memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Matson^
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2008
    • 2113
    • Seinäjoki

    Jos ei niitä pokkauksia ihan kaksinkerroin tarvitse painaa jää sisälokasuoja vieläkin sen pokkauksen taakse estämään sinne kuran jäämistä, eikä ala vielä rumasti roikkumaa. Näin ainakin minulla kun noille m6:sen vanteille tehtiin lisää tilaa.

    Löytyisköhän Turboteciltä apua nopeudenrajoittimen poistoon ämmässä?
    Omasta hävitettiin ohjelmoinnin yhteydessä..

    Ja itse autosta.. onhan se ihan helvetin hieno noilla pyörillä
    Itse laittaisin vielä eteen vähän spaceria ja tiputtaisin, mutta omistaja tehkööt kuten parhaaksi näkee
    Last edited by Matson^; 18-05-2010, 09:09.
    | BMW G30 X-Drive M-Sport |
    | Nissan Navara TREK-1 |
    ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

    Comment

    • Italowestern
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2008
      • 507
      • Vantaa

      Kiitos vinkeistä

      Originally posted by Matson^ View Post
      Jos ei niitä pokkauksia ihan kaksinkerroin tarvitse painaa jää sisälokasuoja vieläkin sen pokkauksen taakse estämään sinne kuran jäämistä, eikä ala vielä rumasti roikkumaa. Näin ainakin minulla kun noille m6:sen vanteille tehtiin lisää tilaa.

      Löytyisköhän Turboteciltä apua nopeudenrajoittimen poistoon ämmässä?
      Omasta hävitettiin ohjelmoinnin yhteydessä..

      Ja itse autosta.. onhan se ihan helvetin hieno noilla pyörillä
      Itse laittaisin vielä eteen vähän spaceria ja tiputtaisin, mutta omistaja tehkööt kuten parhaaksi näkee
      Kiitokset vinkistä ja kannustuksesta.

      Etupyörä on tosiaan virallisestikin hiukan liian sisällä, koska orggisvanne tulee n.puoli tuumaa enemmän ulos, kun taas takana saman verran sisempänä ulkoreunastaan. Näihin haetaan jotain sopivaa ratkaisua.

      Katsotaan nyt mikä vaikuttaa fiksuimmalta. Kun olis tuota rahaa, niin ratkaisu olisi selvä, mutta nyt täytyy koettaa hoitaa asiat oikeassa järjestyksessä. Testataan ensin astetta kapeampaa rengasta, koska kyse on hyvin pienestä mutta osua ei saisi ääriasennossakaan.:think
      sigpic
      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

      Comment

      • Heku
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2005
        • 470
        • Kuopio

        Originally posted by Italowestern View Post
        Kiitokset vinkistä ja kannustuksesta.

        Etupyörä on tosiaan virallisestikin hiukan liian sisällä, koska orggisvanne tulee n.puoli tuumaa enemmän ulos, kun taas takana saman verran sisempänä ulkoreunastaan. Näihin haetaan jotain sopivaa ratkaisua.

        Katsotaan nyt mikä vaikuttaa fiksuimmalta. Kun olis tuota rahaa, niin ratkaisu olisi selvä, mutta nyt täytyy koettaa hoitaa asiat oikeassa järjestyksessä. Testataan ensin astetta kapeampaa rengasta, koska kyse on hyvin pienestä mutta osua ei saisi ääriasennossakaan.:think
        Helpoiten ongelma ratkeaa kun laittaa orkkista alle takaisin, ei hipsi kiinni Pääset nauttimaan siitä ajamisen ilosta ilman miettimistä. Ei näiden ylläpito niin halpaa ole että rahaa kannattais hirveästi tuunaukseen käyttää lisänä, varsinkin jos on rahalle ilmeisesti muutakin käyttöä. Kun et tahdo madaltaa yms niin melkein mielestäni olis sit paras ku olis 100% orginaali iskussa ja hyvässä kunnossa, yleensä kun vaihtaa vannetta yms alkaa huutaa muitakin muutoksia että näyttää yhtä hyvälle kuin orginal.

