Tästä mallia? http://e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=693644
Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa
Collapse
X
-
Originally posted by Remotion View PostTästä mallia? http://e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=693644E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Mieto ja hieno
Originally posted by Remotion View PostTästä mallia? http://e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=693644sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Monella varmaan ihan samat ajatukset..
Originally posted by L4TUA View PostTerve,
Tullut tätäkin topicia jonku verta lueskeltua, mutta yksi kysymys jo herännyt jonku aikaa sitten; eikö tämä kuitenkin ole enemmän yleisen topicin juttua
tai sitten Stickyksi tuohon showroomiin nimellä esim;
Italon Koeajoraportaasit.
Kun kuiteskin jotenki tässä nyt soudetaan / huovataan (jahkaillaan) auton vaihdon ja piristyksen/ kevyen tuunauksen välillä jo melkein 500. postia, mutta kuiteskaan mitään muuta ei ole oikein edistynyt kuin kaikkien pikkupoikien seinäkalentereiden unelma-autot ovat jo melkein kaikki koeajettu. (ja sen hiiripoloisen koti rikottu/korjattu).
Varmaan Italon kirjoitusmeriiteillä voisi jo ihan uuden Sticky topicin aloittaa missä on yleistä huttua sekä koeajotarinointia, joko sitten showroomin tai yleisen puolella.
Veivaaminen sikseen ja uutta tarinaa muista autoista, tai sitten tommis billet takaluukulle, että edes jotain näkyvää tapahtuisi kuutoseen...!!
ei Herneitä sitten.
Eskokin ehdotteli tuossa taannoin jo ihan samaa. Kuutosen modaushan on edelleen lähtökuopissa, johon isoin viivästävä tekijä on tällä hetkellä osin lisätiedon haku ja suunnittelu aiheeseen ja osin taloudellinenkin. Tarkoitus oli alunperin saada vietyä kuutonen Tampereelle hiukan laitettuna, mutta nyt se menee vain pestynä.:thinksigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by L4TUA View PostTerve,
Tullut tätäkin topicia jonku verta lueskeltua, mutta yksi kysymys jo herännyt jonku aikaa sitten; eikö tämä kuitenkin ole enemmän yleisen topicin juttua
tai sitten Stickyksi tuohon showroomiin nimellä esim;
Italon Koeajoraportaasit.
Kun kuiteskin jotenki tässä nyt soudetaan / huovataan (jahkaillaan) auton vaihdon ja piristyksen/ kevyen tuunauksen välillä jo melkein 500. postia, mutta kuiteskaan mitään muuta ei ole oikein edistynyt kuin kaikkien pikkupoikien seinäkalentereiden unelma-autot ovat jo melkein kaikki koeajettu. (ja sen hiiripoloisen koti rikottu/korjattu).
Varmaan Italon kirjoitusmeriiteillä voisi jo ihan uuden Sticky topicin aloittaa missä on yleistä huttua sekä koeajotarinointia, joko sitten showroomin tai yleisen puolella.
Veivaaminen sikseen ja uutta tarinaa muista autoista, tai sitten tommis billet takaluukulle, että edes jotain näkyvää tapahtuisi kuutoseen...!!
ei Herneitä sitten.
Ei herneitä tästäkään, auto ja jutut on edelleenkin hyviä
Aha sä ehditkin jo itse vastata ennen ku sain kirjotettua tän postin, perhanan puhelimet ku sotkee kirjottelunLast edited by mikkis; 23-09-2009, 21:43.
Comment
-
-
Makuasia sanoi koira...............
Minun mielestäni tämä uusi 6:nen on yhä ja vielä niin tollon näköinen, että Italona vaihtaisin sen johonkin, kun aivan varmasti mahdollisuuksia on exoottisempaankin tekniikkaan.
Hinta/näkö/rispekti/möly/ym. aspektit lienevät selvää kauraa kaikille.
6:nen nyt vaan on: Kun herra Schmitt haluaa "urheiluauton".
Avautuminen johtuu siitä, että tuota Grand Toureria vertaillaan urheiluautoihin.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Niinpä
Originally posted by TFV View PostMakuasia sanoi koira...............
Minun mielestäni tämä uusi 6:nen on yhä ja vielä niin tollon näköinen, että Italona vaihtaisin sen johonkin, kun aivan varmasti mahdollisuuksia on exoottisempaankin tekniikkaan.
