Tuo korkeus varmasti yksi tekijä varttuneempien kansalaisten keskuudessa, eikä ajokokemuksen tarvitse olla kovin dynaaminen.
Nyt 300 km takana Qashqain ratissa, ja pahin inhotusreaktio ohi. Aikanaan ajoin useamman kymmenen tonnia vanhempien mkIII 1.4 TSI Octavialla ja ei tämä sen huonompi auto ole ajaa, kontti ja takapenkki vähän ahtaampi. Äänieristys on yllättävän hyvä isoilla pullarenkailla, tuskin paljoa meluisampi mitä F11 19" vanteilla. Mutta kyllä siltikin tässä hintaluokassa on uutena ja käytettyinä parempia vaihtoehtoja.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista Vol 4.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja kyseiset tuulipukuiset eläkelläiset ovat aijemmin ajaneet primeroilla ja almeroilla, joten niiden jäädessä pois ei ollut muita vaihtoehtoja kuin kaslai. Näin ollen standardit auton hankinnassa ei lähtöjäkään olleet kovin korkealla.
Leave a comment:
-
-
Tuo Nissan on varmasti suosiossa juurikin vanhempien henkilöiden ja lievästi liikuntarajoitteisten ihmisten keskuudessa.
Helppo mennä autoon sisään ja tulla ulos, kun on selät, lonkat ja polvet paskana ja kuluneet. :think
Leave a comment:
-
-
Kyl tää varmaan Toyota Corollan kanssa yksi yleisin automalli eläkeläisen ostoslistalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kräki View PostNo,jos katsoo pks seudun ”hummerin” kuskeja,niin 99,7% niitä ajaa sompanssi.
Oli uusi tai vanha.
Leave a comment:
-
-
No,jos katsoo pks seudun ”hummerin” kuskeja,niin 99,7% niitä ajaa sompanssi.
Oli uusi tai vanha.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostQashqai (ns. Kontulan hummer) on kyllä ihan kamala auto. Mutta käykääpä koeajaa se ensimmäinen qashqai, tuo nykyinen on kun maybach siihen verrattuna. Siinä ekassa mallissa kyyti on kuin hevoskärryssä
Leave a comment:
-
-
Kontulan hummerTämä uusihan on toimittajien mukaan jo ihan autoksi määriteltävä kapistus edellisiin nähden. Joskaan ei kovin kummoinen vieläkään. En ole mitään noista ajanut, mutta kakkos korisen kyydissä istunut. Hevoskärrit kyllä kuvaa kyytiä hyvin siinäkin. En ymmärrä miten on niin epämukava alusta onnistuttu tekemään, ja silti vaappuu miten sattuu.
Leave a comment:
-
-
Joo, 2014 muuttui jo autoksi, mitä nyt 115hv ei ollut kummoinen suoritus ja nykyisissä onkin Mer… eikun Dacian moottori
Ennen tätä olevat 1,6L CVT vaihteistolla on kyllä kokeilemisen arvoinen ajoelämys.
Leave a comment:
-
-
Qashqai (ns. Kontulan hummer) on kyllä ihan kamala auto. Mutta käykääpä koeajaa se ensimmäinen qashqai, tuo nykyinen on kun maybach siihen verrattuna. Siinä ekassa mallissa kyyti on kuin hevoskärryssä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kraftwerk View PostBemarin EGR vian takia alla vuokraamon uusikorinen Nissan Qashqai.
On kyllä hirveä auto. Huonosti muotoiltu kuskin penkki, kaupunkinopeuksissa täysin tunnoton ohjaus. Kulutus nyt ei auton menohaluihin nähden näytä erityisen pieneltä. En ymmärrä vieläkään, miksi ihmiset noita ostavat. Esimerkiksi Golf, Octavia, hybridi Rav4 tai Corolla hoitavat kaikki osa-alueet tuota paremmin, ja ovat todennäköisesti luotettavampia mitä ranskalais-japanilainen yhteistyö tuotos.
Leave a comment:
-
-
Bemarin EGR vian takia alla vuokraamon uusikorinen Nissan Qashqai.
On kyllä hirveä auto. Huonosti muotoiltu kuskin penkki, kaupunkinopeuksissa täysin tunnoton ohjaus. Kulutus nyt ei auton menohaluihin nähden näytä erityisen pieneltä. En ymmärrä vieläkään, miksi ihmiset noita ostavat. Esimerkiksi Golf, Octavia, hybridi Rav4 tai Corolla hoitavat kaikki osa-alueet tuota paremmin, ja ovat todennäköisesti luotettavampia mitä ranskalais-japanilainen yhteistyö tuotos.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Esko View PostJoo selkeä parannus edelliseen korimalliin, joka näytti joltain autojen Antti Tuiskulta. Keulan ilme hyvä, mutta perä näyttää vielä vähän kököltä. Toki ei noi BMW:nkään muotoilut ole viime aikoina oikein osuneet vesisaavin kokoisine munuaisineen. Mielenkiintoista olisi päästä testaamaan.
Joo ja BMW:n muotoilu nykyään... on ihan siistin näköisiä malleja ja sitten on sellaisia, että vaikka kuinka pitkään ja monta kertaa katsoo, niin silti jää vain kysymys mieleen, että miksi?
Originally posted by Freak View PostOlipa ihmeellinen kurnutus äänessä aivan kuin jossain v6:ssa. Olikohan haluttu vain tehostaa videota, kun joissain kohti kuului laimeaa kauppakassinelosen ääntä.
Ei riitä, että etuvetoinen on balanssissa. Varsinkaan tehokas etuveto. Mutkasta kaasua avattaessa sisimmäinen rengas sutii hulluna tai linja alkaa mennä leveäksi. Todellinen hauskuu alkaa etuvetoisilla, kun tasauspyörästöön saadaan lukko.
Onhan nuo aikaisemmat mallitkin alakierroksilla ihan perus- neloskone singereitä, mutta sitten sielä 5000rpm paremmalla puolen alkaa tapahtumaan.
Ja jo aikaisempikin turbo type-R sai kehuja siitä, että kuinka nopeaa sillä voi ajaa mutkaan ja mutkasta pois, niin tuskinpa tämä uusikaan malli ainakaan huonommaksi on mennyt.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juhaska View PostThe All-New 2023 Honda Civic Type R is the most powerful Type R ever
Tämä malli tuli siinä mielessä pienenä yllätyksenä itselle, että ulkonäön puolesta auto on itseasiassa hieman aikuismaisempi, kuin edeltäjänsä ja tuollahan kehtaisi jo vähän vanhempikin ukkeli ajella.
Kovasti taitavat olla vielä etuvetoisten kierros-ennätystä metsästämässä nyrrellä ja eipä se mikään ihme olisi, jos se Hondan matkaan sieltä lähtisi.
Vaikka tääläkin moni vannoo loppuun asti takavetoisten autojen nimeen, niin oma henk.koh. mielipide on, että kyllä balansissa oleva ja hyvin tehty etuvetokin voi ja on hauska ajettava.
MUTTA vähän vaikuttaa myös tämän Hondan kohdalla, että tätäkään mallia ei olla tuomassa suomeen ollenkaan..?
Ei riitä, että etuvetoinen on balanssissa. Varsinkaan tehokas etuveto. Mutkasta kaasua avattaessa sisimmäinen rengas sutii hulluna tai linja alkaa mennä leveäksi. Todellinen hauskuu alkaa etuvetoisilla, kun tasauspyörästöön saadaan lukko.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juhaska View PostThe All-New 2023 Honda Civic Type R is the most powerful Type R ever
Tämä malli tuli siinä mielessä pienenä yllätyksenä itselle, että ulkonäön puolesta auto on itseasiassa hieman aikuismaisempi, kuin edeltäjänsä ja tuollahan kehtaisi jo vähän vanhempikin ukkeli ajella.
Kovasti taitavat olla vielä etuvetoisten kierros-ennätystä metsästämässä nyrrellä ja eipä se mikään ihme olisi, jos se Hondan matkaan sieltä lähtisi.
Vaikka tääläkin moni vannoo loppuun asti takavetoisten autojen nimeen, niin oma henk.koh. mielipide on, että kyllä balansissa oleva ja hyvin tehty etuvetokin voi ja on hauska ajettava.
MUTTA vähän vaikuttaa myös tämän Hondan kohdalla, että tätäkään mallia ei olla tuomassa suomeen ollenkaan..?
Leave a comment:
-
Leave a comment: