Kokemuksia muun merkkisistä autoista Vol 4.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • van cleef
    replied
    Tos vähän piti nettiautosta tsekata tarjontaa ja tällainen kohtuu kilsoilla ja ihan siisti ransitti pomppas silmiin varteen otettavana vaihtoehtona:


    Ja kun kesällä rakennat, niin yleensä heinäkuussa ei oo enää tarvinnut webastoa käyttää

    täs vielä siistimpi ja uudempi:

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Omat kokemukset vanhoista pakuista on niin huonoja, että iso peräkärry säästää paljolta murheelta ja rahanmenolta
    Ruosteettomia ei taida olla keksittykkään.

    Leave a comment:


  • Juho_
    replied
    Joo ei ookkaan patonki yhtää huonompi vaihtoehto siis
    Mitä nyt etupäästä menee heloja ja niveliä jonkin verran mut ei sillä väliä kun ostaa leimallisen pelin ja ajelee minkä ajelee sit kiertoon.

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Naapurilla oli helvetin vanha Transit, ajoi asiansa ja meni nopeasti kaupaksi kun tarve loppui.

    Leave a comment:


  • Danukos
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Thnx. Mites MB Vito. Nekin näyttävät olevan yllättävän edullisia.
    Originally posted by Juho_ View Post
    Kyllä Vitokin ihan jees varmaan mitä kuullu mut ei oo niin yleisiä ollu mitä patongit kun Vito on vähä pienempi tavaratilaltaan.
    Mitä nyt vanhoja ykköskoppasia Vitoja nähnyt enää liikenteessä niin aika rapsakan näköisiä pelejä Olivat jo 10 vuotta sitten todella hapokkaan oloisia nyt ei varmaan enää kovin montaa liikenteessä. Seuraava koppa tuskin sietää ruostetta yhtään sen paremmin.

    Osta vanhempi haisu! Ne ei tosin ole enää mitenkään edullisia

    Edit. tätä kirjottaessa urpo_rotta kerkes väliin

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    W639 viton omistajille voin esittää surunvalitteluni kaikkien niiden ohjainlaitevikojen, sekä ruosteen takia

    Leave a comment:


  • Juho_
    replied
    Kyllä Vitokin ihan jees varmaan mitä kuullu mut ei oo niin yleisiä ollu mitä patongit kun Vito on vähä pienempi tavaratilaltaan.

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    Originally posted by Macke View Post
    Vapaasti hengittävä 2.4d T4 Transporter, aika yksinkertainen peli ja saanee myytyä seuraavallekin oman elämänsä raksasankarille. 1.9TD koneisissa mahis jaon sekoamiseen ja konetuhoon, 2.5TDi vermeet maksaa yleensä vähän enemmän eikä ne ole yhtä yksinkertaisia kuin noi mekaanisilla pumpuilla olevat härpäkkeet.
    Originally posted by Juho_ View Post
    Renault Trafic 1.9 tai 2.5tdi. Tai vastaava esim. Opel / Nissan
    Saa halval iha toimivia , leimallisia ja pitkämalli ni mahtuu tavaraakin.

    Miulla on tommonen reippaasti yli 500tkm ajettu 2.5tdi ja iha hyvin toimii mitä nyt laittoa toki paljon onkin - 1500€ maksoi eli käytännös halvimmasta päästä.
    Thnx. Mites MB Vito. Nekin näyttävät olevan yllättävän edullisia.

    Leave a comment:


  • Juho_
    replied
    Renault Trafic 1.9 tai 2.5tdi. Tai vastaava esim. Opel / Nissan
    Saa halval iha toimivia , leimallisia ja pitkämalli ni mahtuu tavaraakin.

    Miulla on tommonen reippaasti yli 500tkm ajettu 2.5tdi ja iha hyvin toimii mitä nyt laittoa toki paljon onkin - 1500€ maksoi eli käytännös halvimmasta päästä.

    Leave a comment:


  • Macke
    replied
    Vapaasti hengittävä 2.4d T4 Transporter, aika yksinkertainen peli ja saanee myytyä seuraavallekin oman elämänsä raksasankarille. 1.9TD koneisissa mahis jaon sekoamiseen ja konetuhoon, 2.5TDi vermeet maksaa yleensä vähän enemmän eikä ne ole yhtä yksinkertaisia kuin noi mekaanisilla pumpuilla olevat härpäkkeet.

