Originally posted by brainsurgery
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Diesel bemarit palaa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ptikkala View Post
"kuljettaja oli pysähtynyt bensan loputtua. Kun kuljettaja palasi hakemasta bensaa, auto oli tuolla välin syttynyt palamaan."
Comment
-
-
Tuotannossa olevat mallit ainakin B47 osalta näyttäisi tulevan Made in Germany coolereilla, rakenne ja malli muuttunut kovasti.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostMites toi keula on ihan ehjä ja peräpää käristynyt?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Jomppa View Post530da m-sport touring 2015
Comment
-
-
Originally posted by aimoo View PostJoo näemmä taas. Toivottavasti on palovakuutukset kunnossa. Omani (530da 2015) kävi egr tarkastuksessa, ja kaikki kunnossa, sen jälkeen superkaskokin oli katkolla ja mennään ilman palovakuutusta. Näitä kun lukee ni välillä käy mielessä et hitto pitäiskö ottaa se inan laajempi vakuutus:thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTähän taitaa olla se yksi pysyvä ratkaisu, eli ottaa se EGR pois käytöstä. Tuo pelkkä tarkistus kun ei poista ongelmaa mitenkään. Minullakin on käynyt näitä tarkituksessa käyneitä, jotka on alkaneet haisemaan pari kk tarkistuksen jälkeen ja menemään nilkutusmoodiin kun se egr jumii auki.. BMW pitäisi ihan oikeasti tehdä jotain tällä ongelmalle, eikä vaan tarkistuksen jälkeen todeta että kunnossa on ja asiakas lähtee tyytyväisenä luullen ettei tätä ongelmaa enää ole.. Jos ne uudet kamppis osat pysyvästi ratkaisevat tämän, niin kaikista sitten osat vaihtoon eikä pelkkiä tarkastuksia.Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Originally posted by kooma View PostMun B47 koneiselle tuli vasta ensimmäinen kutsu tuossa joulun alla. Aikaa varatessa sanoivat että ensin tarkistetaan ja sitten vaihdetaan jos on tarvetta niin kommentoin että ei ole jäähdytynestettä hävinnyt ja vastaus oli että ei tarkisteta vuotoa vaan onko vanha osa ja jos on niin menee vaihtoon. Uudet rojut meni paikalleen tuossa pari viikkoa sitten. Eli ainakin joiltain osin mennään jo tuon mukaan että vaihdetaan oli vuotoa tai ei. Oletan että se on ollut suunnitelma koko ajan mutta kun osia ei ole riittänyt kaikille niin on laitettu pahimmat (=vuotavat) kuntoon ensin.
Comment
-
-
Minulla on kamppiksena viime vuonna tarkistettu egr cooleri, joka ei vuotanut nestettä silloin kun tarkistettiin. Nyt kuitenkin imusarjan ja egr:n liitoksesta vuotaa jotain nestettä, näin huollon yhteydessä oli nyt huomattu. Tiskillä sanottiin ettei ulospäin vuoto kuulu kamppanjan piiriin, mutta sisältäpäinhän se jotain nyt puskee.EX V70, W211, E61, A6, ny X3 Msport
Comment
-
Comment