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17797
          • Jämsä

          Originally posted by Heku View Post
          Helpoiten ongelma ratkeaa kun laittaa orkkista alle takaisin, ei hipsi kiinni Pääset nauttimaan siitä ajamisen ilosta ilman miettimistä. Ei näiden ylläpito niin halpaa ole että rahaa kannattais hirveästi tuunaukseen käyttää lisänä, varsinkin jos on rahalle ilmeisesti muutakin käyttöä. Kun et tahdo madaltaa yms niin melkein mielestäni olis sit paras ku olis 100% orginaali iskussa ja hyvässä kunnossa, yleensä kun vaihtaa vannetta yms alkaa huutaa muitakin muutoksia että näyttää yhtä hyvälle kuin orginal.

          näin on. isompi vanne vaatii lähes aina madallusta, että näyttää hyvältä. kyllähän tuo alusta aika korkealta näyttää noille pyörille...
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • juustomummo
            Bimmer Fanatic
            • May 2008
            • 548
            • suomi

            Orggis vanteet vaan.

            Comment

            • Italowestern
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2008
              • 507
              • Vantaa

              Katsotaan sano lekuri

              Kiitoksia mielipiteistä ja kommenteista.

              Joo, tuo on kyllä mielenkiintoista, kun oma silmä on ns. väsynyt niihin orggisvanteisiin. Ne on mielestäni edelleen ihan hienot ja varsinkin illalla taittaa ja peilailee mukavasti valoa. Siksi en niistä luovukaan, mutta jollain tapaa tuo järeämpi ja synkempi mustakeskiöinen vannelook sopii mustaan autoon ja tekee siitä muskelimman näköisen.

              Ei se edes varsinaisesti näytä korkealta luonnossa. Keula ehkä hiukan. Valokuvat helposti korostaa vääriä asioita kun kamera on amatöörin käsissä.

              Positiivisin asia noissa pyörissä kuitenkin on se, että oma auto tuntuu taas tuoreemmalta ja hauskemmalta. Sillä tavoin edullisempi viritys, kuin auton vaihto. Ja muistetaan, että tää on BTCF eikä entisöintifoorumi.

              Nyt on kuitenkin alustavasti lääkkeet valittu, niin katsotaan kuin käy lookille..:think

              Mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan tehdä, että do not worry.
              sigpic
              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

              Comment

              • BimmerM
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2004
                • 1137
                • Kemi

                Originally posted by Italowestern View Post
                Ei se edes varsinaisesti näytä korkealta luonnossa. Keula ehkä hiukan. Valokuvat helposti korostaa vääriä asioita kun kamera on amatöörin käsissä.
                Niin se saattaa olla

                Originally posted by beemers View Post
                itse pudottasin autoa tuon kuvan perusteella mut kukin tekee niinku tahtoo.
                Originally posted by x-arttu-x View Post
                Viimeisessä kuvassa näyttää kuitenkin todella korkealta
                Originally posted by juustomummo View Post
                Auto on kyllä liian korkea maasturi.
                Originally posted by jva View Post
                Kuvan perusteella ehkä pieni madallus voisi olla paikallaan, mutta se siis vain kuvan perusteella.
                Originally posted by jyrbba69 View Post
                Huutaa kyllä madallusta ihan kipeänä
                Originally posted by Johan Dark View Post
                Pieni madallus alle niin sit ei voi kukaan puuttua auton ulkonäkäköön.. ei kukaan!
                Originally posted by rakentamo View Post
                Toki oikea rengaskoko ja madallus korjaa asian.
                Originally posted by haba View Post
                Todella mehevät vanteet, onnistunut päivitys Uudet renkaat vaan alle ja ehkä madallusta kaipaa hieman niin jo kelpaa ens kesän ajella.
                Originally posted by M_Power View Post
                Tonttiin säädettävällä sarjalla, niin se on siinä.
                Originally posted by moody View Post
                Auto vielä tonttiin niin se on siinä:think
                Originally posted by ///Masa View Post
                Hyvältä näyttää vanteet, mutta kuten mainittu että madallusta huutais!
                Originally posted by juustomummo View Post
                http://www.nettiauto.com/bmw/m6/3090399 siinä ois sopivamadallus ja näyttää hyvältä!
                Originally posted by Juhis View Post
                Tosin huutaa aika reilusti madallusta ja ehkä lievästi korkeammalla profiililla olevat renkaat. :think
                Originally posted by K2Ri View Post
                KW:han taisi lanseerata viime vuonna säädettävän alustasarjan, minkä pystyy ohjaamosta käsin nostamaan esim hidastetöyssyä ylittäessä. Sellasta vaan seuraavaksi peliin..
                Originally posted by Robi View Post
                Nyt kun on oikeamman kokoista kumia alla niin mielestäni vaatisi muutaman sentin madallusta niin alkaisi optiikka olemaan kondiksessa.
                Originally posted by Rahu View Post
                Täsmälleen samaa mieltä, ei muuta tarvitsekaan.
                Originally posted by *makke* View Post
                etupää kyllä huutaa spaceria ja madallusta aika reilusti :think
                Originally posted by Matson^ View Post
                Itse laittaisin vielä eteen vähän spaceria ja tiputtaisin, mutta omistaja tehkööt kuten parhaaksi näkee
                Originally posted by bemu2000 View Post
                kyllähän tuo alusta aika korkealta näyttää noille pyörille...

                Ite kyllä ymmärrän jos haluaa pitää vakiona mukavuuden takia. Eihän tuommosessa M6 alusta vakionakaan varmaan huono ole, mutta kyllähän tuommoset laadukkaat kasattavat huulivanteet huutelee kovasti madallusta. Orggis vanteilla taas menis vakionakin vallan mainiosti. Takana on liian leveä kumi kyllä 10 vanteelle, vähän hölmönnäköinen kun on tuommonen limppu. Eteen taas huutaa kovasti kyllä speiseriä ja jos kylkien halutaan pysyvän puhtaana niin M6 on kyllä vähän väärä valinta sillon autoksi jos käytännöllisyys on prioriteetti numero 1. M sarjan bemareissa nyt on vaan aina ne leveät lokarit. Jos 100000 tonnin autoa aletaan laittamaan, niin en vaan ymmärrä että miksi pitää sitten jotakin 100 speisereitä ja 1000 alustan laittoa miettiä ja pähkäillä kuukausi tolkulla Sittenpä sen näkee mitä se näyttää ja sen alustanhan voi laittaa vaikka traktori asentoon jos tykkää volvoista.. Täällähän laittaa monet opiskelijat kaverit vähistä rahoista e30 kalliimpia vanteita kun koko auto maksaa ja ei ne mieti silti sitä kuukausi tolkulla ne korkeintaan säästää sen aikaa En tiiä onko siinnä järkeä, mutta harrastushan tämä vaan on.

                Ei muuta edelleen auto on mahtava ja nuita koeajo raportteja on kyllä ollu kiva lukea, mutta en vaan ymmärrä että tässä on 730 viestiä vaan mietiskelty mikä on firman kate raskiiko laittaa sitä ja tätä.. porissaan vaikka pillusta tai niistä ducateista välillä niin kevenee tunnelma

                Comment

                • Italowestern
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 507
                  • Vantaa

                  Ai että tonttiin vaan..

                  Et sunkaan vaan vihjaa, että pieni madallus mukamas olisi jotenkin aiheellista..

                  Juu, no serveritilan tuhluutahan tää mun tekstuuri on. Toki näissä raha-asioissakin on se vino piirre, että kun tuon ämmän "omistaminen" eli hallussapito on sinänsä todella kallista, niin niille aiheeseen liittyville muille mausteille hakee myös hinta/hyöty-suhdetta.

                  Varmaan puuduttavaa luettavaa nuo meikäläisen lamaruikutukset. Pyydän anteeksi topikin tylsyttämistä.

                  Koeajojakin saattaisi olla taas tiedossa, jotta päästään jälleen mukavampiin oheisasioihin.. Tosin onhan tuo pyöräjuttukin ollut ihan mielenkiintoista ja

                  Ämmän muotoilussa on yksi pikku juju jota en vaan ymmärrä.

                  Mikä pointti mahtaapi olla siinä, että heti etupyörän takaa kylki katoaa sinne auton alle? Voisihan tuo lokari jatkua ainakin ulkonäöllisesti suorana pyörän takana. Se suojelisi nättiä kylkeä kiviltä ja lialta, ihan niin kuin Lamborghinissakin. Kun varsinkin tuo ylileveä lokarin yläosa ja kyljen alle taittuminen on vielä hiukan oudon näköinen, niin mikä ihmeen idea siinä mahtaa olla?

                  Viisaammat voi kertoa. Mä en tosiaan itse ymmärrä.

                  Juu, ja tuo 295 rengas on tosiaan hiukan ylileveä 10" vanteelle, mutta luonnossa se näyttää ihan siedettävältä, ainaskin melkein. Silti tuota kapeampaakin rengasta kokeillaan kunhan vaan saapuis maahan.

                  Edessä saattaa speiseri tulla kyseeseen, mutta katellaan. Renkaineen vannesarja on nyt maksanut bauttiarallaa viitisen tonnia, joten hetken joutuu hengähtämään, ennen kuin muita juttuja katsellaan..:think

                  Saapui kutsu tutustumaan Katajanokan uusittuun vierasvenesatamaan Lauantaina puolilta päivin ja siellä uusiin Ferrari- ja Porsche-malleihin sekä Princess-veneisiin. Koeajolleko? No tuskinpa kuitenkaan..

                  Itseasiassa olis tosi kiva mennä, mutta jonkun pitäis pitää putiikkia auki tuolloin. Yrittäjän arkea.. Aina töissä päivät ja melkein yötkin.

                  Myymälänhoitaja meni stunttaamaan itsensä prätkällä Motoparkissa ja on vasen käsi paketissa.. Onneksi vaikuttaisi siltä, että selvisi pahalta vaikuttaneesta high siderista ilman luiden katkeamisia, käsi sai kuitenkin kokea kovia muulla tavoin.
                  Last edited by Italowestern; 20-05-2010, 20:51.
                  sigpic
                  ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                  Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                  Comment

                  • jva
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2006
                    • 1419

                    Originally posted by Heku View Post
                    Helpoiten ongelma ratkeaa kun laittaa orkkista alle takaisin, ei hipsi kiinni Pääset nauttimaan siitä ajamisen ilosta ilman miettimistä. Ei näiden ylläpito niin halpaa ole että rahaa kannattais hirveästi tuunaukseen käyttää lisänä, varsinkin jos on rahalle ilmeisesti muutakin käyttöä. Kun et tahdo madaltaa yms niin melkein mielestäni olis sit paras ku olis 100% orginaali iskussa ja hyvässä kunnossa, yleensä kun vaihtaa vannetta yms alkaa huutaa muitakin muutoksia että näyttää yhtä hyvälle kuin orginal.
                    Ääni tälle mielipiteelle!
                    Maailmassa on autoja jotka suorastaan huutavat jotakin tuunausta näyttääkseen hyvältä! erinomainen esimerkki tästä on 911 joka huutaa ja kirkuu oikeanlaista takasiipeä ja helmoja. Ilman niitä auto näyttää joistain kulmista katsoen siltä kuin siitä puuttuisi jotain mikä siihen kuuluu.
                    Sitten taas on autoja joihin ei kannata lisätä oikeastaan mitään jos ei halua viedä niiden näköä ja ominaisuuksia originaalia huonommaksi. M3,M5,M6, AMG:t ja RS:t puolestaan ovat näitä jälkimmäisiä automalleja.

                    Comment

                    • Heku
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2005
                      • 470
                      • Kuopio

                      Originally posted by Italowestern View Post
                      Juu, no serveritilan tuhluutahan tää on. Toki näissä raha-asioissa on se vino piirre, että kun tuon ämmän "omistaminen" on sinänsä todella kallista, niin niille muille mausteille hakee myös hinta/hyöty-suhdetta.

                      Varmaan puuduttavaa luettavaa nuo meikäläisen lamaruikutukset.

                      Sinänsä koeajoja taas tiedossa, jotta päästään taas mukaviin oheisasioihin..

                      Sitä en vaan ymmärrä, mikä pointti on siinä, että etupyörän takaa kylki katoaa sinne auton alle. Voisihan tuo lokari jatkua ainakin ulkonäöllisesti suorana pyörän takana. Se suojelisi nättiä kylkeä kiviltä ja lialta, ihan niin kuin Lamborghinissakin. Kun tuo leveä lokarin yläosa ja kyljen alle taittuminen on vielä tyhmän näköinen, niin mikä ihmeen idea siinä mahtaa olla?

                      Viisaammat voi kertoa. Mä en tosiaan itse ymmärrä.

                      Juu, ja tuo 295 rengas on tosiaan hiukan ylileveä 10" vanteelle, mutta kuvissa se näyttää pahemmalta jälleen kerran kuin luonnossa. Silti tuota kapeampaakin kokeillaan kunhan saapuu maahan.

                      Edessä saattaa speiserikin tulla kyseeseen, mutta katellaan. Renkaineen vannesarja on nyt maksanut viitisen tonnia, joten hetken joutuu hengähtämään, ennen kuin muita juttuja katsellaan. Riippuu tietenkin siitäkin, miten myynti sujuu.:think
                      Kaikissa asioissa aina puolensa ja jokainen tekee miten tykkää Itse olisin henkkoht käyttänyt tuossa tapauksessa tuon 5te auton huoltoon ja ylläpitoon kuin että vanteisiin ja renkaisiin. Hienot nuokin pyörät on mutta itse oon sen verran pedantti että vanteiden speksit pitäisi olla just eikä melkein ja jos raapisi vähänkin kiinni lentäisi setti mäkeen just eikä heti.

