Active on eri, kuin hybraulic jousitus, joka vielä monimutkaisempi/kalliimpi?
Löytyi tälläinen W221 ostajan opas, tykkään tämän kanavan tyylistä, aika suoran ja peittelemättömän tuntuista:
Kaippa se vastaava BMW 7-sarjalainen olisi tuohon nähden ajajan auto enemmän ja vikadiagnostiikka ei olisi ongelma.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista Vol 4.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyseisen korimallin S-mesen kyydissä useamman kerran olleena, kyytejä ja hiljaisuutta voi kyllä kehua.
Airmatic on tosiaan hinnakas rasti korjata, mutta iskareita saa monesta paikasta eikä tarvi merkkarilta hakea.
Liekkö näihin edelleenkään muuta pätevää diagnostiikka välinettä, kuin mersun oma "star" laitteisto? :think
Leave a comment:
-
Kokemuksena mahdollisuus, eikä se nyt omistettavanakaan liene paljoa sen pahempi kuin vastaavin herkuin varustetut bemarit. Airmaticin osat ovat jonkin verran arvossaan, mutta niinhän nämä lisävarustealustat aina. Kyyti on (kuulemma) loistavaa.Originally posted by isolohko View PostIltapv lehden Hjalliksen vanhasta Mese artikkelista heräsi kiinnostus, että onkos Mersun S vm 2010 4matic dsl ajettu alle 200tkm uhka vai mahdollisuus? 25k€ haminoissa näyttää pyörivän.
Leave a comment:
-
Iltapv lehden Hjalliksen vanhasta Mese artikkelista heräsi kiinnostus, että onkos Mersun S vm 2010 4matic dsl ajettu alle 200tkm uhka vai mahdollisuus? 25k€ haminoissa näyttää pyörivän.
Leave a comment:
-
Puhuivat kuulemma koodia luettaessa piuhasta sen kumikortongin sisällä anturin liittimessä, kurkataan sinne, maksaa ja maksaa...Originally posted by Tomi T View PostEiköhän se noin yleisestiottaen kannata ekana uusia se anturi tai mitata ohjainlaitteen ja anturin välinen johto, riippuen siitä maksaako työ vai ei.
Uuttahan sinne sitten saattaa tarvita.Originally posted by VilleP View PostEipä niitä voi mitata muuten kuin oskillaattorilla. Eli katsoo että anturi on oikealla etäisyydellä ja jos näin on niin uusi tilalle.
Leave a comment:
-
Eipä niitä voi mitata muuten kuin oskillaattorilla. Eli katsoo että anturi on oikealla etäisyydellä ja jos näin on niin uusi tilalle.
Leave a comment:
-
Eiköhän se noin yleisestiottaen kannata ekana uusia se anturi tai mitata ohjainlaitteen ja anturin välinen johto, riippuen siitä maksaako työ vai ei.Originally posted by jr66 View Post4-koppainen Golf, abs-valo palaa ja ei pala, leimalla hylky kun paloi tietysti juuri silloin. Vikakoodi 011b vasen etu abs, koodi luettu Renkomäen Autoexpertillä Lahdessa laitteella x. Miten mitataan abs-anturi vai mitenkään ? Kaveri soitteli, sanoin että kysellään jos saisi jtn. tietoa.
Leave a comment:
-
Golf IV abs vikakoodi
4-koppainen Golf, abs-valo palaa ja ei pala, leimalla hylky kun paloi tietysti juuri silloin. Vikakoodi 011b vasen etu abs, koodi luettu Renkomäen Autoexpertillä Lahdessa laitteella x. Miten mitataan abs-anturi vai mitenkään ? Kaveri soitteli, sanoin että kysellään jos saisi jtn. tietoa.
Leave a comment:
-
Mitsun oma kone pitäs olla asx.ssä tuo 2.2, outlanderissa on kyl psa 2.2.stakinOriginally posted by Urpo_rotta View PostLieneekö psa diesel tuo? Jos kyse jostakin 2010 luokan autosta niin hyvinkin voi olla.
On ikiliikkuja, toki ei viaton vehje.
Mitsun omista en tiedä mitään
Jakopään tasapainoakselin rattaisiin noissa on kulunut välystä, joka aiheuttaa ikävän äänen ja maksaa melkosesti korjata, muuten kyl toimivia laitteita.
Leave a comment:
-
Joo, vanhassa esikammiokoneessa. Kerran tuli semmoseen kansi vaihdettua.Originally posted by Heguli 31 View PostAinakin vanhemmissa 2.5l oli syl.kansien halkeamis ongelmia.
Leave a comment:
-
Aika moni tämän foorumin auto vetelee urissa ja ratti vispaa jarruttaessa, joten kyllä ehjällä mitsullakin pääsee eteenpäin.
Leave a comment:
Leave a comment: