Diesel bemarit palaa?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fraatti
    replied
    Originally posted by Titansilber View Post
    I'm back!

    Minullehan vaihdettiin jo kertaalleen EGR-venttiili:


    Ja nyt sitten vaihdetaan imusarja ja cooleri. Konepellin alta alkoi nimittäin eilen tupruttaa savua. Haisi palaneelta muovilta. Arvasin heti, mistä on kyse. Nilkutin aamulla Espoon Laakkoselle, varoituskolmio ja palosammutin käden ulottuvilla valmiina, ihan oikeasti! Tämä diesel-autoilu alkaa olla liian jännää minulle.

    Laakkosella huomattiin heti reikä imusarjassa. Endoskoopilla nähtiin, että cooleri oli vahingoittunut. Huollon sijaisautolla ajellaan nyt.

    Hienoa palvelua Espoon Laakkosella, jälleen kerran! Mutta BMW:n laadusta ei valitettavasti oikein voi samaa sanoa.

    Anssi

    (2013 F30 330d xDrive M Sport N57-D30A, WBA3E31010F143855, 782321005 KORENS Korea)
    Sinällään ei ihmetytä että riskialttiiksi todettu cooleri pettää kampanjan jälkeen. Jos riski on aikaisemmin niin miksi ei myöhemmin... Tuo sinun 7823210 index 05hän kuului niihin kiikaroitaviin versioihin...
    Liekö sitten vasta tuo viimeinen versio se mikä mahtaa olla luotettava?

    Leave a comment:


  • Nysse
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Voinee tuon imusarjan tiiveystestin tehdä kuka tahansa keltä ISTA löytyy...

    Voineepi tehdä joku, joka usein ISTAa käyttää.
    Tällainen laiska ISTAn omaava vättö kun alkaa kerran kolmessa vuodessa ISTAa käyttämään ilman suomenkielisiä OHJEITA, niin eihän siitä tule mitään?

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Titansilber View Post

    Tältä se näytti.

    Anssi
    Näyttää siltä, ettei hyvältä näytä .

    Leave a comment:


  • arpuC
    replied


    Ja taas yksi lisää uutisiin.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Bullitt View Post
    Eli ainakin tämän yhden auton kohdalla tulipalon riski oli ilmeinen, ja jos imusarjaan oli jo sulanut reikä, niin varmaan se syttyminen on lähellä ollutkin. Mitenkähän mahtaa olla muiden Bemarien kanssa, joihin EGR on jo vaihdettu/tarkastettu?
    Ainakin tarkistuissa on edelleen sama vaiva. Vajaa kk sitten kävi auto, jossa EGR oli aiemmin tarkastettu. Nyt oli nilkutus moodissa EGR auki jumisen takia ja käry oli jo sellainen, että kaukana ei varmasti palaminen ollut.

    Leave a comment:


  • welderi
    replied
    Kyllä voi sanoa että suunnittelussa jotain kummallista kun tälläistä autopalon riskiä ei huomioitu.

    Hyvä sammutin peräkonttiin varalle.

    Leave a comment:


  • Bullitt
    replied
    Eli ainakin tämän yhden auton kohdalla tulipalon riski oli ilmeinen, ja jos imusarjaan oli jo sulanut reikä, niin varmaan se syttyminen on lähellä ollutkin. Mitenkähän mahtaa olla muiden Bemarien kanssa, joihin EGR on jo vaihdettu/tarkastettu?

    Leave a comment:


  • Titansilber
    replied
    Espoon Laakkosella olivat jälleen kerran todella ystävällisiä (kiitos!) ja kutsuivat minut oikein korjaamon puolelle katsomaan auton vaurioita.

    Tältä se näytti.

    Anssi
    Attached Files

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    Originally posted by TON-III View Post
    Toki siellä voisi ilmetä imusarjan reikä ja näin saisin sen piikkiin.
    Voinee tuon imusarjan tiiveystestin tehdä kuka tahansa keltä ISTA löytyy... Jos ei siis kamppis nyt enään auki.
    Last edited by zakspeed; 25-10-2019, 13:55. Reason: kirjoitusvirheet.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by TON-III View Post
    On aie poistaa tuo härveli käytöstä, kannattaisiko minun silti käyttää tuo tarkistettavana ? Toki siellä voisi ilmetä imusarjan reikä ja näin saisin sen piikkiin.
    Pakkohan se on käyttää jossain vaiheessa, jos kampanja on auki (jossain vaiheessa tulee katsastus tökkäämään auki olevaan kamppanjaan). Itse käyttäisin sen nyt tarkistettava kun se on käytössä ja sitten vasta miettisin sen poistoa.

    Leave a comment:


  • TON-III
    replied
    On aie poistaa tuo härveli käytöstä, kannattaisiko minun silti käyttää tuo tarkistettavana ? Toki siellä voisi ilmetä imusarjan reikä ja näin saisin sen piikkiin.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Weuli View Post
    Edellisen postauksen jälkeen ei liene epäselvää miksi joku harkitsee ehjän egr-järjestelmän poistamista kokonaan.
    Niinpä. Mahtava järjestelmä .

    Leave a comment:


  • TON-III
    replied
    Originally posted by Titansilber View Post
    I'm back!

    Minullehan vaihdettiin jo kertaalleen EGR-venttiili:


    Ja nyt sitten vaihdetaan imusarja ja cooleri.
    Ohoh ! Omasta tuontiautostani on jo tuo kertaalleen korjattu/vaihdettu ulkomaan aikana, ajattelin että minun ei ole ehkä tarvetta ottaa osaa takaisinkutsuun ..... mutta ehkä sittenkin

    Leave a comment:


  • Weuli
    replied
    Edellisen postauksen jälkeen ei liene epäselvää miksi joku harkitsee ehjän egr-järjestelmän poistamista kokonaan.

    Leave a comment:


  • Titansilber
    replied
    I'm back!

    Minullehan vaihdettiin jo kertaalleen EGR-venttiili:


    Ja nyt sitten vaihdetaan imusarja ja cooleri. Konepellin alta alkoi nimittäin eilen tupruttaa savua. Haisi palaneelta muovilta. Arvasin heti, mistä on kyse. Nilkutin aamulla Espoon Laakkoselle, varoituskolmio ja palosammutin käden ulottuvilla valmiina, ihan oikeasti! Tämä diesel-autoilu alkaa olla liian jännää minulle.

    Laakkosella huomattiin heti reikä imusarjassa. Endoskoopilla nähtiin, että cooleri oli vahingoittunut. Huollon sijaisautolla ajellaan nyt.

    Hienoa palvelua Espoon Laakkosella, jälleen kerran! Mutta BMW:n laadusta ei valitettavasti oikein voi samaa sanoa.

    Anssi

    (2013 F30 330d xDrive M Sport N57-D30A, WBA3E31010F143855, 782321005 KORENS Korea)

    Leave a comment:

Working...
X