Diesel bemarit palaa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Minulla on kamppiksena viime vuonna tarkistettu egr cooleri, joka ei vuotanut nestettä silloin kun tarkistettiin. Nyt kuitenkin imusarjan ja egr:n liitoksesta vuotaa jotain nestettä, näin huollon yhteydessä oli nyt huomattu. Tiskillä sanottiin ettei ulospäin vuoto kuulu kamppanjan piiriin, mutta sisältäpäinhän se jotain nyt puskee.
Leave a comment:
-
Originally posted by kooma View PostMun B47 koneiselle tuli vasta ensimmäinen kutsu tuossa joulun alla. Aikaa varatessa sanoivat että ensin tarkistetaan ja sitten vaihdetaan jos on tarvetta niin kommentoin että ei ole jäähdytynestettä hävinnyt ja vastaus oli että ei tarkisteta vuotoa vaan onko vanha osa ja jos on niin menee vaihtoon. Uudet rojut meni paikalleen tuossa pari viikkoa sitten. Eli ainakin joiltain osin mennään jo tuon mukaan että vaihdetaan oli vuotoa tai ei. Oletan että se on ollut suunnitelma koko ajan mutta kun osia ei ole riittänyt kaikille niin on laitettu pahimmat (=vuotavat) kuntoon ensin.
Leave a comment:
-
Originally posted by HTK12 View PostTähän taitaa olla se yksi pysyvä ratkaisu, eli ottaa se EGR pois käytöstä. Tuo pelkkä tarkistus kun ei poista ongelmaa mitenkään. Minullakin on käynyt näitä tarkituksessa käyneitä, jotka on alkaneet haisemaan pari kk tarkistuksen jälkeen ja menemään nilkutusmoodiin kun se egr jumii auki.. BMW pitäisi ihan oikeasti tehdä jotain tällä ongelmalle, eikä vaan tarkistuksen jälkeen todeta että kunnossa on ja asiakas lähtee tyytyväisenä luullen ettei tätä ongelmaa enää ole.. Jos ne uudet kamppis osat pysyvästi ratkaisevat tämän, niin kaikista sitten osat vaihtoon eikä pelkkiä tarkastuksia.
Leave a comment:
-
Originally posted by aimoo View PostJoo näemmä taas. Toivottavasti on palovakuutukset kunnossa. Omani (530da 2015) kävi egr tarkastuksessa, ja kaikki kunnossa, sen jälkeen superkaskokin oli katkolla ja mennään ilman palovakuutusta. Näitä kun lukee ni välillä käy mielessä et hitto pitäiskö ottaa se inan laajempi vakuutus:think
Leave a comment:
-
Originally posted by Jomppa View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostSiinä taas yksi palanut N47 WA-ryhmästä:
Leave a comment:
-
Tuotannossa olevat mallit ainakin B47 osalta näyttäisi tulevan Made in Germany coolereilla, rakenne ja malli muuttunut kovasti.
Leave a comment:
-
Originally posted by ptikkala View Post
"kuljettaja oli pysähtynyt bensan loputtua. Kun kuljettaja palasi hakemasta bensaa, auto oli tuolla välin syttynyt palamaan."
Leave a comment:
-
Originally posted by brainsurgery View Post-11 F11 535d 313hp meni äsken Laakkoselle EGR-tarkastukseen. Saa nähdä mikä on lopputulos.
Leave a comment:
Leave a comment: