memebuy23buy

Kokemuksia muun merkkisistä autoista Vol 4.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Driver22 View Post
    Kokemuksia Mitsubishin dieseleistä? Vanhemmille olisi harkinnassa ASX automaattilaatikolla ja 2.2 dieselillä. Onko näissä mitään isompia tunnettuja ongelmia?
    Lieneekö psa diesel tuo? Jos kyse jostakin 2010 luokan autosta niin hyvinkin voi olla.

    On ikiliikkuja, toki ei viaton vehje.

    Mitsun omista en tiedä mitään

    Leave a comment:


  • Driver22
    replied
    Kokemuksia Mitsubishin dieseleistä? Vanhemmille olisi harkinnassa ASX automaattilaatikolla ja 2.2 dieselillä. Onko näissä mitään isompia tunnettuja ongelmia?

    Leave a comment:


  • Ju11i
    replied
    Mulle ei oikeen audit oo ikinä tehny vaikutusta sitten quattro s1
    Enemmänkin mersu myönteinen bemaristi.
    Kiitos kuitenkin vinkistä

    Leave a comment:


  • van cleef
    replied
    Mites julli audi? Mä diggaan tosta s5 3.0 tfsi-patista kyl. S4 tai s6 avanttina?

    Leave a comment:


  • Esko
    replied
    Originally posted by Ju11i View Post
    Kiitos vastauksista.
    Juu voi muutenkin tilojen puolesta c-malli olla turhan positiivista ajattelua,
    kun molemmat lapset istuu vielä selkä menosuuntaan ja toinen tarvii rattaita.
    Luultavasti eemeli olisi korin puolesta se valinta.
    Natisevat muovit kyllä itselle aika show stopper.
    E-mallissa mistä kokemuksia löytyykin, niin sisusta kyllä ihan laadukasta ”uusien” autojen mittapuulla.
    Eemeliltä tuo sitte kuulostaa. Muksujen kanssa tilaa ei ole koskaan liikaa ja onhan E-sarja muutenkin monin verroin ”autompi” kuin C-sarja vaikka millä varusteilla ottaisi.

    Leave a comment:


  • Ju11i
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Ei ole miina, paremmin ne toimii kun bemarin koneet foorumilta luetun perusteella. Itsellä pikkukippo 1,7 mitä ei voi verrata öky amg-malleihin. Tällä kipolla 320 tkm kohta taulussa, ei vie 5w-40 öljyä.
    Originally posted by Esko View Post
    Tuli vuosi sitten pohdittua vaihtoehdoksi tota C43 AMG:tä farkkuna, mutta päädyin lopulta sähköautoon. Hyvä tekniikka eikä mitään isompia ongelmia. Jos pussi kestää, niin osta suoraan facelift. Vähän freesimmän näköinen digimittaristolla, isompi multimedianäyttö, uudempi ratti jne. Myös ne faceliftin lisävarusteiset Multibeam-ajovalot on hyvät. AMG Performance jakkarat on maukkaan näköiset, mutta en päässyt niitä koeistumaan missään. Jos jotain miinusta yrittää keksiä, niin paljon natisevaa muovia sisustassa.
    Kiitos vastauksista.
    Juu voi muutenkin tilojen puolesta c-malli olla turhan positiivista ajattelua,
    kun molemmat lapset istuu vielä selkä menosuuntaan ja toinen tarvii rattaita.
    Luultavasti eemeli olisi korin puolesta se valinta.
    Natisevat muovit kyllä itselle aika show stopper.
    E-mallissa mistä kokemuksia löytyykin, niin sisusta kyllä ihan laadukasta ”uusien” autojen mittapuulla.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by isolohko View Post
    Tyhmän ja laiskan kysymys, onko tuo 1,7 diesel vai bensa ja millä vaihteistolla? B-kopassa?
    A170 eli bensa, 116 hv ja manuaali, W169 2006.

    Leave a comment:


  • Esko
    replied
    Originally posted by Ju11i View Post
    Onko täällä kellään kokemuksia mersun amg 43 C tai E mallista?

    Vähän alkanut miettiä bensalla käyvää käyttistä kun eipä tuota pumpulla enää hinnassa huomaa kumpaa tankkiin laittaa.
    Bemarilla vähän huonosti tehokasta neliveto bensaa mallistossa farkkuna ja hybridit ei kiinnosta.
    Mersuista jonkin asteista kokemusta, mutta onko merssi+bensa kuin paha miina...
    Tuli vuosi sitten pohdittua vaihtoehdoksi tota C43 AMG:tä farkkuna, mutta päädyin lopulta sähköautoon. Hyvä tekniikka eikä mitään isompia ongelmia. Jos pussi kestää, niin osta suoraan facelift. Vähän freesimmän näköinen digimittaristolla, isompi multimedianäyttö, uudempi ratti jne. Myös ne faceliftin lisävarusteiset Multibeam-ajovalot on hyvät. AMG Performance jakkarat on maukkaan näköiset, mutta en päässyt niitä koeistumaan missään. Jos jotain miinusta yrittää keksiä, niin paljon natisevaa muovia sisustassa.

