memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JNIJNI
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 1487

    Originally posted by _nixu_ View Post
    Lookki on härski, tuollaiset vanteet kävis tähän italon autoonkin
    Tehot taitaa olla vähän yläkanttiin ilmoitettu :think
    Yrittää se BMW:kin: BMW M6 Competition Limited Edition 3
    100kpl:een erä nopeimmille
    Frankfurtissa lisää...

    G21 LCI 330e xDrive 2022
    E93 M3

    Comment

    • vilma
      Bimmer Fanatic
      • May 2007
      • 714
      • Kouvola city.

      Originally posted by Italowestern View Post
      Siis Ounaskari aka Mohikaani. Mikan tykki se on ja uskomattoman hieno sellainen. Ei todellakaan uutta häpeä, päinvastoin, hienompi ja järeämpi tekniikka kuin uudessa 997 mallissa. Turvakaaret ja alusta, kaikki for pure business. RACE isolla ärrällä.

      Siis just se heebo...jep,näyttää kyllä hyvältä tuo porsas.

      Comment

      • Italowestern
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2008
        • 507
        • Vantaa

        Tää Liettualainen tuning on hauska

        Originally posted by JNIJNI View Post
        Yrittää se BMW:kin: BMW M6 Competition Limited Edition 3
        100kpl:een erä nopeimmille
        Frankfurtissa lisää...

        http://www.bmwblog.com/2009/09/04/fr...mited-edition/
        Olikohan tuolle Competitioonille tehty konehuoneeseen mitään.. Ilmeisesti enempi näkymättömiä muutoksia kuitenkin.

        Tämä Liettualaisen tuunaama näkemys kuutosesta on minusta oikein mukiin menevä

        Lisää kuvia ja videon pätkä löytyy em. osoitteessa.

        sigpic
        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

        Comment

        • petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

          Originally posted by Enliz View Post
          bongasin nettiautosta tälläsen suht villin ulkokuoren omaavan M6:n http://www.nettiauto.com/bmw/m6/2744819

          Eisenmann powerchip 2, sekä eisenmann cardio exhaust SD jotka tuovat tehoa n. 118 hevosvoimaa. Normaali 400hv/507hv. Nykyään pellin alla porskuttaa n. 620 hevosvoimaa.

          mene ja tiedä.. :think
          Amerikassa saa KN-filsulla jo sen parikymmentä heppaa
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

          Comment

          • _nixu_
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 8975
            • Kellokoski

            Originally posted by Italowestern View Post
            Olikohan tuolle Competitioonille tehty konehuoneeseen mitään.. Ilmeisesti enempi näkymättömiä muutoksia kuitenkin.

            Tämä Liettualaisen tuunaama näkemys kuutosesta on minusta oikein mukiin menevä

            Lisää kuvia ja videon pätkä löytyy em. osoitteessa.

            No hyi, tuo näyttää joltain mazdalta
            E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

            Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

            Comment

            • _nixu_
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2006
              • 8975
              • Kellokoski

              Originally posted by JNIJNI View Post
              Yrittää se BMW:kin: BMW M6 Competition Limited Edition 3
              100kpl:een erä nopeimmille
              Frankfurtissa lisää...

              http://www.bmwblog.com/2009/09/04/fr...mited-edition/
              Nuo M6 vanteet näyttää valjuille jopa M6sen alla, jotain härskimpää huulivannetta tuo huutaisi :think
              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

              Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

              Comment

              • Italowestern
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2008
                • 507
                • Vantaa

                No ehkä hiukan..

                Originally posted by _nixu_ View Post
                No hyi, tuo näyttää joltain mazdalta
                Katsoitko kaikki kuvat? Ehkäpä tuosta kulmasta on jotain lampuissa sen suuntaista, mutta mielestäni nuo levitykset on tehty hyvällä maulla ja perä on aika hauska. Isot pyörät istuu mukavasti.. Aikamoinen duuni tuossa on ollut ja viimeistely vaikuttaa laadukkaalta.

                Tuo Competition voisi kyllä mielellään sisältää jotain optisiakin muutoksia, mitä ainakaan mun silmään ei eksynyt..

                M6 vanteet on aika jännät pimeällä, kun ne heijastelee ja kimaltelee iltavalaistuksessa. Päivällä ne on ehkä vähän liian pikkusievät, mutta orggis M on aina orggis M siitä huolimatta. Näyttävät paremmilta luonnossa ja liikkeessä kuin kuvissa paikallaan.
                sigpic
                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                Comment

                • Rahu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2002
                  • 6464
                  • Tuusula

                  Originally posted by petrolhead View Post
                  Amerikassa saa KN-filsulla jo sen parikymmentä heppaa
                  ..Ja lasien tummuusastekin on jenkeissä astetta tummempaa

                  "- Ikkunoiden tummennus, takana 100%"
                  BMW Service
                  P.o4oo925441
                  [email protected]
                  Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
                  Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

                  Comment

                  • jva
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2006
                    • 1419

                    Tuo Liettulaisten näkemys on muuten OK, mutta keula on jotain muuta kuin hyvä! Keula on kuin se kuuluisi eri autoon!
                    Muuten autossa on muotojen puolesta jotain samaa kuin esim Mersun CLK AMG DTM:ssä.

                    Niin siitä valkoisesta 996 Turbosta piti vielä sanomani että hienonhieno autohan se on, mutta on ehkä kuitenkin jossain määrin liioittelua verrata se "paremmaksi" kuin 997 Turbo (kuten esim myyntipuheissa on tehty)

                    Toki on totta että siitä on TehcArt:in avulla otettu tehoja kivasti irti jne, mutta toisaalta, kyllä 997 Turbostakin saa varsin mukavia tehoja irti pienehköllä lisäpanostuksella.

                    Mutta toisaalta: tämä 911 TechArt Turbo alle 90t euroa, 997 Turbo käytettynä halvimmillaankin käytännössä vähintään tuplat ja uutena paremman luokan perhauton verran yli 200t euroa, joten siinä mielessä kyllä tuossa valkoisessa tykissä on hinta- suorituskyky-suhde enemmän kuin kohdillaan ( + se seikka että ihan montaa samanlaista ei taida tulla vastaan, vaikka ajelisi Suomen ulkopuolellakin)

                    Eli upea autoyksilö ehdottomasti, mutta vertaaminen "paremmaksi" kuin 997 Turbo on ehkä kuitenkin vähän liioittelua, toki asia riippuu tosi paljon siitä mitä kukin autoltaan haluaa ja millaisia ominaisuuksia siinä arvostaa.
                    Last edited by jva; 06-09-2009, 17:48.

                    Comment

                    • Henkka90
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2009
                      • 449
                      • Tornio

                      ei voi olla ko kateellinen!
                      e39 530d M-sport, e39 530da touring, e30 m50turbo ex; e36 318tds, e39 530d touring, e34 M5, e36 325iA coupe, e34 520i, e36 328i touring, e34 520i

                      Comment

                      • Italowestern
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2008
                        • 507
                        • Vantaa

                        No, onhan se hiukan kovempi peli kuin uusi vakio 997

                        Originally posted by jva View Post
                        Tuo Liettulaisten näkemys on muuten OK, mutta keula on jotain muuta kuin hyvä! Keula on kuin se kuuluisi eri autoon!
                        Muuten autossa on muotojen puolesta jotain samaa kuin esim Mersun CLK AMG DTM:ssä.

                        Niin siitä valkoisesta 996 Turbosta piti vielä sanomani että hienonhieno autohan se on, mutta on ehkä kuitenkin jossain määrin liioittelua verrata se "paremmaksi" kuin 997 Turbo (kuten esim myyntipuheissa on tehty)

                        Toki on totta että siitä on TehcArt:in avulla otettu tehoja kivasti irti jne, mutta toisaalta, kyllä 997 Turbostakin saa varsin mukavia tehoja irti pienehköllä lisäpanostuksella.

                        Mutta toisaalta: tämä 911 TechArt Turbo alle 90t euroa, 997 Turbo käytettynä halvimmillaankin käytännössä vähintään tuplat ja uutena paremman luokan perhauton verran yli 200t euroa, joten siinä mielessä kyllä tuossa valkoisessa tykissä on hinta- suorituskyky-suhde enemmän kuin kohdillaan ( + se seikka että ihan montaa samanlaista ei taida tulla vastaan, vaikka ajelisi Suomen ulkopuolellakin)

                        Eli upea autoyksilö ehdottomasti, mutta vertaaminen "paremmaksi" kuin 997 Turbo on ehkä kuitenkin vähän liioittelua, toki asia riippuu tosi paljon siitä mitä kukin autoltaan haluaa ja millaisia ominaisuuksia siinä arvostaa.
                        Juu, eihän sille voi mitään, että uusi on aina uusi, mutta tekniikka on ko. yksilössä saanut niin paljon boostia, että siltä osin se todellakin on varmasti "parempi" kuin uusi 997 turbo vakiona lähes kaikilta osin edellyttäen, että TechArt on laadukas viripaja. Varauksella kuitenkin tietty siinä mielessä, että nyt en voi sanoa vielä itse ajaneeni tuota autoa, joten palataan aiheeseen tarkemmin mahdollisen koeajon jälkeen.

                        Lisänä sitten on tuo hinta/laatusuhde, joka on varmaankin melko kohdillaan. Ainahan toki käytetty auto on myös jonkin verran kulunut, joten siinä kohtaa uusi on aina uusi ja oheislaitteet on varmasti uudessa taas kehittyneet jonkin verran.

                        Ulkonäköasioihin en nyt mene sanomaan mitään. On varmaan aikalailla makuasia kumpi näyttää paremmalta, 996 vai 997. Ehkä 997 on klassisempi eli lähempänä originaali 911-mallia yksinkertaistettuine lamppuineen yms.

                        Tiloiltaanhan tuo on 2h auto eli takapenkit on uhrattu turvakaarille. Lieneekö osasyy auton myyntiin? Mene ja tiedä.
                        sigpic
                        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                        Comment

                        • jva
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2006
                          • 1419

                          Originally posted by Italowestern View Post
                          Juu, eihän sille voi mitään, että uusi on aina uusi, mutta tekniikka on ko. yksilössä saanut niin paljon boostia, että siltä osin se todellakin on varmasti "parempi" kuin uusi 997 turbo vakiona lähes kaikilta osin edellyttäen, että TechArt on laadukas viripaja. Varauksella kuitenkin tietty siinä mielessä, että nyt en voi sanoa vielä itse ajaneeni tuota autoa, joten palataan aiheeseen tarkemmin mahdollisen koeajon jälkeen.

                          Lisänä sitten on tuo hinta/laatusuhde, joka on varmaankin melko kohdillaan. Ainahan toki käytetty auto on myös jonkin verran kulunut, joten siinä kohtaa uusi on aina uusi ja oheislaitteet on varmasti uudessa taas kehittyneet jonkin verran.
                          TechArt on ihan laadukas viripaja, joten sen suhteen ei minusta pitäisi olla huolta.
                          Siitä olen myös hyvin yhtä mieltä että tuolla hinnalla tuskin ihan heti saa samanlaista suorituskykytykkiä irti vaikka koittaisi miten päin etsiä.
                          Sekin on sanottava että 996:sen ulkonäkö on kestänyt ajan hammasta erittäin hyvin ja jos kuka ei asiaa enempää tunne, niin tuskin pystyy arvioimaan 996-mallisen 911:sta ikää oikein, vaan arvioi sen uudemmaksi kuin se (korimallina) onkaan.

                          Sensijaan 996:sen miinuspuoli (verrattuna 997:aan) muotoilun osalta on sisätilat. Siinä missä 997:n sisätilat ovat selkeästi 2000-luvulta, on 996 yhtä selkeästi enintään 90-luvulta.

                          Ja jos yleisestiottaen vertaisin 996 Turboa ja 997 Turboa niin ero on varmaan kutakuinkin sama kuin E46 M3:lla ja E92 M3:lla. Molemmat erittäin hienoja autoja, mutta loppujenlopuksi aika paha E46 M3:n on kilpailla uudemman veljensä kanssa kokonaisuutena.

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            Jep jep

                            Originally posted by jva View Post
                            TechArt on ihan laadukas viripaja, joten sen suhteen ei minusta pitäisi olla huolta.
                            Siitä olen myös hyvin yhtä mieltä että tuolla hinnalla tuskin ihan heti saa samanlaista suorituskykytykkiä irti vaikka koittaisi miten päin etsiä.
                            Sekin on sanottava että 996:sen ulkonäkö on kestänyt ajan hammasta erittäin hyvin ja jos kuka ei asiaa enempää tunne, niin tuskin pystyy arvioimaan 996-mallisen 911:sta ikää oikein, vaan arvioi sen uudemmaksi kuin se (korimallina) onkaan.

                            Sensijaan 996:sen miinuspuoli (verrattuna 997:aan) muotoilun osalta on sisätilat. Siinä missä 997:n sisätilat ovat selkeästi 2000-luvulta, on 996 yhtä selkeästi enintään 90-luvulta.

                            Ja jos yleisestiottaen vertaisin 996 Turboa ja 997 Turboa niin ero on varmaan kutakuinkin sama kuin E46 M3:lla ja E92 M3:lla. Molemmat erittäin hienoja autoja, mutta loppujenlopuksi aika paha E46 M3:n on kilpailla uudemman veljensä kanssa kokonaisuutena.
                            Joo, tuo ikä näkyy enempi sisätiloissa. Uudempi on enempi samalla viivalla M6:n kanssa. Äärimmäisen hieno laite tuo uusi Turbo on. Tilat vaan siinäkin enempi tyyliin 2 aikuista + 2 apinaa tai jotain muuta todella pientä takana.

                            Ja tavaratilasta ei kauheasti kannata puhua..:think Samaa luokkaa Gallardon kanssa niiltä osin.
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • vilma
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2007
                              • 714
                              • Kouvola city.

                              Kiinnostaako Ferrari 430? Pomon kaverilla olisi myynnissä nettiauton puolella id:2788863 ja olisi huhun mukaan mahdollisesti investoimassa M6:seen,eli voisi tulla vaihto myös kyseeseen.Hemmo todellinen auto-friikki ja fefe on varmasti upeassa iskussa kannattaa ainakin kysellä lisää jos herättää mielenkiintoa.

                              Comment

                              • jva
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2006
                                • 1419

                                Originally posted by Italowestern View Post
                                Joo, tuo ikä näkyy enempi sisätiloissa. Uudempi on enempi samalla viivalla M6:n kanssa. Äärimmäisen hieno laite tuo uusi Turbo on. Tilat vaan siinäkin enempi tyyliin 2 aikuista + 2 apinaa tai jotain muuta todella pientä takana.

                                Ja tavaratilasta ei kauheasti kannata puhua..:think Samaa luokkaa Gallardon kanssa niiltä osin.
                                Täytyy taas muistuttaa että muistahan sitten koko ajan myös se, että M6 on TODELLA hieno laite ja kuten tuosta lainaamastani tekstistäkin käy ilmi: M6:ssa on erittäin paljon samaa (suorituskyvyn puolesta) kuin esim 911 Turbossa, mutta ekstrana saa sitten varsin kelvolliset tilat matkustajille ja tavaroille.
                                No, varmaan ainakin innokkaimmat 911 Turbo-miehet älähtää ja kovaa jos huomaavat että joku vertaa sen suorituskykyä M6:seen, mutta jos ajattelee sitä käyttöä mihin useimmat M6:set ja 911 Turbot ostetaan (jokapäiväiseen käyttöön) niin onhan se M6 vaan verrattoman hyvä laite

                                No, se on kuitenkin sanottava että Porschessa sinänsä, oli autoluokka mikä tahansa, on enemmän fiilistä kuin BMW:ssä, joten se laskettakoon Porschen eduksi.

                                Comment

                                Working...
                                X