Edelleen, täysin hakuammuntaa ilman vikakoodien lukua.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset VI
Collapse
X
-
Originally posted by Rhodry View PostEi auttanu. Tänään pääs livedataa kattomaan ni ilmeisesti nokan anturi on ainaki rikko, ei näytä mitään sille. Pitänee se sit testata, saa vaan senki kans purkaa taas puol moottoria
Dieselissä jos nokan anturi sökö, ei suuttimetkaan voi aueta kun moottorinohjaus ei tiedä kummallako kierroksella kone on.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostEdelleen, täysin hakuammuntaa ilman vikakoodien lukua.
Originally posted by Urpo_rotta View PostNokan anturilta pitäs kyllä olla vikakoodi jos signaalia ei tule.
Dieselissä jos nokan anturi sökö, ei suuttimetkaan voi aueta kun moottorinohjaus ei tiedä kummallako kierroksella kone on.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by snaytserie View PostItsellä oli joskus sama projekti. Enää en muista merkkiä mikä palikka oli, saksasta se tuli kuitenkin tilattua. Mikäli vihreän salavalikon kautta ei ole AUX aktivoitu tai ei pysty aktivoimaan niin pitää VCDS availla aux- lukitus.Originally posted by Haju69 View PostEn ole tietoinen näistä salavalikoista. Oliko niihin joku simppeli ohje?
Edit: Löyty ohjeet ja sain aktivoitua valikot. Nyt on aux asetettu päälle. Täytyypä tilata kokeeksi joku bt palikka.
Tuommosen tilasin kokeeksi ja olin aika varma että tämä on ihan plug and play kuten tuotteen tiedoissa sanotaankin.
No en löytänyt tälle toistaiseksi mitään pistoketta mihin tökätä. Käytin hanskalokerosta sekä sen 1 levyn cd/dvd soittimen irti että 6 levyn vaihtajan irti. Kummankaan takana ei sopivaa pistoketta. Joissain bluetooth adapteri videoissa hanskalokeron katossa on pistoke johon tuollainen tökätään mutta minulla siinä on vain reikä "verhoilussa". Ei mitään pistoketta.
Ehkä hukkaostos mutta ei onneksi kallis sellainen. Mutta enpä kyllä viittis enempää tilata palikoita kun en ole enää varma mihin ne kytketään.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View Posthttps://www.fruugo.fi/mmi-wireless-a...4d3a6332b7473d
Tuommosen tilasin kokeeksi ja olin aika varma että tämä on ihan plug and play kuten tuotteen tiedoissa sanotaankin.
No en löytänyt tälle toistaiseksi mitään pistoketta mihin tökätä. Käytin hanskalokerosta sekä sen 1 levyn cd/dvd soittimen irti että 6 levyn vaihtajan irti. Kummankaan takana ei sopivaa pistoketta. Joissain bluetooth adapteri videoissa hanskalokeron katossa on pistoke johon tuollainen tökätään mutta minulla siinä on vain reikä "verhoilussa". Ei mitään pistoketta.
Ehkä hukkaostos mutta ei onneksi kallis sellainen. Mutta enpä kyllä viittis enempää tilata palikoita kun en ole enää varma mihin ne kytketään.
Comment
-
-
En nyt niinkään pieni kysymys mut laitetaan tänne silti. Kyseessä n.250tkm ajettu 535d -14 jonka ostin joulukuussa liikkeestä ja olen ajanut sillä n.5tkm, oli tarkotus ihan omaan laskuun vaihdattaa autoon uudet laakerit alakertaan sekä jakopää. Auto meni pajalle josta sitten parin päivän päästä tulikin puhelu että yksi kk-laakeri oli pahasti kulunut ja vaurioittanut myös kampiakselin, lisäksi kahden muunkin sylinterin kohdalla oli kampiakselissa naarmuja. Näitten lisäks pajalta kerrottiin että ahtimet ovat aivan öljyn peitossa että nekin olisi vaihtokunnossa sekä vetonivel rikki. Onkohan tässä jo aihetta kaupan purkuun? Toki auto ei ole uusi ja sillä on jo jonkin verran ajettu mutta kyseessä on kumminkin +20ke auto jonka olen ostanut ehjänä.
Comment
-
-
Originally posted by JSO View PostEn nyt niinkään pieni kysymys mut laitetaan tänne silti. Kyseessä n.250tkm ajettu 535d -14 jonka ostin joulukuussa liikkeestä ja olen ajanut sillä n.5tkm, oli tarkotus ihan omaan laskuun vaihdattaa autoon uudet laakerit alakertaan sekä jakopää. Auto meni pajalle josta sitten parin päivän päästä tulikin puhelu että yksi kk-laakeri oli pahasti kulunut ja vaurioittanut myös kampiakselin, lisäksi kahden muunkin sylinterin kohdalla oli kampiakselissa naarmuja. Näitten lisäks pajalta kerrottiin että ahtimet ovat aivan öljyn peitossa että nekin olisi vaihtokunnossa sekä vetonivel rikki. Onkohan tässä jo aihetta kaupan purkuun? Toki auto ei ole uusi ja sillä on jo jonkin verran ajettu mutta kyseessä on kumminkin +20ke auto jonka olen ostanut ehjänä.
Comment
-
-
Eikö turbot voi olla öljyn peitossa vaikka vaan huohotinvian takia? Autossa oli kumminkin potku tallella ennen ku veit pajalle?
Kampiakseli keissi on vähän sellainen että sitä ei kukaan voi tietää konetta avaamatta että miltä näyttää, jos kaulojen kiillotuksella tulee kuntoon ni hyväE39 523i Turbo
Comment
-
-
Näihin en ota kantaa kun oon vaan korjaajan mielipiteiden varassa, hänen mukaan kampiakseli olisi syytä vaihtaa kuten myös ahtimet. Vedoista paha sanoa kun en ole vastaavalla ajanut, jotenkin kyllä tuntunut että voishan toi pirteämpi olla, edellinen softattu e61 530d kyllä tuntu kulkevan ilosemmin mutta olihan se kevyempi ja takaveto kun tää nykyinen on nelikko.
Comment
-
Comment