Kuljettajan vastuu voitaneen kyllä argumenttina kanssa kuopata: DRL-ihmiset ei suurimmaksi osin laita nolla näkyvyyden keleillään niitä valojansa päälle niin että ne kinnerit näkisi takaapäin, niin on aika turhaa odottaa mitään isompiakaan suorituksia kyseisiltä tahoilta. Mitä enemmän tulee enablementtia laitteen puolelta, niin sitä kädempää on käyttäjäkunta.
Ja onhan noi avustushärpättimet varmaan kivoja kun toimivat mutta hengenvaarallisia kun menevät perätilaan. Tais tossa muutama lentokonekin tulla tonttiin vaikka kuinka kiskottiin kammesta? Ei siis aina jeesaa vaikka olisi nohevakin tyyppi ohjastamassa.
Lähtihän taas vähän raiteilta, pitäskö hommaa joku autopilootti
Ja onhan noi avustushärpättimet varmaan kivoja kun toimivat mutta hengenvaarallisia kun menevät perätilaan. Tais tossa muutama lentokonekin tulla tonttiin vaikka kuinka kiskottiin kammesta? Ei siis aina jeesaa vaikka olisi nohevakin tyyppi ohjastamassa.
Lähtihän taas vähän raiteilta, pitäskö hommaa joku autopilootti
Comment