoista manuaalina niin ei ole juuri mobilessa ollut sen jälkeen kun Joulukuussa B&K:lta myivät arktissilberin sport chronolla sun muilla. Oli muuten lambon nykyisen pääsuunnittelijan entinen possu, harkitsin vakavasti vaan odottelin turhan pitkään kun asiallinen säilytyspaikka olisi vaatinut järjestelyjä..
Jaa, mistäs löytyi moinen? Mitä itse katsellut samanmoista manuaalina niin ei ole juuri mobilessa ollut sen jälkeen kun Joulukuussa B&K:lta myivät arktissilberin sport chronolla sun muilla. Oli muuten lambon nykyisen pääsuunnittelijan entinen possu, harkitsin vakavasti vaan odottelin turhan pitkään kun asiallinen säilytyspaikka olisi vaatinut järjestelyjä..
Ranskasta, Itävaltalaisen jälleenmyyjän esittelyauto, Monacossa 1 omistaja merkkiliikkeen jälkeen ja Ranskassa yksi. Tämä tosin ei ole manuaalivaihteinen, sellainen kyllä tilastojan mukaan pitäisi hintansa vielä paremmin :think
Haasteena oli löytää cäbi 2007 käyttöönottovuodella, vero kun pompsahataa yli 7 k€ jos käyttöönotto on 2008... Cäbien valmistus aloitettu loppukesästä 2007, coupeja löytyy 2006 alkaen. Jos siis Turboista puhutaan.
Ranskasta, Itävaltalaisen jälleenmyyjän esittelyauto, Monacossa 1 omistaja merkkiliikkeen jälkeen ja Ranskassa yksi. Tämä tosin ei ole manuaalivaihteinen, sellainen kyllä tilastojan mukaan pitäisi hintansa vielä paremmin :think
Haasteena oli löytää cäbi 2007 käyttöönottovuodella, vero kun pompsahataa yli 7 k€ jos käyttöönotto on 2008... Cäbien valmistus aloitettu loppukesästä 2007, coupeja löytyy 2006 alkaen. Jos siis Turboista puhutaan.
Juu turboista nimenomaan puhutaan, muut ei ole ainakaan itseäni kiinnostaneet. Lisähaastetta mainitsemiisi tuo se manuaalin vaatimus, en ole tiptronicilla ajanut mutta olen tuttujen harrastajien sekä muiden arvioiden perusteella vakuuttunut että se pilaa tunnelman ainakin urheilullisesta ajosta. Toisaalta puristien mielestä sen kyllä tappaa cabriokoppakin, joka kuitenkin itselleni on ehdoton vaatimus. Oman seurannan pohjalta näyttää pyynnit hypänneen karkeasti 20% ylöspäin viime syksystä sekä näissä että 991.2:issa 3.0t-koneella, muita 991 en ole seurannut. Saattaapi itsellä siis jäädä tältä kesää ostamatta. :(
Juu turboista nimenomaan puhutaan, muut ei ole ainakaan itseäni kiinnostaneet.
Asiasta mitään tietämättömän korvaan tämä kuulostaa yllättävältä kun ajatellut että Porsche-kuskit on usein puristeja jotka haluaa vaparin. Mutta se mistä haluaisin tietää enemmän on että miten paljon tämä Porschen 3.6t tai uudempi 3.0t eroaa Bemarin tekeleistä, siis lähinnä käyttöominaisuuksiltaan? Rakennehan on tietysti hyvinkin erilainen ja siitä varmasti löytyykin tietoa helpommin, mutta jos ihan ajamista miettii niin mitkä on isoimpia eroja käytännössä jos N54/N55 vertaa? Tehoa on tietysti paljon enemmän.
Asiasta mitään tietämättömän korvaan tämä kuulostaa yllättävältä kun ajatellut että Porsche-kuskit on usein puristeja jotka haluaa vaparin. Mutta se mistä haluaisin tietää enemmän on että miten paljon tämä Porschen 3.6t tai uudempi 3.0t eroaa Bemarin tekeleistä, siis lähinnä käyttöominaisuuksiltaan? Rakennehan on tietysti hyvinkin erilainen ja siitä varmasti löytyykin tietoa helpommin, mutta jos ihan ajamista miettii niin mitkä on isoimpia eroja käytännössä jos N54/N55 vertaa? Tehoa on tietysti paljon enemmän.
No Turbo pitää arvonsa erilailla kuin normaali mallit, ja vapareihin liittyy omat IMS laakerimurheet ja sylintereiden naarmuuntumisongelmat jotka eivät Turboja koske.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Ei taida 996:sta Turbona saada 50k€, hinnat alkaa jotain 65k€ ja 90-100 k€ saa jo valita 997 Turbon Coupena. Tietysti se käyttöönottovuosi merkkaa aika paljon veron osalta. Jos alle 100 tkm ajetuista ehjistä kolaroimattomista autoista puhutaan.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Possujen vaparit taisi päästä IMS ongelmista 2009 vuosimallin tienoilla.
911:n tapauksessa IMS-laakeriongelmasta ja sylinterien naarmuuntumisesta kärsivät 996.1, 996.2 ja 997.1 Carrera-mallit, eli 911 hinnat alkaen -mallit. Moottorikoodi noissa on M96 ja M97. Noiden korimallien GT ja Turbo -versioissa on Metzger -moottorit jotka on lujia ja luotettavia.
997.2 tuli markkinoille 2009, jonka myötä tuli myös uusi moottori Carreraan, ja noita edellä mainittuja ongelmia ei enää ole. Moottorissa ei itse asiassa ole enää koko IMS-laakeria.
Comment