                      M6 on itsessään suomessa auto joita taitaa olla fin kilvissä alle 10kpl, ei liene tarvitse etsiä omaa parkkikpaikalla vakionakaan

                      Nää nyt on taas näitä minun mietteitä, muista nyt kuitenkin nauttia V10 sävelistä kesällä, oli alla mitkä tahansa pyörät

                      Comment

                      • Italowestern
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2008
                        • 507
                        • Vantaa

                        Höpsistä..

                        Originally posted by jva View Post
                        Ääni tälle mielipiteelle!
                        Maailmassa on autoja jotka suorastaan huutavat jotakin tuunausta näyttääkseen hyvältä! erinomainen esimerkki tästä on 911 joka huutaa ja kirkuu oikeanlaista takasiipeä ja helmoja. Ilman niitä auto näyttää joistain kulmista katsoen siltä kuin siitä puuttuisi jotain mikä siihen kuuluu.
                        Sitten taas on autoja joihin ei kannata lisätä oikeastaan mitään jos ei halua viedä niiden näköä ja ominaisuuksia originaalia huonommaksi. M3,M5,M6, AMG:t ja RS:t puolestaan ovat näitä jälkimmäisiä automalleja.
                        Kyllä mun mielestä 911 on ihan standardinakin aivan loisteliaan näköinen auto. M6 taas selvästi huutaa Bimmer Tuuningia klubilla..

                        Pyörät on kuitenkin helpoin tapa tehdä autosta yksilöllisemmän näköinen ja mustaan autoon sopii paremmin nuo synkät pyörät kuin sievät kromikeskiörillat. Vaaleammissa maaleissa kromiset tai hopeiset ei paista liikaa. Viime aikoina olen alkanut enemmän ja enemmän pitämään korin värisistä keskiöistä.

                        Liiallinen madallus taas mielestäni rikkoo auton alkuperäisiä linjoja pyörän kaarien ja renkaan keskinäisen linjan osalta, mutta nykyään se tuntuu olevan muotia, että pyörä juuri ja juuri mahtuu kaarien sisään pyörimään.:think

                        Sopiva madallus kuitenkin parantaa ulkonäköä ja ainakin tasaisen tien ajo-ominaisuuksiakin. Jämäkkä alusta on vauhdikkaassa ajossa must ja Ämmässä se on jäykkä, vähemmän jäykkä tai mukava kojelaudan nappia painamalla. Vielä kun siitä voisi valita ajokorkeuden, niin se olisikin jo täydellistä..
                        Last edited by Italowestern; 20-05-2010, 23:51.
                        sigpic
                        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                        Comment

                        • jva
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2006
                          • 1419

                          Originally posted by Italowestern View Post
                          Kyllä mun mielestä 911 on ihan standardinakin aivan loisteliaan näköinen auto. M6 taas selvästi huutaa Bimmer Tuuningia klubilla..
                          Ei kyllä se on niinpäin, että M-BMW:t ovat oikein hyviä ihan sellaisenaan..ja 911 huutaa sitä oikeanlaista takasiipeä ja maltillista helmaa..ja sitten tietysti kun on siipi + helmat, tarvitaan myös keula, jotta kokonaisuus on tasapainoinen.
                          Mitään valtavaa lintulautaa tai edes GT3-tyylistä siipeä ei 911 kaipaa, vaan esim 911 Turbo:n siipeä. Helmoiksi käy hyvin Porschen Aerokitin helmat. TechArtilta löytyy myös oikein hyvä takasiipi + helmat + keula.

                          No ei, makuasioitahan nuo on, mutta mun seuraavaan autoon tulee kyllä TechArtin siipi + helmat + keula..jos vaan auto on niihin sopiva. AMG:hen tai M:ään en noita palikoita kuitenkaan meinaa laittaa..

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            Maku kehittyy joka päivä

                            Originally posted by jva View Post
                            Ei kyllä se on niinpäin, että M-BMW:t ovat oikein hyviä ihan sellaisenaan..ja 911 huutaa sitä oikeanlaista takasiipeä ja maltillista helmaa..ja sitten tietysti kun on siipi + helmat, tarvitaan myös keula, jotta kokonaisuus on tasapainoinen.
                            Mitään valtavaa lintulautaa tai edes GT3-tyylistä siipeä ei 911 kaipaa, vaan esim 911 Turbo:n siipeä. Helmoiksi käy hyvin Porschen Aerokitin helmat. TechArtilta löytyy myös oikein hyvä takasiipi + helmat + keula.

                            No ei, makuasioitahan nuo on, mutta mun seuraavaan autoon tulee kyllä TechArtin siipi + helmat + keula..jos vaan auto on niihin sopiva. AMG:hen tai M:ään en noita palikoita kuitenkaan meinaa laittaa..
                            Juu vitsi vitsi. Olen pitkään miettinyt tuota takasiipiasiaa kuutoseen, kun silmä ei oikein ole ottanut tottuakseen tuohon takapaksin kanteen. Se kun on mun mielestä aavistuksen keskeneräisen oloinen juurikin yläreunaltaan.

                            Sitten se M-Drivers kitin takapaksin reunan jatke on taas jotenkin liian teräväreunainen, mutta eipä noita kovin montaa vaihtoehtoa ole saatavilla muitakaan. Vörsteinerin lisäpala on ehkä yksi onnistuneimpia. Etusplittereitä taas löytyy muitakin.

                            Kai ne pikkuisen lyhyemmät vieteritkin täytyy hommata, jotta saadaan tuo reising-luukki linjaansa.

                            Kyllä kansa tietää sano Vennamo.
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • Italowestern
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2008
                              • 507
                              • Vantaa

                              M6 Competition edition



                              Tuossa pitäisi nyt olla alla 12mm ja 10mm pudotetut keula ja perä. Hillittyä mutta maltillista.. Nuo jouset ja lisähelyt pistin sitten tilaukseen. Pitäisi edelleen toimia orggis tolpilla niin ei tule ylimääräisiä säätöongelmia. Eikä nyt ihan järkyttävän kallis paketti eli 611,- osat ovh. ja asennus päälle.

                              Onhan tuossa Competition paketissa alunperin paljon muutakin, mutta en nyt katso tarpeelliseksi vaihtaa perää ja alustan softaa välttämättä..

                              Jospa tuo Ämmä alkaisi näyttää oikeemmalta noilla uusillakin pyörillä. Taakse hommaan vielä mahdollisesti ne puolen tuumaa leveämmät vanteen sisäosat ja eteen maltilliset speiserit, joilla offsetin virhe yms. visuaaliset ongelmat korjaantuu.

                              Oiskohan se sitten siinä.. Ja sitten vaan kovaa ajoa.
                              Last edited by Italowestern; 26-05-2010, 00:40.
                              sigpic
                              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                              Comment

                              • Italowestern
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2008
                                • 507
                                • Vantaa

                                Joo, mä en nyt ajatellut käyttää liikaa järkeä..=)

                                Originally posted by Heku View Post
                                Kaikissa asioissa aina puolensa ja jokainen tekee miten tykkää Itse olisin henkkoht käyttänyt tuossa tapauksessa tuon 5te auton huoltoon ja ylläpitoon kuin että vanteisiin ja renkaisiin. Hienot nuokin pyörät on mutta itse oon sen verran pedantti että vanteiden speksit pitäisi olla just eikä melkein ja jos raapisi vähänkin kiinni lentäisi setti mäkeen just eikä heti.

                                M6 on itsessään suomessa auto joita taitaa olla fin kilvissä alle 10kpl, ei liene tarvitse etsiä omaa parkkikpaikalla vakionakaan

                                Nää nyt on taas näitä minun mietteitä, muista nyt kuitenkin nauttia V10 sävelistä kesällä, oli alla mitkä tahansa pyörät
                                Toki oot oikeessa monellakin tapaa. Huoltoa ja ylläpitoa on tuolle kyllä tehty jo monella tonnilla pyörien lisäksi. Ja V10-saundi on se yks juttu, johon ei kyllästy ikinä. Putkimuutostakin harkitaan vielä..

                                Nyt kummiskin ruuvataan se Competizione setti vietereitä +lisätarvikkeita alle ja katotaan mitä syntyy.

                                Kaaria joudutaan himppasen mankeloidaan ja eteen tuleepi kapea speiseri. Ajoltaan nuo pyörät on ihan mukiinmenevät ja renkaissa tautinen pito. Ainoo pikku miinus on että yks vanne falskaa aavistuksen, eli se pitää purkaa ja kasata uudella tiivisteellä.

                                Näillä mennään ainakin tää kesä. Kuvia laittelen kunhan uudet vieterit on alla.
                                sigpic
                                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                                Comment

                                Working...
                                X