Pienet autoaiheiset kysymykset V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemmeri
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2006
    • 4180

    #151
    Onko nämä jotain std liittimiä, joita voisi löytyä muistakin merkeistä tai ostaa irtaaltaan jostain?

    Tarviisin tuommoisen naaraskappaleen (anturi) josta voisin jatkaa johdolla ja yhden uroskappaleen(auton puoli). Osanro anturille 61318360876 ja kyseessä jäähdytysnesteen tason anturi.





    Sekä liekö tuommoista myös saatavilla, sähköisessä termostaatissa on tuommoinen? Tutun näköinen liitin, mutta en saa nyt mieleen mistä.

    EVERYTHING | WORKS

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8284
      • Järvikylä (Nakkila)

      #152
      Näyttääkö tutulle -> https://www.google.fi/search?client=...30.lP1N8uZSo6k
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • hjenkka
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2010
        • 577
        • JKL

        #153
        alempi on AMP junior liitin:

        "Toyota Hybrid ostettu, taivaspaikka ja ikuinen viattomuus saavutettu"

        Vs1400 Intruder

        Ex:
        F11 530dA xDrive
        E60 523iA
        E39 520i Sedan
        E39 530dA Touring
        E39 528iA Sedan
        E46 318i Sedan
        E39 523i Sedan
        E36 316i Sedan x2

        Comment

        • bemmeri
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 4180

          #154
          Samallehan tuo näyttää. Kiitos vaan molemmille.

          Taidan katkaista ja jatkaa johdot tuon lämpötila-anturin suhteen.
          EVERYTHING | WORKS

          Comment

          • pazq
            BTCF Member
            • Jan 2008
            • 3188
            • 47200

            #155
            Tänään teki taas aamulla sen tuo m51 että hehkutin normaalisti, lähti käyntiin ja sammu heti. Sen jälkeen uus yritys ja aivan helvetillinen sahaaminen että lähti hissuksee käymään. Febin hehkut tuonne vaihdoin. Täytyy vissiin mennä mittailemaan onko vikaa siellä hehkuissa vai missä se oikein on. Täysin mysteeri oire ilmaantu heti noiden vaihdon jälkeen ja kaikki on niinkun ennenkin.

            Comment

            • -Markus-
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2005
              • 1463
              • Ihan Savossa

              #156
              Originally posted by pazq View Post
              Tänään teki taas aamulla sen tuo m51 että hehkutin normaalisti, lähti käyntiin ja sammu heti. Sen jälkeen uus yritys ja aivan helvetillinen sahaaminen että lähti hissuksee käymään. Febin hehkut tuonne vaihdoin. Täytyy vissiin mennä mittailemaan onko vikaa siellä hehkuissa vai missä se oikein on. Täysin mysteeri oire ilmaantu heti noiden vaihdon jälkeen ja kaikki on niinkun ennenkin.
              Todennäköistä, että se sun hehkujen vaihto ei liity asiaan mitenkään, vaikka vika "samalla" tulikin. Ei ois ensimmäinen kerta, että uusi vika ilmestyy kun edellistä korjataan...

              E: Eikös noissa M51 joku vähän tyyppivikainen vika ole monesti liittyen tuohon huonoon käynnistymiseen.. ? En oo perehtyny kun ei ole itsellä ollu ko tekniikkaa.
              Last edited by -Markus-; 10-01-2019, 22:13.

              Ford Mondeo Mk3 STW
              VW E-Golf 2015
              BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

              Comment

              • pazq
                BTCF Member
                • Jan 2008
                • 3188
                • 47200

                #157
                Tänään aamulla taas sama juttu. Hörähti ja sammu. Sahausta varmaan 10sek eikä mitään tapahdu. Uudestaan ja hetken päästä taas hiljalleen heräili törisemään. Tuntuu että ei sais kakkua? Nafta ei haise joten voisko olla siirtopumppu? No vklp täytyy ottaa auto talliin ja alkaa ihmettelemään. Johonkin väliin olis pakosarjanki hitsaus ja hx35 tuon vakioperunan kaveriksi sinne puhisemaan.

                Comment

                • van cleef
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2006
                  • 1905
                  • 01830

                  #158
                  m51:ssä menee se yksi siirtoputki tukkoon ja oireilee mm. just noin. Silloin kun itsellä oli moinen, niin mulla oireili just noin kun tankissa oli alle 10 litraa naftaa.
                  ...

                  Comment

                  • pazq
                    BTCF Member
                    • Jan 2008
                    • 3188
                    • 47200

                    #159
                    Oli 40L tavaraa tankissa. Muutoin pelaa normaalisti ja epäsäännöllisesti alkaa temppuilemaan käynnistyksessä. Käyntiin kun saa niin ei mitään ongelmaa.

                    Comment

                    • Bansku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Nov 2011
                      • 1493
                      • Savo

                      #160
                      Ilmathan toi jostain välistä vetäsee seisoessaan. Todennäköisesti ennen pumppua vuotaa kerran hörähtää ensin käyntiin että pumpussa ja sen jälkeen oltava ainetta.

                      Comment

                      • Hemu__
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2008
                        • 972
                        • Kirkkonummi

                        #161
                        Onkos kenelläkään hyviä ideoita millä saisi pintaruosteet ja vanhat maalit pois rautalohkosta turvallisesti ja mahdollisimman helposti? Pitäisi tuota m20 moottoria hieman putsailla ennen maalausta. Lohko on jo aiemmin soodalla puhallettu, mutta sooda ei tähän tarkoitukseen ollut tarpeeksi tehokasta. Lipeäkylpy, sitruunahappo, etikka tai joku muu happo? Vai kenties puhallus jollakin karkeammalla aineella? Toki siinä on vaara että puhallusainetta joutuu väärään paikkaan, ja lisäksi puhalluksen jälkeen kaikki pultinreijät ja muut joutuu käymään yksitellen läpi.

                        Kenelläkään mitään omakohtaista kokemusta jostain hyväksi havaitusta menetelmästä? :think

                        Comment

                        • Pazi88
                          Moderator
                          • Jan 2007
                          • 11223
                          • Oulu

                          #162
                          Porakoneeseen teräsharja jolla pyyhkäsee ja hammeria päälle. Vähänhän sinne jää röstiä alle, mut toimii hyvin, kun lohkot ei yleensä missään suolavellissä ui. Jos ahistaa maalin alle jäävä pikku ruostemäärä, niin hiekkapuhaltaa se melkeen pitää. Sooda ei tosiaan ole ruosteenpoistoa varten. Lähinnä maali yms. muu kama sillä lähtee.

                          Instagram, YouTube kanava
                          ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                          Comment

                          • Smistik
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2009
                            • 1130
                            • Kanta-Häme

                            #163
                            E91 m47n2 ja turbon ja dpf tiiviste kysymys. Turbon isossa tiivistepaketissa tulee kaksi metallitiivistettä mukana. Tuleeko nuo molemmat sinne dpf ja turbon väliin vai toinen pelkästään? Kuvissa aina vain yksi...
                            ex E91 320d käsiaskilla
                            ex E46 330dat
                            japski
                            ranu

                            ex E30 316i 4d

                            Comment

                            • Urpo_rotta
                              BTCF Member
                              • May 2012
                              • 5354
                              • Pirkkala

                              #164
                              Originally posted by Smistik View Post
                              E91 m47n2 ja turbon ja dpf tiiviste kysymys. Turbon isossa tiivistepaketissa tulee kaksi metallitiivistettä mukana. Tuleeko nuo molemmat sinne dpf ja turbon väliin vai toinen pelkästään? Kuvissa aina vain yksi...
                              Eri autoja rassanneena siinä v-bandin välissä ei ole ikinä ollut kuin yksi tiivistepelti
                              E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                              E34 525i -90 twinturbo 427/519

                              N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                              VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                              Kysy jos tarvetta

                              Comment

                              • Smistik
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2009
                                • 1130
                                • Kanta-Häme

                                #165
                                Originally posted by Urpo_rotta View Post
                                Eri autoja rassanneena siinä v-bandin välissä ei ole ikinä ollut kuin yksi tiivistepelti
                                Kiitos, taidampa jättää toisen pois.
                                ex E91 320d käsiaskilla
                                ex E46 330dat
                                japski
                                ranu

                                ex E30 316i 4d

                                Comment

                                Working...
                                X