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    Pakettiauto

    Ensi kesän rakennusprojektin ajaksi olisi tarkoitus hankkia joku halpa 2-3t€ pakettiauto, jonka voisi sitten syksyllä myydä pois.

    Vanhoja pakuja näkyy saavan tuohon hintaluokkaan monenlaisia.

    Tuon hintaluokan autot on tietysti aika yksilöitä, mutta onko raadilla suosituksia? Tai mitä kannattaisi erityisesti välttää?

    Leave a comment:


  • [Snowboarder]
    replied
    Turha..
    Last edited by [Snowboarder]; 19-02-2023, 18:59. Reason: Tästä olinkin jo kysyny..

    Leave a comment:


  • j-a
    replied
    Originally posted by E39Fin View Post
    F01 active steeringillä ja dynamic drivella tarjoaa huikean kyydin sekä terävää ajettavuutta. On siis hyvin kaksisuuntainen luonne. W221 taas lienee puhtaasti mukavuuteen tähtäävä tuote.
    F01 ei ole kattavaa kokemusta joten vertailemaan en pysty mutta vuosia sitten omistin w221 S600L:n joten komppaan tuota mukavuuspainotteisuutta. Itse kaipasin siihenkin jotain räyhäkkyyttä niin laitoin S65-korisarjan ja putket, mutta kyllä se edelleen tehoista huolimatta tuntui liian säyseältä ja pappamaiselta. Siihen päälle vielä kalliit tyyppiviat (puolatukit) niin yhteiselo jäi lopulta vain vuoden kantturoihin.

    Leave a comment:


  • Kraftwerk
    replied
    Saksassa oli päivän vuokralla 992 911 Carrera S Sport Chrono -paketilla. En ehkä henkilökohtaisesti ole kovinkaan innossani kehityssuunnasta, johon BMW on mennyt E-sarjalaisten jälkeen. Porsche on aika hyvin onnistunut säilyttämään tuntumansa olemalla samalla moderni. Sisätilojen laatuvaikutelma on aivan erinomainen jokaisessa kohdassa. Kytkimet ovat onneksi vielä mekaanisia, näyttöjen laatu hyvä ja kaikki pinnat tuntuu erinomaisen laadukkaalta. Kaksoiskytkinlaatikko toimii kuin ajatus. Moottori kuulostaa turboista huolimatta kuusisylinteriseltä bokserikoneelta, ja moottoriäänet varsinkin putkiston läpät aukaistuna kuuluu melko kovana sisälle. Moottorin vääntö on aika julma, joten oikeastaan sama mikä vaihde päällä, niin kiihtyvyys on joka tapauksessa hyvä. Toisin sanoen kulkupuoli on asiallinen, ilmeisesti 8 sekunnin luokkaa vielä 100-200 välillä eli puolet vähemmän mitä vaikka vakio F11 535xd kiihtyy ja nopeampi mitä Teslan Model 3:lla. Ajokeli oli tosin erittäin talvinen Stuttgartissa, joten rajoitti kovempaa ajamista Autobahnilla.

    Hieno auto. Jos olisi tilillä riittävästi ylimääräistä, niin tuollainen omaan ”talliin” tulisi.
    Last edited by Kraftwerk; 29-01-2023, 11:18.

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Originally posted by isolohko View Post
    Active on eri, kuin hybraulic jousitus, joka vielä monimutkaisempi/kalliimpi?

    Löytyi tälläinen W221 ostajan opas, tykkään tämän kanavan tyylistä, aika suoran ja peittelemättömän tuntuista:



    Kaippa se vastaava BMW 7-sarjalainen olisi tuohon nähden ajajan auto enemmän ja vikadiagnostiikka ei olisi ongelma.
    F01 active steeringillä ja dynamic drivella tarjoaa huikean kyydin sekä terävää ajettavuutta. On siis hyvin kaksisuuntainen luonne. W221 taas lienee puhtaasti mukavuuteen tähtäävä tuote.

    Leave a comment:

Working...
X