Heh, eräs mieliaiheistani
Olen samaa mieltä Ballen oikeastaan kaikilta osin.
Haluan myös hiukan tässä käsitellä sitä aihetta, että varakkaat ihmiset ostavat (autonsa tai muut suuret hankintansa) käteisellä. Ajatellaanpa vaikkapa M6:sta kun se tähän keskusteluun hyvin istuu. Jos varakkaalla ihmisellä olisi M6:sen verran käteistä ja hän haluaa ostaa M6:sen tulevan kesän iloksi. Hyvä, hän voi ostaa M6:sen käteisellä, jolloin hän saa rahoilleen vastineeksi mahtavan auton, mutta kolikon kääntöpuolena sen, että siihen pistetystä rahasta katoaa huikea summa samantien taivaan tuuliin. Mitä hän siis voisi tehdä, jotta homma olisi taloudellisesti järkevämpää? Esimerkiksi näin:
Ottaa rahoistaan 20% käsirahaksi M6:seen, loppuosalle hän ottaa lainarahaa..jota tänä päivänä taas saa hyvin edulliseen hintaan, varsinkin kun varakas esimerkkihenkilömme pystyy todennäköisesti pankistaan neuvottelemaan lainan hyvin edullisella kokonaiskorolla. Tosin todennäköisesti M6-kauppias pystyy järjestämään oman yhteistyökumppaninsakin kautta edullisen lainan autoon. Esimerkkihenkilömme siis rahoittaa 80% M:stään edullisella lainarahalla. Mitä hän sitten tekee lopuilla rahoilla mitä hänelle jäi? Hän tietää, että sijoitusmarkkinoilla on edelleen paljon erittäin houkuttelevia ostokohteita. Niinpä hän pistää säästyneet rahat sijoittaen. Näin hän päätyy tilanteeseen, jossa se raha joka olisi autoon laitettuna taivaan tuuliin, tuottaa hänelle enemmän kuin edullisella korolla saatu laina lainanhoitikuluineen ja lyhennyksineen aiheuttaa menoja. Raha poikii..ja muutaman vuoden päästä on taas mukava vaihtaa autoa toiseen.
Se on meinaan niin, että varakkaat ihmiset ovat juuri niitä, jotka EIVÄT laita käteistä rahaa autoon, vaan käyttävät sen viisaammin ja hyödyntävät autoihin ja muihin suurempiin hankintoihin edullista lainarahaa silloin kun sellaista on saatavilla.
Minusta kalliin auton hankkiminen hyödyntäen edullista lainarahaa ei ole "kunniatonta" saati tyhmää, vaan päinvastoin se on useimmissa tapauksissa järkevää!
Ei muuta kuin hyvää myyntiä keväälle Italolle myös täältä toivotellaan..saadaanpa sitten ihastella taas jotakin uutta hienoa mitä on hankittu M:ään Autohan tottakai pysyy nykyisellä haltijallaan..kyllä ne asiat siitä suttaantuu. Kaikki meistä varmaan joskus on jossain määrin jossain kusessa ollut..mutta kun ei anna periksi ja etsii sitkeästi ratkaisuvaihtoehtoja, niin aina sitä joku ratkaisu löytyy!
Pakko ostaa kaikki omat kiesit käteisellä kun enää kehtaa ottaa pankistä enempää lainaa On jo sen verran isot kasat sieltä haettu. Mutta oma kiesi painiikin 3x halvemmassa sarjassa kun nää isojen poikien lelut Mutta joo nykyään lainalla kannattaa kyllä pelata aika paljon, lainasta voi usein olla enemmän hyötyä kuin haittaa, ihan pitkässäkin juoksussa. Kaikki firman sijoitukset tulee aina hoidettua lainalla, vaikka käteistä olisikin raapaista sen verran (harvoin on)
heh, Eräs Mieliaiheistani
Olen Samaa Mieltä Ballen Oikeastaan Kaikilta Osin.