Hinta/näkö/rispekti/möly/ym. aspektit lienevät selvää kauraa kaikille.
6:nen nyt vaan on: Kun herra Schmitt haluaa "urheiluauton".
Avautuminen johtuu siitä, että tuota Grand Toureria vertaillaan urheiluautoihin.
Voin kyllä kokemuksesta vakuuttaa, että M6 on lähempänä "muskeliautoa" kuin Grand Tourer määritelmää. Sen alusta on jäykimmässä asennossa sen verran kova ja teho niin korkea, että menoa löytyy enempi kuin kilpa-autossa. Painokaan ei ole varsinaisesti ongelma.
Jos ei ole tullut kokeiltua viitos- tai kuutosämmää, niin kannattaa kyllä. Tuon auton kompromissit kun ovat niin positiivisia, että oksat pois. Vanha M635CSi oli kyllä keveämpi ja siten omalla tavallaan urheilullisempi, mutta ei se missään olosuhteissa silti pärjää uudelle ämmälle.
Silti olen samaa mieltä sinun kanssa siitä, että Ämmä kuutonen voisi olla urheilullisempikin. Lähinnä painon osalta.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostMakuasia sanoi koira...............
Minun mielestäni tämä uusi 6:nen on yhä ja vielä niin tollon näköinen, että Italona vaihtaisin sen johonkin, kun aivan varmasti mahdollisuuksia on exoottisempaankin tekniikkaan.
Hinta/näkö/rispekti/möly/ym. aspektit lienevät selvää kauraa kaikille.
6:nen nyt vaan on: Kun herra Schmitt haluaa "urheiluauton".
Avautuminen johtuu siitä, että tuota Grand Toureria vertaillaan urheiluautoihin.
Tietenkin Gallardo, 911 GT3 ym on selvästi urheilullisempi ja vailla kompromisseja oleva ratkaisu, mutta sitten on oltava joku auto siihen muksujen kuskaamiseen ja lomareissuille perheen kanssa. Ja toisaalta on, ainakin minun kohdallani, myös niin että kun autossa on vähän kompromisseja raa-an urheilullisuuden ja käytännöllisyyden välillä niin lopulta se on kokonaisuutena parempi.
911 eri versioina (ei GT3 ja GT2 ja muuten "kiristetyt" mallit), pienellä varauksella tilojen vuoksi ja erityisesti M-BMW:t, AMG:t ja S/RS-Audit ovat ehkä kuitenkin niitä autoja jotka ovat mahtavan hyvin tehtyjä autoja moneen käyttöön mukautuvina ajokkeina.
No, tietenkin jos rahaa olisi tarpeeksi niin sitten 911 GT3 RS tai Gallardo huvitteluun ja M6 tai E63AMG jokapäiväiseen käyttöön olisi optimiratkaisu, mutta useimpien ulottumattomissa..kuten on tietysti M6:nenkin, mutta jokunen onnellinen sentään sellaiseen pystyy taipumaan..ja saa kaksi autoa yhden hinnalla
Comment
-
-
Originally posted by Italowestern View PostJos ei ole tullut kokeiltua viitos- tai kuutosämmää, niin kannattaa kyllä.
Comment
-
-
Jahkaillaan jahkaillaan, koko vuosi jahkaillaan..
Originally posted by mikkis View PostTähän on ikävä kyllä helppo yhtyä tapahtuuko tämän auton rakentelun kanssa jotain vai vaihtuuko tämä joistain noista jo ajetuista :think
Ei herneitä tästäkään, auto ja jutut on edelleenkin hyviä
Aha sä ehditkin jo itse vastata ennen ku sain kirjotettua tän postin, perhanan puhelimet ku sotkee kirjottelun
Auton rakentelun aloittaminen voisi onnistua sitten, kun tähdet on oikeessa asennossa, eli on syntynyt jokin selvä mielikuva siitä minkälaista haluaa jos muutoksia mielii. Ja toinen asia, jo edelläkin mainittu, että ei ne muutokset ole ilmaisia. Sen superjyrsijän mobilisoiman korjaamokäynnin laskua vielä maksellaan hiukan aikaa.
Olisihan silläkin rahalla saanut ties mitä, mutta kunnossa oleva kone ja tekniikka on kuitenkin tuollaisessa autossa tärkein juttu.
Täällä netissä kirjoitellessa rupeaa helposti numerot vaikuttamaan vaan numeroilta ja faktat pelkiltä paperitiedoilta. Siltä olen noissa jutuissani koettanut välttyä.
Viisi sataa seitsemän hevosvoimaa kun on nykyisten superautojen teholukemien kohdalla niin sanotusti arkipäivää paperilla, mutta harvemmalle sellainenkaan voima on tullut edes joskus käytännössä koetuksi.
Síksi asiat täytyy koettaa kertoa muillekin niin kuin ne oikeassa elämässä on, eli siten, että voi uskoa sen tuntuvan järisyttävästi munaskuissa asti kun niitä vetreitä polleja saa vaikkapa kuutosämmässä komentaa. Siinä sitä rispektiä kyllä tuntee kyseistä autoa ja sen valmistajaa kohtaan.
Mitä sitten tulee vielä luokkaa kevyempiin samantehoisiin peleihin, niin ne voi ihan oikeasti olla jo melko pelottavia ajaa, kun ajonhallinta kytketään pois päältä.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Aivan..
Originally posted by Remotion View PostPuhelinsoittoa odotellessasigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by Italowestern View PostNiin, ne koeajot on tosiaan vielä tekemättä.. Katsotaanpas ny pian sitäkin reissua.Omani tuuppaan talliin 4-5vk päästä mutta onhan sitä aikaa vielä ennen sitä ja sen jälkeenkin.
Comment
-
-
Pa.. "Nam" ..era koeajossa..
Viimeinpä pääsin sitten sopivassa raossa Asunnan Harrin ystävällisellä opastuksella upouuden Porsche Panameran rattiin.
Katseltiin kaikessa rauhassa aluksi läpi Panameran runsasta varustusta, jonka opiskeluun vierähtää helposti tovi.
Auto, jolla koeajo tehtiin oli siis 4S-malli, jossa näinollen neliveto ja 400hv V8 pellin alla. Koneessa on siten vanhaa Rolls Royce määritelmää lainatakseni "riittävästi" tehoa ja vääntöä.
Erittäin tumma grafiitin hohtoinen, voisiko sanoa melkein musta väri sopii isoon Panameraan mainiosti. Ja heti kärkeen täytyy todeta, että tuo malli on ollut todella vaikea kuvattava, koska taasen luonnossa nähtynä on auto mielestäni paljon paremman näköinen kuin kuvissa.
Lähinnä perä vaatii silmiltä totuttelua ja varmasti jakaa eniten mielipiteitä. Keula on paljonkin paremman näköinen kuin teennäisen Porschemainen Cayenne, jonka olemus on aina mielestäni ollut aika isotteleva ja liiankin urheiluautomainen maasturiksi.
Panameraan tuo muskeli-luukki osuu kohdalleen. Sanoisin, että tuohon laittaisi mielellään vielä hiukan isommat vanteet vain sen vuoksi, että ne pienentäisivät itse auton kokoa suhteessa.
Nämä on toki makuasioita ja kokonaisuutena sanoisin, että Panamera on erittäin maukas paketti. Tuo takuuvarmasti Porschelle uusia asiakkaita. Niin hyvin se täyttää vastaavia monipuolisia vaatimuksia kuin BMW:n M6-mallikin.
Sisusta on hieno ja selkeästi Porschea parhaimmillaan. Se on selkeä ja aistikas. Uuden auton upeat materiaalit sekä muotoilu että ergonomiaa saumattomasti yhdessä, saavat tunnelman kohoamaan kattoon hetkessä.
Näyttää ja tuoksuu sisältä sanalla sanoen tyylikkäältä ja kalliilta, mutta myös varsinkin neljälle hengelle vaikuttaa erittäin tilavalta ja viihtyisältä. Viisi mahtuisi noihin mittoihin upeasti, jos takapenkissä tehtäisiin tila-kompromissi. Nyt sisätilat ovat upeat jokaisella penkillä. Ja käyntihän tapahtuu jokaiselle omasta ovesta.
Kojelauta on täynnään toimintoja hyvässä järjestyksessä. Katsotaan, kuis äijän käy. Saanko pelin liikkeelle..
Kone tulille ja kumean murahduksen säestämänä moottori teki heti selväksi, että pellin alla autoa komentaa iso kasi. PDK:n valitsimesta pykälä sisään ja sain kuin sainkin Panameran sivistyneesti kulkumoodiin. Vaihdevalitsin vaikuttaa normaalilta automaatilta ja on siis helppo käyttää.
Panameran paino tuntuu jossain määrin heti siinä, että auto ei pienistä nypyistä piittaa ja lisäksi sen kulku on hyvin vakaata. Panameran luonne on aika lailla samalla tavoin jakautunut kahtia kuin M6:n.
Toisaalla on sivistynyt automaatti ja vääntävä kasi, joka kuljettaa autoa vaihtaen huomaamattomasti ja toisaalla manuaalimoodi, jolla vaihdot tehdään halutusti ja erittäin napakasti. Itse ajelin tällä ekalla lenkillä automaatilla, koska se teki työnsä niin hyvin. Toki ohitettaessa pari napautusta alaspäin antaa ihan oman tunnelman ja tarkkuuden itse asiaan.
Mielenkiintoinen yksityiskohta, joka lämpimällä koneella toimi erinomaisesti, oli automaattinen start/stop-automatiikka. Kun pysähtyy vaihteiston normaalimoodissa vaikkapa liikennevaloihin, sammuttaa automatiikka koneen ja auton sisälle syntyy syvä epätodellinen hiljaisuus, koska tuota syytä ei välttämättä itse ensin tajua.
Kun koskettaa kaasupoljinta, käynnistyy kone itsestään alta aikayksikön ja auto lähtee liikkeelle kuin ei pysähdyksissä olisi ollutkaan.
Sport-moodissa ei kone sammu itsestään, koska se aivan aavistuksen viivästää lähtöä. Ruuhkaliikenteessä ei kuitenkaan minkään asteista haittaa tuosta aiheutunut. Asiaa ei välttämättä edes huomaa, jos ei tarkasti seuraa, miten auto ottaa ensimetrit.
Suuntana sitten kohti moottoritietä eli mites tuo kulkupuoli isommassa vauhdissa.
Kun auton asiantuntija istuu vieressä, rajoittaa se hiukan omia kokeilunhaluja, mutta seuraavaksi on kuitenkin pakko ottaa jotain mittaa moottoristakin..
Moottoritien rampista sitten se tyypillinen laillinen nautintohetkonen, jossa Porsche Panamera saavuttaa laittoman nopeuden alarajan muutamassa sekunnissa. Tuo ahtamatonkin iso 4,8 litrainen kahdeksikko on todellinen voiman ja väännön pesä. 0-100 menee arvatenkin n. 5 sekunnissa.. Ei jää jalkoihin ei.
Lisäksi saundi on todella hyvä ja miehekäs. Kylmät väreet saa helposti selkäänsä kun pääsee kunnolla kepittämään.
Panamera on oikeasti iso auto, mutta menee silti mutkat kuin kiskoilla. Siinä varmastikin on erityisesti tuota Porschen erikoisosaamista. Ajo-ominaisuudet ovat sanalla sanoen erinomaiset.
Niin hienosti ohjaus välittää tien tuntumia ja takamus aistii asiat oikealla tavalla, että olisi iso houkutus lähteä tällä vaikka radalle. Panamera on melkein kuin valtava mikroauto. Se ei juurikaan keiku eikä hytky. Kulku on samalla majesteetillista ja urheilullista. Ja kiihtyvyys moottorinäänineen sekä eleetön kulku isossa vauhdissa tekee kuskista helposti kauhean kaaharin, jos ei pidä varaansa.
No, hyvää musaa hyvistä stereoista päälle, niin ei hermo karkaa kaahautumaan. Musaa voi kuunnella mainiosti, koska auto on erittäin hiljainen haitallisten äänien osalta. Jostain kumman syystä pidettiin kuitenkin tämän lenkin ajan vain "konemusaa" päällä.
Voi vain ihmetellä, millaista meno olisi Turbossa 500hv:n ja 700Nm turvin.. Donnerwetter, ein Porssersmitt!!
No, takaisin kadulle ja vauhdit alas tehokkaasti. Ei nyöki eikä kuoki ja pysähtyy tarvittaessa kuin seinään.
Vanhan kouluarvosteluasteikon numerona antaisin tämän lyhyen koeajon päätteeksi korkean kiitettävän, jotain ysin ja kympin väliltä.
Kohderyhmänä Panameralle on selvästikin, jos ei rahamiehiä ja -naisia pelkästään mietitä, perheellinen autofriikki, kuten esimerkiksi minä itse. Tosin 4 hengen tilat ei koko porukkaa meillä riitä kuljettamaan, mutta koulu- ja harrastuskyydit menisi työmatkojen ohessa kevyesti.
Ottaisin itsekin tuon Porschen uutukaisen ilolla vastaan.
Toivottavasti Panamera irtoaisi hiukan pidemmällekin koeajolle jonkin ajan päästä. Nyt voi vain todeta, että kaasujalkaa jäi pahasti kutittamaan, joten tuossa on enemmän sitä jotain, kuin odotin.
Pakko myöntää, että nyt on sitten 911-mallin rinnalla toinen loistava vaihtoehto, jos Porsche-maailmaan astuisin.
Isoin positiivinen yllätys oli kuitenkin tuo ulkonäkö luonnossa, joka on paljonkin parempi kuin kuvista päättelisi. Ehkä jotain pientä pidennystä tuohon perään saattaisin haluta, mutta tällaisenaan Porsche Panameraa ei kyllä muihin autoihin sekota ja sekin on aina plussaa. Lisäksi se on hiukan kuin 911 4-d ja sellaisenaan seuraa perinteitä kunniakkaasti. Suoraan edestä ja takaa Panamera on erittäin vaikuttava näky.
Panamera on Porschen Grand Touring Auto Isolla Aalla.
Ja kuskin paikalta ei sitten olekaan muuta kuin positiivisia asioita huomioitavana. Kiitokset Harrille harvinaisen mukavasta koeajosta ja opastuksesta Panameran saloihin. Mielenkiintoista nähdä, mitä mieltä Top Gearin pojat on tästä uutukaisesta. Luulisi Clarksonillekin kelpaavan.
PS. Kun jotkut ehdottelivat tuota Sticky-topikkia erikseen näistä koeajotunnelmoinneista, niin mitenköhän se sitten pitäisi järjestää..??
Kysynpä vaan kun en ilmeisesti ainakaan itse omin päin voi sitä toteuttaa.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Panagore on vähän niinku yhdistelmä kaikkea mahtavaa:
teho - 15v vanhan E39 M5:n verran
ulkonäkö - 911 limousine, (tässä luki ennen tätä porokelkan ja läskin wv kuplan ristisiitos mutta keksin pahemman vertauskuvan)
hinta - eksoottinen
en kyllä IKINÄ edes harkitsisi jos M6 seisoisi pihassa.Last edited by Remotion; 24-09-2009, 23:27.
Comment
-
-
Käypä ite koklaamassa..
Originally posted by Remotion View Post
Panagore on vähän niinku yhdistelmä kaikkea mahtavaa:
teho - 15v vanhan E39 M5:n verran
ulkonäkö - 911 limousine, (tässä luki ennen tätä porokelkan ja läskin wv kuplan ristisiitos mutta keksin pahemman vertauskuvan)
hinta - eksoottinen
en kyllä IKINÄ edes harkitsisi jos M6 seisoisi pihassa.
Itselläkin oli kieltämättä jotain epäilyksiä ja ennakkoluuloja aiheesta, erityisesti ulkonäöstä, mutta avoimin mielin auton kimppuun paljasti tuosta Panamerasta paljon paremman pelin kuin uskalsin toivoakaan. Mallin nimi voisi ehkä olla jotain toisenlaista, mutta eihän nimi miestä pahenna.
Onhan M6 tietenkin aito 2d Coupé ja upéé, mutta melko samankaltaisiin sfääreihin Porschen suunnittelijat ovat aiheessa silti päässeet, painoa enempi sanalla The Luxe. Hiukan kuin CLS AMG.
Vaihteistosta jäi se sanomatta, että siinä missä M6:n sekventaalivaihteet menee kilpa-automaisesti päälle, on Porschella silkkihanskat käsissä ja silti se on nopea vaihtamaan.
Kyllä kuule tuo vaan on aikamoinen peli. Piditpä siitä tai et.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
Comment