Ongelmat ja kamppanja jatkuu
Potilas on 2016 F10 N57, 120tkm. Oireet, puolen vuoden aikana 1,5 ltr jäähdytinnestettä ja kun vaihdoin hehkut huomasin, että imusarjan päällä oli pieni kohta muovia sulanut (kuva), mutta siinä ei vielä näkynyt reikää. Näyttää olevan se kohta, josta on useita kuvia täälläkin ja muilla foorumeilla.
Otin yhteyttä Laakkoseen ja kuulin että EGR aktio on auki autolle ja sovittiin että tuon auton näytille. Lähetin myös oheisen kuvan imusarjasta ja Laakkosen suositus oli että autolla ei kannata ajaa. Sovin samalla, että vuokra-auto on varattuna BMW laskuun ja osat kannattaa olla valmiina, sillä en tuo kärryä kahta kertaa. Oireet oli niin selvät.
Parin viikon odottelun jälkeen auto pajalle. Tässä kohtaa aina ihmetystä herättää, miksi autofirma yrittää laittaa casen asiakkaan laskuun, vaikka jo kuvan perusteella oli kaikille selvää mistä on kysymys. No en tietenkään suostunut ja korjaus ja vuokra-auto meni täysin BMWn piikkiin.
Hyvä uusi puoli Laakkosen toiminnassa oli, että sain lyhyen videon sähköpostilla, jossa huoltaja näytti mikä oli vika imusarjassa ts. päälle näkyvän sulaneen muovin lisäksi imusarjan alapuolella oli jo n. 5 mm reikä piilossa, joten autopalo ei itse asiassa ollut kaukana.
Vanha cooleri Korens 7823210 index 08 (valm. 16.2.2016) ja uusi
Korens 8476993 index 01 (valm. 21.7.2020)
Uudet osat:
11617811909 Imusarja
13628637896 Sensori ahtopaine
11718476993 EGR cooleri
11717799853 Putki
ja pienosia ja jäähdytysnesteet
Ts. myös 2016 vuoden versioissa tämä ongelma edelleen on, joten kannattaa kysyä aktion perään ja myöskin se on huomattava, että index 7 ja 8 ei poistanut ongelmaa.
Potilas on 2016 F10 N57, 120tkm. Oireet, puolen vuoden aikana 1,5 ltr jäähdytinnestettä ja kun vaihdoin hehkut huomasin, että imusarjan päällä oli pieni kohta muovia sulanut (kuva), mutta siinä ei vielä näkynyt reikää. Näyttää olevan se kohta, josta on useita kuvia täälläkin ja muilla foorumeilla.
Otin yhteyttä Laakkoseen ja kuulin että EGR aktio on auki autolle ja sovittiin että tuon auton näytille. Lähetin myös oheisen kuvan imusarjasta ja Laakkosen suositus oli että autolla ei kannata ajaa. Sovin samalla, että vuokra-auto on varattuna BMW laskuun ja osat kannattaa olla valmiina, sillä en tuo kärryä kahta kertaa. Oireet oli niin selvät.
Parin viikon odottelun jälkeen auto pajalle. Tässä kohtaa aina ihmetystä herättää, miksi autofirma yrittää laittaa casen asiakkaan laskuun, vaikka jo kuvan perusteella oli kaikille selvää mistä on kysymys. No en tietenkään suostunut ja korjaus ja vuokra-auto meni täysin BMWn piikkiin.
Hyvä uusi puoli Laakkosen toiminnassa oli, että sain lyhyen videon sähköpostilla, jossa huoltaja näytti mikä oli vika imusarjassa ts. päälle näkyvän sulaneen muovin lisäksi imusarjan alapuolella oli jo n. 5 mm reikä piilossa, joten autopalo ei itse asiassa ollut kaukana.
Vanha cooleri Korens 7823210 index 08 (valm. 16.2.2016) ja uusi
Korens 8476993 index 01 (valm. 21.7.2020)
Uudet osat:
11617811909 Imusarja
13628637896 Sensori ahtopaine
11718476993 EGR cooleri
11717799853 Putki
ja pienosia ja jäähdytysnesteet
Ts. myös 2016 vuoden versioissa tämä ongelma edelleen on, joten kannattaa kysyä aktion perään ja myöskin se on huomattava, että index 7 ja 8 ei poistanut ongelmaa.
Comment