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Originally posted by Kraftwerk View Post
    VW Golf on järkyttävän ison volyymin automalli. Yksinkertaisesti VW:llä ei ole varaa ollut tyriä sen suunnittelussa. Taitaa olla edelleen VW:n myydyin malli ja ainakin jossain vaiheessa oli Saksan myydyin automalli. Kymmenisen vuotta sitten Volkswagenin esiteltyä mk7 Golfin joutui huhujen perusteella Mercedes Benz vetämään w205:n C-sarjalaisen takaisin pöydälle pitkäksi aikaa, koska totesivat Golfin olevan parempi auto.

    Mk8 Golf taitaa aika pitkälti olla rajusti Faceliftattu Mk7, mutta hipaisukytkimissä ja kosketusnäytöissä uudempi malli on kyllä mennyt pahasti perse edellä puuhun ja Mk7 toimii manuaalisine painikkeineen paljon paremmin. Aika harmi, että teknologia/trendit edellä VW on ergonomisesti pilannut asioita, jotka merkki on osannut tehdä 80-90-luvuilta eteenpäin hyvin.
    Itsellä vajaan kymmenen tehokkaan BMW:n jälkeen ollut nyt 2,5v omistuksessa juurikin MK7,5 Golf GTI ja olen autoon ollut äärimmäisen tyytyväinen. On halpa ylläpitää, toiminut ilman ensimmäistäkään ongelmaa ja perf packin osilla (mm etulukko) hauska laite niin jokapäiväisessä ajossa, kuin radallakin.

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Mikä noista?

    DQ380[19] Transversal 7 420 Wet 7-speed DSG transmission with wet clutch, used in the Golf 7 GTI and Audi S3. Production started in 2015, widespread in China. This transmission is a smaller version of the DQ500, which can be found on the Audi RS3 & Audi Q3
    Käsittääkseni omassa tämä.

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Ei ole miina, paremmin ne toimii kun bemarin koneet foorumilta luetun perusteella. Itsellä pikkukippo 1,7 mitä ei voi verrata öky amg-malleihin. Tällä kipolla 320 tkm kohta taulussa, ei vie 5w-40 öljyä.
    Tyhmän ja laiskan kysymys, onko tuo 1,7 diesel vai bensa ja millä vaihteistolla? B-kopassa?

    Leave a comment:


  • Kraftwerk
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Mk7 parempi kuin c-mese ?

    Niin, en ole VAG-fani.
    Ei se mk7 nyt ehkä parempi olekaan, mutta käyttivät sitä mittatikkuna, jonka vuoksi hioivat w205:sta pidempään valmiiksi. V-Golfin korien laatu käsittääkseni on aika onneton ja IV-Golf on 30 vuotta sitten suunniteltu auto, ettei sitä nyt uusiin voi verrata.

    Niin, ja kutoskoneinen tai isompi E/S tai EQ-sarjan auto menisi kyllä, mutta C-sarja ei ole sytyttänyt ikinä.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Ju11i View Post
    Onko täällä kellään kokemuksia mersun amg 43 C tai E mallista?

    Mersuista jonkin asteista kokemusta, mutta onko merssi+bensa kuin paha miina...
    Ei ole miina, paremmin ne toimii kun bemarin koneet foorumilta luetun perusteella. Itsellä pikkukippo 1,7 mitä ei voi verrata öky amg-malleihin. Tällä kipolla 320 tkm kohta taulussa, ei vie 5w-40 öljyä.

    Leave a comment:


  • Ju11i
    replied
    Onko täällä kellään kokemuksia mersun amg 43 C tai E mallista?

    Vähän alkanut miettiä bensalla käyvää käyttistä kun eipä tuota pumpulla enää hinnassa huomaa kumpaa tankkiin laittaa.
    Bemarilla vähän huonosti tehokasta neliveto bensaa mallistossa farkkuna ja hybridit ei kiinnosta.
    Mersuista jonkin asteista kokemusta, mutta onko merssi+bensa kuin paha miina...

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Hyödyllistä tietoa. Ovien alalaitojen jäätyminen oli jo IV ongelma, mutta siihen oli ihan korjaus olemassa. Jos se nyt mitenkään tähän mk7 golffin hankintaan liittyy.

    Leave a comment:

Working...
X