Haluan Myös Hiukan Tässä Käsitellä Sitä Aihetta, Että Varakkaat Ihmiset Ostavat (autonsa Tai Muut Suuret Hankintansa) Käteisellä. Ajatellaanpa Vaikkapa M6:sta Kun Se Tähän Keskusteluun Hyvin Istuu. Jos Varakkaalla Ihmisellä Olisi M6:sen Verran Käteistä Ja Hän Haluaa Ostaa M6:sen Tulevan Kesän Iloksi. Hyvä, Hän Voi Ostaa M6:sen Käteisellä, Jolloin Hän Saa Rahoilleen Vastineeksi Mahtavan Auton, Mutta Kolikon Kääntöpuolena Sen, Että Siihen Pistetystä Rahasta Katoaa Huikea Summa Samantien Taivaan Tuuliin. Mitä Hän Siis Voisi Tehdä, Jotta Homma Olisi Taloudellisesti Järkevämpää? Esimerkiksi Näin:
Ottaa Rahoistaan 20% Käsirahaksi M6:seen, Loppuosalle Hän Ottaa Lainarahaa..jota Tänä Päivänä Taas Saa Hyvin Edulliseen Hintaan, Varsinkin Kun Varakas Esimerkkihenkilömme Pystyy Todennäköisesti Pankistaan Neuvottelemaan Lainan Hyvin Edullisella Kokonaiskorolla. Tosin Todennäköisesti M6-kauppias Pystyy Järjestämään Oman Yhteistyökumppaninsakin Kautta Edullisen Lainan Autoon. Esimerkkihenkilömme Siis Rahoittaa 80% M:stään Edullisella Lainarahalla. Mitä Hän Sitten Tekee Lopuilla Rahoilla Mitä Hänelle Jäi? Hän Tietää, Että Sijoitusmarkkinoilla On Edelleen Paljon Erittäin Houkuttelevia Ostokohteita. Niinpä Hän Pistää Säästyneet Rahat Sijoittaen. Näin Hän Päätyy Tilanteeseen, Jossa Se Raha Joka Olisi Autoon Laitettuna Taivaan Tuuliin, Tuottaa Hänelle Enemmän Kuin Edullisella Korolla Saatu Laina Lainanhoitikuluineen Ja Lyhennyksineen Aiheuttaa Menoja. Raha Poikii..ja Muutaman Vuoden Päästä On Taas Mukava Vaihtaa Autoa Toiseen.
Se On Meinaan Niin, Että Varakkaat Ihmiset Ovat Juuri Niitä, Jotka Eivät Laita Käteistä Rahaa Autoon, Vaan Käyttävät Sen Viisaammin Ja Hyödyntävät Autoihin Ja Muihin Suurempiin Hankintoihin Edullista Lainarahaa Silloin Kun Sellaista On Saatavilla.
Minusta Kalliin Auton Hankkiminen Hyödyntäen Edullista Lainarahaa Ei Ole "kunniatonta" Saati Tyhmää, Vaan Päinvastoin Se On Useimmissa Tapauksissa Järkevää!
Ei Muuta Kuin Hyvää Myyntiä Keväälle Italolle Myös Täältä Toivotellaan..saadaanpa Sitten Ihastella Taas Jotakin Uutta Hienoa Mitä On Hankittu M:ään Autohan Tottakai Pysyy Nykyisellä Haltijallaan..kyllä Ne Asiat Siitä Suttaantuu. Kaikki Meistä Varmaan Joskus On Jossain Määrin Jossain Kusessa Ollut..mutta Kun Ei Anna Periksi Ja Etsii Sitkeästi Ratkaisuvaihtoehtoja, Niin Aina Sitä Joku Ratkaisu Löytyy!
Niin minäkin ,
anteeksi oli pakko kun tuli tilaisuus.
Kun Italon ex autolistaa kattelee niin kateellinen olen oli ne hankittu velalla tai ei.
Joo, ehkä merkittävin hankinta tähän mennessä ennen ämmää on ollut tuo Maserati, joka oli siis uusi auto kun sen ostin. Ei varmaan tässä elämässä vastaavaa tilannetta enää tule, että sellainen ostos olisi mahdollista. Tai eihän sitä voi tietää. Velaksihan kaikki mun tai firman autot on aina osittain olleet hankittuja, eli muuten ei olisi ollut mitään saumaa noita hommata.
Se vaan on niin, että hautaan ei niitä rahoja tai autoja saa mukaan eli on parempi nauttia niistä eläessä. Toki jokin kohtuus pitäisi hankinnoissa olla ettei perhe kärsi liikaa. Tässä vaiheessa tuntuu, että mopo keuli pari vuotta sitten liikaa, koska tällaista lamaa en osannut arvata tulevan vaikka jotain ennusmerkkejä olikin. Tuli vaan tulkittua ne väärin..
