Kyllä sen eron sitten huomaa, kun ne on vaihdettu. Mä laittaisin powerflexit, mutta varmaan se lemföder/meylen vahvistettu malli on ihan ok.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 osto edessa, tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Originally posted by Heksula View PostTosta diisselistä ei oo kokemusta, mutta sigun 325i nyt 180tkm ajettu ja orkkis kykä rokkaa vielä täysin."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostKatsastuksessa mainitsi että edessä alatukivarsien takimmaiset puslat vaikuttavat hieman "löysiltä" muttei ajettavuudessa varsinaisesti mielestäni ole mitään pielessä mikä pusliin viittaisi. Tuonne varmaan riittää kun hankkii meyle/lemförder linjalta uudet puslat ja nelipyöräsuuntaa?
Nimim. 2003 325i 124tkm.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View Post
Koneista on e46 malleissa vaikea sanoa mitään erityistä. Ei kai noissa mitään M40 tyyppistä munausta ole missään. M54 koneiden vanoksissa voi olla pikku häikkää. Ketjunkiristin oli omassa aivan loppu, mutta mitään ihmeellistä ei ole tullut vastaan. 316 Valvetronic on laiskin bemu mitä oon koskaan ajanut. Vanha 8V M43 on todela paljon mukavampi ajaa vaikka sekin on pikku kone. En myöskään menis tuota 316 valvetroniccia kovin pieniruokaiseksi sanomaan. Varsinkin koneen koon huomioon ottaen. 318 16V onkin sitten ihan eri maata. Se on musta pienin asiallinen kone e46 koriin.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostJos joku on etsiskellyt itselleen nättiä coupea, niin itseltä olisi mitä todennäköisimmin tulossa alkuvuodesta myyntiin asiallinen 330Ci M-Sport paketilla punaisine nahkasisustoineen jne.
No veikkaan kuitenkin, että siistissä autossa hintakin nousisi meikäläisen kipukynnyksen yläpuolelle joka tapauksessa.
Comment
-
-
Moro!
Ensimmäinen postaus tälle foorumille - katotaas meneekö miten putkeen, vai osuuko putkeen ollenkaan.
Elikkästä tuoreempaa kuin 2003 vuotista e46 coupéta tullut nyt vilkuiltua muutamia viikkoja. Aluksi mieltä kiehtoi tuo 330Cd, mutta värivalikoima tuntuu rajoittuvan tuohon harmaaseen - ainakin omaan hintahaarukkaan ja varusteiden puolesta sopivien pelien värit pakkaa olla tuota sama sävyä... Moottorihan tässä olisi mitä otollisin.
Niin, auto olisi siis tarkoitus tuottaa kaverini kautta Saksasta tai itse hakemalla Ruotsista.
Ei siis kiinnostaisi hankkia mitään karvalakkia, joten ainakin seuraavat varusteet täytyy löytyä; M-sport sisältä ja päältä sekä alta, (shadowline - vieläkö BMW käytti tätä nimitystä? ei siis mitään jalomuoveja tai kromilistoja, yök...), nahkaa sähöllä, xenonit, +200hv.
Niinpä Ruotsista löytyi oikeastaan ihanne auto - eli 330Ci, joka piti sisällään mm. pro navin ja SMG laatikon. Tuo viimeinen varuste sytyttikin sen kysymysmerkin. Onko tuo aski minkälainen - kestääkö vaiko eikö? Nykiikö vaihdot - koitan itse manuaalilla ajaessani eliminoida kaikki mahdolliset nykäykset (onko jotain oksettavampaa kuin auton nykäisy jokaisen vaihteen vaihdon välillä ). Automaatti taas ei tule kyseeseen sen tylsyyden johdosta. Eli käyttökokemuksia ja mieluummin kyseisen kaltaisesta kokoonpanosta jos löytyisi, olisin tosi kiitollinen.
Toisaalta tuo peli kiinnostaisi tuon erityisen vaihdelaatikkonsa takia, mutta ehkä pieni jännitys kuitenkin on, kun en ole tuollaiseen ennemmin törmännyt.
Lisäksi kiinnostais tietää miten arvon länsinaapurimme arvostavat tinkijää? Tällä kyseisellä yksilöllä oli ehkä vähän kovalta kuullostava hinta - mut eikös se oo ostajan virka, moittia hintaa suureksi..
Kiitosta jo etukäteen jos joku osaa tähän sekamelskaan fiksusti vastata!F11 525dx M-Sport ’14
w123 240D Lang MR '81
Comment
-
-
Originally posted by abject View Post...piti sisällään mm. pro navin ja SMG laatikon. Tuo viimeinen varuste sytyttikin sen kysymysmerkin. Onko tuo aski minkälainen - kestääkö vaiko eikö? Nykiikö vaihdot...
Noita E46 mallien 325 ja 330 SMG vaihteistoja ei pidä sekottaa E46 M3:sen vastaavaan. M3:ssa manuaali vaihdot saa säädettyä riittävän nopeiksi, muissa malleissa mielestäni ei. Mutta automaattivaihdot ovat etenkin välillä 1-2 ja 2-1 melkoista nykimistä kaikissa SMG autoissa.
