memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    Originally posted by jva View Post
    HIENOA..toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan

    Vanneasiasta sen verran, että joskus voi olla myös niin että ne orggisvanteet ovat niin hyvännäköiset, ettei niitä tarvitse vaihtaa..
    Meinaan vaan, että ei ne nyt niin hirveän pahat ole M6:sen alkuperäisetkään kiekot.
    Kuten sanot, sama ilmiö näkyy myös Ferrareissa, mutta myös esim Porscheissa. Loppujenlopuksi aika harvassa Porschessakaan, hintaluokasta riippumatta, pyörii alla muuta kuin Porschen vannevalikoiman vanteita. BMW taitaa siinä mielessä kuitenkin hiukan poiketa Ferrarista ja Porschesta, että BMW:hen on saatavissa vähän helpommin muutakin kuin BMW:n omaa vannetta. Porscheen on ainakin yllättävän hankala löytää vanteita, saati laadukkaita, muualta kuin Porschen omasta valikoimasta. Ferrarin kanssa on varmasti sama juttu.
    Joo, laatupyöräthän nuo M6:n orggiksetkin on ja varsinkin yöllä, kun harjattu alupinta pääsee oikeuksiinsa. Mutta vaihtelu virkistää, sano kissa kun mummolla pöytää pyyhki.

    Omaa tunnelmaa nuo tummat lippivanteet nosti kummasti, kun ulkoasu on aikasta paljon enemmän race kuin ennen ja sitä tässä juuri haettiin.
    Last edited by Italowestern; 08-05-2010, 21:45.
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • beemers
      BTCF Member
      • Oct 2005
      • 5140
      • Oulu

      hienosti sopii masatuksen ex vanteet tähän. itse pudottasin autoa tuon kuvan perusteella mut kukin tekee niinku tahtoo.

      E36Ticompact -95 HELLROT
      -: orava : connection-

      EX:E30///M3 replica Tic
      EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

      Comment

      • Italowestern
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2008
        • 507
        • Vantaa

        Originally posted by beemers View Post
        hienosti sopii masatuksen ex vanteet tähän. itse pudottasin autoa tuon kuvan perusteella mut kukin tekee niinku tahtoo.
        Kiitos kehumasta.

        Olen samaa mieltä siitä, että pudotus parantaisi ulkoasua edelleen ja varmaan myös ajettavuuttakin. Tarttee selvittää siihen sopivin ratkaisuvaihtoehto. Pieni madallus istuisi oikein hyvin noiden uusien pyörien kanssa.

        Voisi ehkä olla, että ne uuden M6 Competition-version jouset olis just passelit.
        sigpic
        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

        Comment

        • BimmerM
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2004
          • 1137
          • Kemi

          Originally posted by Italowestern View Post
          Kiitos kehumasta.

          Olen samaa mieltä siitä, että pudotus parantaisi ulkoasua edelleen ja varmaan myös ajettavuuttakin. Tarttee selvittää siihen sopivin ratkaisuvaihtoehto. Pieni madallus istuisi oikein hyvin noiden uusien pyörien kanssa.

          Voisi ehkä olla, että ne uuden M6 Competition-version jouset olis just passelit.
          Pirun hienot vanteet on! Kumet nyt tosiaan näyttää aika matalilta ja on muutenkin vähän väärää kokoa 6:seen, mutta kunnon madalluksella voisi silti mennä :think Nuilla Competion paketin jousilla ei kyllä pitkälle päästä se tiputtaa maksimissaan sen 20mm joka nyt ei riitä alkuukaan. Järkiään kaikki 6 sarjalaiset on aina todella korkeita ja varsinki takana kaaren ja renkaan väli on aina todella iso.. ei muutako Bilstein B16 setti tilaukseen niin saa stanssin kohilleen

          Comment

          • Italowestern
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2008
            • 507
            • Vantaa

            Originally posted by BimmerM View Post
            Pirun hienot vanteet on! Kumet nyt tosiaan näyttää aika matalilta ja on muutenkin vähän väärää kokoa 6:seen, mutta kunnon madalluksella voisi silti mennä :think Nuilla Competion paketin jousilla ei kyllä pitkälle päästä se tiputtaa maksimissaan sen 20mm joka nyt ei riitä alkuukaan. Järkiään kaikki 6 sarjalaiset on aina todella korkeita ja varsinki takana kaaren ja renkaan väli on aina todella iso.. ei muutako Bilstein B16 setti tilaukseen niin saa stanssin kohilleen
            Tuossa madallushommassa vaan on se probleema, että liian iso pudotus rajoittaa ajamista eri paikkoihin. Pitäisi olla samanlainen "lifting"-viritys keulassa kuin Lambon uudemmissa malleissakin, että pääsee hankalammistakin paikoista kulkemaan.

            Mutta katsotaan nyt kuis edetään. Olin muutes tuossa Tikkurilan 100.renkaassa vasta neljäs kesärenkaat vaihdattanut asiakas, jotta ilmeisesti kuume saada nuo valssit alle on ollut isohko..
            sigpic
            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

            Comment

            • tuumas
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2007
              • 2564
              • Lapland, Finland

              Hyvin kyllä sopivat nuo vanteet, kumit vain näyttävät hieman liian matalaprofiilisilta... Minusta nuista kuvista nyt ei aivan kunnolla näe että jääkö alusta liian korkeaksi? :think

              Comment

              • juustomummo
                Bimmer Fanatic
                • May 2008
                • 548
                • suomi

                Saatanan nätti, anna olla noilla kumeilla vaa.

                Comment

                • JonasG
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2006
                  • 2160
                  • Porvoo/Helsinki

                  Todella onnistunut vannepäivitys. Ainoa asia mikä ei iske on nuo alikokoiset renkaat.
                  Last edited by JonasG; 28-03-2010, 11:39.

                  Comment

                  • Laku
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2007
                    • 17575
                    • Turku

                    Vanteet sopivat hyvin ja näyttävät hyvältä kutosessa. Oikea rengaskoko vaan alle, kun kukkaro sallii .
                    Näillä mennään:
                    - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                    - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                    - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                    - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                    Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                    Comment

                    • stimby
                      Bimmer Fanatic
                      • Jan 2010
                      • 248
                      • Vantaa

                      Minkä merkkiset vanteet on kyseessä?..Näyttävät todella hyviltä.
                      Itsellä takana 285/25 20"...hiukan kieltämättä vetelee,mutta hyvin mahtuvat pyörimään ilman että piti edes mankeleidoa..

                      Comment

                      • Italowestern
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2008
                        • 507
                        • Vantaa

                        Originally posted by stimby View Post
                        Minkä merkkiset vanteet on kyseessä?..Näyttävät todella hyviltä.
                        Itsellä takana 285/25 20"...hiukan kieltämättä vetelee,mutta hyvin mahtuvat pyörimään ilman että piti edes mankeleidoa..
                        Nuo on VIP Modular Wheels merkkiset. Takana voi ehkä vaatia pientä mankelointia, jos laittaa riittävän leveät ja korkeaprofiiliset renkaat, mutta katsotaan.

                        Ohessa pari siistimpi kuva päivänvalossa otettuna:
                        Attached Files
                        Last edited by Italowestern; 08-05-2010, 21:36.
                        sigpic
                        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                        Comment

                        • x-arttu-x
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2007
                          • 583
                          • Lieto

                          Kyllä muuttui auto paljon parempaan suuntaan (muutenki upea!) vanteilla. Viimeisessä kuvassa näyttää kuitenkin todella korkealta, oli pakko shoppailla tällainen aikani kuluksi.

                          Comment

                          • juustomummo
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2008
                            • 548
                            • suomi

                            Auto on kyllä liian korkea maasturi.

                            Comment

                            • Masa
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2002
                              • 2202
                              • München

                              Moro Pekka!

                              sitä on oikein tuunaus linjalle lähdetty, mutta aika onnistunut ratkaisu, vanteet paljastaa mukavasti jarrut ja tyhmäkin tietää mistä on kyse.

                              Alusta tosiaan stemmaamaan pyörien kanssa niin

                              toivottavasti tavataan kesän tapahtumissa!

                              -VaasaConnection-
                              Originally posted by Homer;
                              Ei ne pulit millään seiskoilla ajele

                              Comment

                              • BimmerM
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2004
                                • 1137
                                • Kemi

                                Originally posted by Italowestern View Post
                                Nuo on VIP Modular Wheels merkkiset. Takana voi ehkä vaatia pientä mankelointia, jos laittaa riittävän leveät ja korkeaprofiiliset renkaat, mutta katsotaan.
                                Ei taida vaatia.. ainakin kuvan perusteella takavanne jää vielä sisälle reilusti ja eteen vaati kyllä ehdottomasti speiserit. Ameriikan maalla näissä pyörii paljon isompia ja leveämpiä kiekkoja alla.

                                Tuossakin pyörii 295 alla eikä mitään tietoa raapimisesta M6 carbon

                                Tein itekkin sulle tuosta toisesta kuvasta photoshoppauksen kunnon madalluksella ilman nuita paksumpia kumeja click
                                Last edited by BimmerM; 28-03-2010, 16:15.

                                Comment

                                Working...
                                X