Eli yksilökohtaista taitaa tuokin olla ja miten on pidetty autoa. Mitäs suurempia vikoja noissa 530iA on ilmennyt?
E39 530i vs 530d
Collapse
X
-
ei suurempia, enin osa ennakoivaa huoltoa viimeiset 2.5v/60tkm:Originally posted by Jonski| View PostEli yksilökohtaista taitaa tuokin olla ja miten on pidetty autoa. Mitäs suurempia vikoja noissa 530iA on ilmennyt?
MAF:in ja kaasuläpän väliset letkut (rikki)
cold country-huohotin
jäähdytin (alareuna pullistunut)
vesipumppu (varuiksi)
moniurahihnat (menevät samalla)
vanoksen tiivisteet (kannattaa)
DISA-vispilä (räpisi)
nokkaketjun kiristin (varuiksi)
Mutta äkkiä noistakin se 700€ tulee osina, töistä en tiedä kun ite tullut tehtyä. Sitten on jotain tasonsäädön johtosarjaa (korjaus), takalasin pyyhkimen akselia yms. E39:lle yleistä juttua.
Comment
-
Itsekkin lueskelin ketjun läpi ja moni tuntui ylistävän dieselin tulevaisuudessa olevan voittamaton. Kuitenkin nyt on julkisuudessa puhuttu, että dieselin päästöjen puhdistamisen takia tulevaisuudessa diesel ei enään sovellu yksityiskäyttöön.
Tästähän on jo havaittavissa nämä dpf-ongelmat kun autot on pätkäajossa.
Comment
-
Miten nuo DPF ongelmat liittyy tähän ketjuun kun E39:ssä ei moista keksintöä vielä ole :thinkOriginally posted by Antsah View PostItsekkin lueskelin ketjun läpi ja moni tuntui ylistävän dieselin tulevaisuudessa olevan voittamaton. Kuitenkin nyt on julkisuudessa puhuttu, että dieselin päästöjen puhdistamisen takia tulevaisuudessa diesel ei enään sovellu yksityiskäyttöön.
Tästähän on jo havaittavissa nämä dpf-ongelmat kun autot on pätkäajossa.
http://www.taloussanomat.fi/liikenne...a/20104907/139E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment

Comment