Positiiviset puolet, jos niitä yleensä on, tulevat siitä että auto on hieman eksoottinen. Sitä voi tosiaan käyttää automaattina vaikkapa joku toinen perheenjäsen joka ei manuaalista tykkää (mutta kykenee sietämään ne nykimiset automaatilla ajettaessa). Se ei vie bensaa yhtään enenpää kuin tavan manuaali.
Mutta selvää on, että SMG on kuitenkin sen verran eksoottista tekniikka, että sen aloittaessa temppuilun saattaa omistajalta hymy hyytyä.G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
Originally posted by Hanza View PostOispa ollut dieseli niin olisi alettu hieroo kauppoja tammikuussa.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by abject View PostMoro!
Ensimmäinen postaus tälle foorumille - katotaas meneekö miten putkeen, vai osuuko putkeen ollenkaan.
Elikkästä tuoreempaa kuin 2003 vuotista e46 coupéta tullut nyt vilkuiltua muutamia viikkoja. Aluksi mieltä kiehtoi tuo 330Cd, mutta värivalikoima tuntuu rajoittuvan tuohon harmaaseen - ainakin omaan hintahaarukkaan ja varusteiden puolesta sopivien pelien värit pakkaa olla tuota sama sävyä... Moottorihan tässä olisi mitä otollisin.
Niin, auto olisi siis tarkoitus tuottaa kaverini kautta Saksasta tai itse hakemalla Ruotsista.
Ei siis kiinnostaisi hankkia mitään karvalakkia, joten ainakin seuraavat varusteet täytyy löytyä; M-sport sisältä ja päältä sekä alta, (shadowline - vieläkö BMW käytti tätä nimitystä? ei siis mitään jalomuoveja tai kromilistoja, yök...), nahkaa sähöllä, xenonit, +200hv.
Niinpä Ruotsista löytyi oikeastaan ihanne auto - eli 330Ci, joka piti sisällään mm. pro navin ja SMG laatikon. Tuo viimeinen varuste sytyttikin sen kysymysmerkin. Onko tuo aski minkälainen - kestääkö vaiko eikö? Nykiikö vaihdot - koitan itse manuaalilla ajaessani eliminoida kaikki mahdolliset nykäykset (onko jotain oksettavampaa kuin auton nykäisy jokaisen vaihteen vaihdon välillä ). Automaatti taas ei tule kyseeseen sen tylsyyden johdosta. Eli käyttökokemuksia ja mieluummin kyseisen kaltaisesta kokoonpanosta jos löytyisi, olisin tosi kiitollinen.
Toisaalta tuo peli kiinnostaisi tuon erityisen vaihdelaatikkonsa takia, mutta ehkä pieni jännitys kuitenkin on, kun en ole tuollaiseen ennemmin törmännyt.
Lisäksi kiinnostais tietää miten arvon länsinaapurimme arvostavat tinkijää? Tällä kyseisellä yksilöllä oli ehkä vähän kovalta kuullostava hinta - mut eikös se oo ostajan virka, moittia hintaa suureksi..
Kiitosta jo etukäteen jos joku osaa tähän sekamelskaan fiksusti vastata!
Vilkase signaturesta showroom kuvia
Comment
-
-
Originally posted by rick the rocket View PostMorjesta. Onkos kenelläkään pahaa sanottavaa tuosta bemun 4 vedosta? Taitaa joutua roketti siirtymään touringilla ajeluun ja nyt olenkin katseeni siirtänyt erääseen vuoden 2001 E46 330 ix vai xi? Bensakoneesta siis kysymys ja tuolla rullattu 89000.
Tämähän http://www.nettiauto.com/bmw/330/3001819 se nähtävästi on?
Comment
-
-
Originally posted by rick the rocket View PostMorjesta. Onkos kenelläkään pahaa sanottavaa tuosta bemun 4 vedosta? Taitaa joutua roketti siirtymään touringilla ajeluun ja nyt olenkin katseeni siirtänyt erääseen vuoden 2001 E46 330 ix vai xi? Bensakoneesta siis kysymys ja tuolla rullattu 89000.
Vetonivelen suojakumin olen joutunut vaihtamaan ja 2 puolaa, mutta se on
pieni paha tuosta nautinnosta, jonka Bemari tarjoaa varsinkin näin talvella.
Eihän tuo neliveto ole verrattavissa Torsenin tekeleisiin, mutta paremmin tuolla
pärjää kuin pelkällä takavedolla.
Jos jotain pitää moittia niin hiukan korkea bensan kulutus. Kaupunkiajossa
noin 13l/100km.
Osta pois tuo mun sigun auto. Ajettu 67tkm ja todella hyvillä varusteillaWir sind miteinander, nicht gegeneinander
Comment
-
-
-----Last edited by tp85; 26-01-2010, 20:29.Nykyinen:
Bmw e82 128i m-sport
Entiset:
Bmw e34 525i 92vm
Bmw e60 530iA sedan
Bmw e46 325i touring facelift m-sport
Bmw e30 325i coupe
Bmw e46 318i coupe
Bmw e46 316i sedan
Bmw e39 528iA sedan
Bmw e36 328i sedan
Bmw e46 316i sedan
Bmw e36 318iS coupe
Bmw e30 325i coupe
Comment
-
Comment