Diesel bemarit palaa?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jpeltoma
    replied

    Leave a comment:


  • ptikkala
    replied

    Leave a comment:


  • XV70D
    replied
    Minulla on kamppiksena viime vuonna tarkistettu egr cooleri, joka ei vuotanut nestettä silloin kun tarkistettiin. Nyt kuitenkin imusarjan ja egr:n liitoksesta vuotaa jotain nestettä, näin huollon yhteydessä oli nyt huomattu. Tiskillä sanottiin ettei ulospäin vuoto kuulu kamppanjan piiriin, mutta sisältäpäinhän se jotain nyt puskee.

    Leave a comment:


  • skt
    replied
    Originally posted by kooma View Post
    Mun B47 koneiselle tuli vasta ensimmäinen kutsu tuossa joulun alla. Aikaa varatessa sanoivat että ensin tarkistetaan ja sitten vaihdetaan jos on tarvetta niin kommentoin että ei ole jäähdytynestettä hävinnyt ja vastaus oli että ei tarkisteta vuotoa vaan onko vanha osa ja jos on niin menee vaihtoon. Uudet rojut meni paikalleen tuossa pari viikkoa sitten. Eli ainakin joiltain osin mennään jo tuon mukaan että vaihdetaan oli vuotoa tai ei. Oletan että se on ollut suunnitelma koko ajan mutta kun osia ei ole riittänyt kaikille niin on laitettu pahimmat (=vuotavat) kuntoon ensin.
    Mulle ne ainakin sanoi, että tietyllä päivämäärävälillä valmistettu osa vaihdetaan jokatapauksessa. Uudemmissa on eri alihankkijan parempi osa, jossa vastaavaa vikaa ei pitäisi olla.

    Leave a comment:


  • kooma
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Tähän taitaa olla se yksi pysyvä ratkaisu, eli ottaa se EGR pois käytöstä. Tuo pelkkä tarkistus kun ei poista ongelmaa mitenkään. Minullakin on käynyt näitä tarkituksessa käyneitä, jotka on alkaneet haisemaan pari kk tarkistuksen jälkeen ja menemään nilkutusmoodiin kun se egr jumii auki.. BMW pitäisi ihan oikeasti tehdä jotain tällä ongelmalle, eikä vaan tarkistuksen jälkeen todeta että kunnossa on ja asiakas lähtee tyytyväisenä luullen ettei tätä ongelmaa enää ole.. Jos ne uudet kamppis osat pysyvästi ratkaisevat tämän, niin kaikista sitten osat vaihtoon eikä pelkkiä tarkastuksia.
    Mun B47 koneiselle tuli vasta ensimmäinen kutsu tuossa joulun alla. Aikaa varatessa sanoivat että ensin tarkistetaan ja sitten vaihdetaan jos on tarvetta niin kommentoin että ei ole jäähdytynestettä hävinnyt ja vastaus oli että ei tarkisteta vuotoa vaan onko vanha osa ja jos on niin menee vaihtoon. Uudet rojut meni paikalleen tuossa pari viikkoa sitten. Eli ainakin joiltain osin mennään jo tuon mukaan että vaihdetaan oli vuotoa tai ei. Oletan että se on ollut suunnitelma koko ajan mutta kun osia ei ole riittänyt kaikille niin on laitettu pahimmat (=vuotavat) kuntoon ensin.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by aimoo View Post
    Joo näemmä taas. Toivottavasti on palovakuutukset kunnossa. Omani (530da 2015) kävi egr tarkastuksessa, ja kaikki kunnossa, sen jälkeen superkaskokin oli katkolla ja mennään ilman palovakuutusta. Näitä kun lukee ni välillä käy mielessä et hitto pitäiskö ottaa se inan laajempi vakuutus:think
    Tähän taitaa olla se yksi pysyvä ratkaisu, eli ottaa se EGR pois käytöstä. Tuo pelkkä tarkistus kun ei poista ongelmaa mitenkään. Minullakin on käynyt näitä tarkituksessa käyneitä, jotka on alkaneet haisemaan pari kk tarkistuksen jälkeen ja menemään nilkutusmoodiin kun se egr jumii auki.. BMW pitäisi ihan oikeasti tehdä jotain tällä ongelmalle, eikä vaan tarkistuksen jälkeen todeta että kunnossa on ja asiakas lähtee tyytyväisenä luullen ettei tätä ongelmaa enää ole.. Jos ne uudet kamppis osat pysyvästi ratkaisevat tämän, niin kaikista sitten osat vaihtoon eikä pelkkiä tarkastuksia.

    Leave a comment:


  • aimoo
    replied
    Joo näemmä taas. Toivottavasti on palovakuutukset kunnossa. Omani (530da 2015) kävi egr tarkastuksessa, ja kaikki kunnossa, sen jälkeen superkaskokin oli katkolla ja mennään ilman palovakuutusta. Näitä kun lukee ni välillä käy mielessä et hitto pitäiskö ottaa se inan laajempi vakuutus:think

    Leave a comment:


  • Jomppa
    replied


    Jahas...

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Siinä taas yksi palanut N47 WA-ryhmästä:
    Miten tuo näyttäis palaneen pääosin kaikkialta muualta kuin konehuoneesta. :think

    Jaa no puusilmänä sama reaktio kuin parilla muulla.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by brainsurgery View Post
    Mites toi keula on ihan ehjä ja peräpää käristynyt?
    Alkanut kontista ja ainoa, mikä on jäänyt palamatta on keula moottoreineen

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Siinä taas yksi palanut N47 WA-ryhmästä:
    Mites toi keula on ihan ehjä ja peräpää käristynyt?

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Siinä taas yksi palanut N47 WA-ryhmästä:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    Tuotannossa olevat mallit ainakin B47 osalta näyttäisi tulevan Made in Germany coolereilla, rakenne ja malli muuttunut kovasti.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by ptikkala View Post
    Jos kyseessä oli diesel bemari, niin syyllinen löytyy ratin takaa:
    "kuljettaja oli pysähtynyt bensan loputtua. Kun kuljettaja palasi hakemasta bensaa, auto oli tuolla välin syttynyt palamaan."

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by brainsurgery View Post
    -11 F11 535d 313hp meni äsken Laakkoselle EGR-tarkastukseen. Saa nähdä mikä on lopputulos.
    Vaihtoon meni egr välijäähdytin. Imupuolella jotain vikaa. Onneksi ei ehtinyt kärähtää...

    Leave a comment:

Working...
X