Originally posted by atcc
View Post
Diesel bemarit palaa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pyroz View PostMikäköhän on tarina kun 2016 valmistetussa autossa on EGR vuodelta 2011? B47 moottorina. Kertaalleen jo vaihdettu hyllystä löytyneeseen vanhemman malliseen?
Leave a comment:
-
Mikäköhän on tarina kun 2016 valmistetussa autossa on EGR vuodelta 2011? B47 moottorina. Kertaalleen jo vaihdettu hyllystä löytyneeseen vanhemman malliseen?
Leave a comment:
-
Originally posted by ptikkala View PostOlikos täällä joku joka voi tarkistaa onko kampanja auki vielä tietylle vinille vai tehty? Minulle sanottiin tuosta 750xdstä että ei ole mitään auki, mutta egr koolerissa lukee korens 2013.
Leave a comment:
-
Olikos täällä joku joka voi tarkistaa onko kampanja auki vielä tietylle vinille vai tehty? Minulle sanottiin tuosta 750xdstä että ei ole mitään auki, mutta egr koolerissa lukee korens 2013.
Leave a comment:
-
Sellaisen olen laittanut merkille näissä palaneissa bemareissa, että lähes poikkeuksetta palaneeton ollut 5-sarjalaisia :think
Samoja mottoreita kuitenkin löytyy paljon myös muista mallisarjoista.
Leave a comment:
-
Originally posted by palttoo View PostOmasta -15vm F11 520d vaihdettu EGR kuukausi takaperin kampanjan piikkiin, samassa yhteydessä koodeista luettiin että lambda ja nox anturit on hälytellyt pitkin matkaa, lambda jopa yli 200 kertaa, nox 17...
Nämäkin vaihdettiin autoliikkeen piikkiin. Näiden jälkeen vasta alkoi käyttömoottori vikaa tulemaan tauluun ja tänään viety marmorille koodienlukuun, kuulemma egr:ltä pakosarjalle menevä putki halki koko matkalta ja pirssi jäi pajalle..
Marmoritiskille hyvää binestä kun saa tehdä paperilla +5k euron rempat ja laskuttaa tehdasta tai autoliikettä?
Leave a comment:
-
Omasta -15vm F11 520d vaihdettu EGR kuukausi takaperin kampanjan piikkiin, samassa yhteydessä koodeista luettiin että lambda ja nox anturit on hälytellyt pitkin matkaa, lambda jopa yli 200 kertaa, nox 17...
Nämäkin vaihdettiin autoliikkeen piikkiin. Näiden jälkeen vasta alkoi käyttömoottori vikaa tulemaan tauluun ja tänään viety marmorille koodienlukuun, kuulemma egr:ltä pakosarjalle menevä putki halki koko matkalta ja pirssi jäi pajalle..
Marmoritiskille hyvää binestä kun saa tehdä paperilla +5k euron rempat ja laskuttaa tehdasta tai autoliikettä?
Leave a comment:
-
Originally posted by XV70D View PostNiimpä se kirje tuli minullekin nyt. Vuosi sitte tarkistettiin edellisen kerran, ja melkein heti sen jälkeen meinasi auto palaakin mutta silloin ei jäähdytin onneksi vielä vuotanut. Läpät ja imusarja vaan otti itseensä. Merkkarilla leviteltiin käsiä ja sanottiin että näitä sattuu, laitetaan uus imusarja jos maksat. En suostunut. Saas nähdä miten nyt käy...
Nyt kävi niin että auto jäi pajalle seisomaan ja odottamaan osia. Coolerissa kuulemma pahin vuoto mitä näissä on nähty. Vaihtoon menee myös jo viiime kesänä sulanut imusarja ja venttiilikoppa ja jotain muuta, tehtaan piikkiin. Niin ne asiat muuttuu vajaassa vuodessa. Edellis kerralla yrittivät maksattaa artistilla...
Leave a comment:
-
Originally posted by peto2 View PostHiukan alko hirvittämään.. Drivetrain fault pärähti tauluun ja tehot pois, palautu melkeen heti normaaliksi.
Vikakoodiksi oli jäänyt: DDE 282C00 Exhaust-gas recirculation-rate control, control deviation: exhaust-gas recirculation rate too high/negative control deviation.
E: tiedä sitte. egr venttiilin asento seuraa ohjetta hyvinkin tarkasti ja äänestä kuulee että menee kiinni asti.
Leave a comment:
-
Hiukan alko hirvittämään.. Drivetrain fault pärähti tauluun ja tehot pois, palautu melkeen heti normaaliksi.
Vikakoodiksi oli jäänyt: DDE 282C00 Exhaust-gas recirculation-rate control, control deviation: exhaust-gas recirculation rate too high/negative control deviation.
E: tiedä sitte. egr venttiilin asento seuraa ohjetta hyvinkin tarkasti ja äänestä kuulee että menee kiinni asti.Last edited by peto2; 08-06-2020, 17:46.
Leave a comment:
-
Mun N57aan vaihdettiin kans eilen huollon yhteydessä. Kirjekin asiasta oli eilen tullut postissa.
Leave a comment:
-
Niimpä se kirje tuli minullekin nyt. Vuosi sitte tarkistettiin edellisen kerran, ja melkein heti sen jälkeen meinasi auto palaakin mutta silloin ei jäähdytin onneksi vielä vuotanut. Läpät ja imusarja vaan otti itseensä. Merkkarilla leviteltiin käsiä ja sanottiin että näitä sattuu, laitetaan uus imusarja jos maksat. En suostunut. Saas nähdä miten nyt käy...
Leave a comment:
-
Näin se kirje tarkastukseen napsahti myös tänne.
Jos ihan tarkkoja ollaan niin jäähdytinnestettä on silmämääräisesti tarkastettuna kadonnut jonnekin vähän. Viime huollossa lisäsivät nestettä oikeaan tasoon.
Tosin näin paljon ajetussa voi esiintyä jo muistakin syistä nestekatoja.
Leave a comment:
Leave a comment: