veroton hinta...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ALPINA keskustelua.
Collapse
X
-
Siirretty toisesta ketjusta:
Originally posted by JolliUgh, kertokaahan viisaat.
M62B44TU koneeseen kun on tottunut, mutta nyt on farkulle tarvetta, onko Alpina B10 3.3l tai Alpina B3 3.3l yhtään vastaavia, tehothan noissa on about samaa luokkaa. Vai suuntaanko katseeni suoraan Alpina B10 4.6l?
Eli totuttelua vaatii jos on ehtinyt tottua V8 murhaavaan alavääntöön.
Moottori on kyllä virkeä ja kierrosherkkä sekä kulutukset samalla hehtaarilla jos sillä nyt on mitään väliä kun on V8:n tottunut
Eli mistä tykkää. Vähän huonosti näitä liikkuu kun ovat harvinaisia niinpä sopivan ja hyväkuntoisen löytämiseen voi hetki mennä.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Mielenkiintoinen peli, vaikka 6.0 olisi vielä kiinnostavampi . Värimaailma ei kyllä vaan iske. Mikä tuo ulkoväri on?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMielenkiintoinen peli, vaikka 6.0 olisi vielä kiinnostavampi . Värimaailma ei kyllä vaan iske. Mikä tuo ulkoväri on?Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostSiirretty toisesta ketjusta:
Aivan erityyliset moottorit. Suorituskyky on 3.3:ssa kyllä ihan mukava mutta kierroskone, hauskuus alkaa 4000rpm
Eli totuttelua vaatii jos on ehtinyt tottua V8 murhaavaan alavääntöön.
Moottori on kyllä virkeä ja kierrosherkkä sekä kulutukset samalla hehtaarilla jos sillä nyt on mitään väliä kun on V8:n tottunut
Eli mistä tykkää. Vähän huonosti näitä liikkuu kun ovat harvinaisia niinpä sopivan ja hyväkuntoisen löytämiseen voi hetki mennä.
Varusteiden ei tarvitse olla ihmeellisiä, automaattilaatikko, sähköpenkit ja ratti muisteilla, automaatti-ilmastointi, xenonit jne. Ei siis mikään mahdottomuus löytää, mutta katseet kääntyvät Saksaan jossa taas alpinat ja normit on about samoissa hinnoissa.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Jos pitää olla automaatti niin melkeinpä ottaisin V8:n siinä tapauksessa. 3.3 automaattia en ole ajanut mutta oman manuaalin kokemuksella pitäisin sitä oikeana tuon moottorin jatkoksi.
Ruotsissa on muutama prefacelift V8 touring ihan järkevään hintaan myynnissä.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostJos pitää olla automaatti niin melkeinpä ottaisin V8:n siinä tapauksessa. 3.3 automaattia en ole ajanut mutta oman manuaalin kokemuksella pitäisin sitä oikeana tuon moottorin jatkoksi.
Ruotsissa on muutama prefacelift V8 touring ihan järkevään hintaan myynnissä.
Alpinalta taas jos miettii V8, niin näissä on ongelmana lohkon sulaminen, joka ehkä on meikäläisen mittapuulla kohtalaisen vakava ongelmaJolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostKyllä mielellään tuo automaatti, on nimittäin niin päheä peli tuon V8 perässä, mii laik
Alpinalta taas jos miettii V8, niin näissä on ongelmana lohkon sulaminen, joka ehkä on meikäläisen mittapuulla kohtalaisen vakava ongelmaE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostTäh? kerro lisää?BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Originally posted by nut View PostKansipahvi pettää pyttyjen välistä ja sulattaa lohkon kun ampuu läpi koska on tosi ohut sylintereiden välistä. Korjaantuu vaihtamalla pahvit metallitiivisteisiin, yleensä porsii jossain 150-200 tkm kohdilla jossei oo tehty mitään. Koskee kaikkia 4.6 koneista (B8,B10 E34/E39) about ennen vuotta 2000. Uus lohko noin 4500 eur.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postsuhteellisen epämiellyttävää...BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Originally posted by nut View PostJoo, tosin useimpiin tuo remppa on kyllä tehty mutta itse en ainakaan ostaisi jossei varmuutta koska laitettu. Metallitiivisteillä pitäisi kestää maailman tappiin asti, tosin poikkeus vahvistaa säännön ja tiedän yhden B8 koneen joka on mennyt tuolla tavalla rikki myös metallipahvilla. Ilmeisesti tuossa oli kuitenkin vanha pahvi ehtinyt jo tehdä tuhojaan ennen metallitiivisteen vaihtoa.
Vaivaakos tätä konetta myös öljypumpun ongelmat?Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
Comment