No, toivotaan että pahin on ohi ja ihmiset saa virtaa kevätauringosta niin että tilanne normalisoituu markkinoilla.:think
Ensiviikolla ajattelin koeajaa F355 F1 Spiderin jos vaan kelit antaa myöten ja siis ihan vaan mielenkiinnosta.
Tässä vaiheessa tuntuu, että mopo keuli pari vuotta sitten liikaa, koska tällaista lamaa en osannut arvata tulevan vaikka jotain ennusmerkkejä olikin. Tuli vaan tulkittua ne väärin..
No, toivotaan että pahin on ohi ja ihmiset saa virtaa kevätauringosta niin että tilanne normalisoituu markkinoilla.:think
No, jos miettii sitä rytinää millä lama maailmanlaajuisesti tuli, niin jos joku väittää sen pystyneensä ennustamaan tai ennakoimaan, puhuu todennäköisesti paskaa..
Hyvää on kuitenkin se, että kun globaalisti asiaa katsoo niin jos alastulo oli nopea, niin eri valtioiden + keskuspankkien elvytystoimetkin näyttävät olleet ennennäkemättömän tehokkaita. Joten kyllä se tästä kääntyy..tai on jo kääntynyt..mutta niinkuin tiedät, niin reaalitalous tulee aina hiukan myöhässä ja se tietysti näkyy esim siellä teidän myynnissä. Pahintahan tässä hommassa oikeastaan on se, että kun media paukuttaa lamauutisia, alkavat myös sellaiset kuluttajat hirmuisen varovaisiksi kulutuskäyttäytymisessään joilla ei olisi siihen mitään syytä ja se sitten vaan lisää lumipalloefektinä homman etenemistä.
Mutta kyllä se siitä taas lähtee, osakemarkkinoilla on ollut jo kohta vuodenpäivät aika tiukkaa nousua, joten kyllä se kohta alkaa näkymään myös piristymisenä reaalitaloudessa Suomessakin.
Ja kuten sanoin: kun ei ainna periksi ja etsii aktiivisesti ratkaisuja asioihin, niin kyllä ne ratkaisut myös löytyy, joten tsemppiä ja uskoa vaan ja kyllä se siitä!
Ja jos M:n osamaksuja/ lainaa miettii, niin kyllähän se kuitenkin siinäkin niin on että jos oikeasti tiukan päälle menee, niin kyllä sieltä Santanderiltakin aika kovasti löytyy halua ja kykyä järjestellä asiaa muuten kuin ottamalla auto pois. Se on nimittäin niin, että heille on kuitenkin aina edullisempaa että auto on sinulla ja maksat lainaa korkoineen + kuluineen heille...ja viime kädessä mitä pidempään maksat, sitä parempihan se heille on. Sensijaan M6 on heille äkkiä selvästi suurempi probleema, koska sen realisoiminen järkihintaan ei käykään ihan kädenkäänteessä..
Joten kyllä sekin homma hoituu ja saat jatkossakin nauttia upeasta autosta kuten tähänkin saakka
No, jos miettii sitä rytinää millä lama maailmanlaajuisesti tuli, niin jos joku väittää sen pystyneensä ennustamaan tai ennakoimaan, puhuu todennäköisesti paskaa..
Hyvää on kuitenkin se, että kun globaalisti asiaa katsoo niin jos alastulo oli nopea, niin eri valtioiden + keskuspankkien elvytystoimetkin näyttävät olleet ennennäkemättömän tehokkaita. Joten kyllä se tästä kääntyy..tai on jo kääntynyt..mutta niinkuin tiedät, niin reaalitalous tulee aina hiukan myöhässä ja se tietysti näkyy esim siellä teidän myynnissä. Pahintahan tässä hommassa oikeastaan on se, että kun media paukuttaa lamauutisia, alkavat myös sellaiset kuluttajat hirmuisen varovaisiksi kulutuskäyttäytymisessään joilla ei olisi siihen mitään syytä ja se sitten vaan lisää lumipalloefektinä homman etenemistä.
Mutta kyllä se siitä taas lähtee, osakemarkkinoilla on ollut jo kohta vuodenpäivät aika tiukkaa nousua, joten kyllä se kohta alkaa näkymään myös piristymisenä reaalitaloudessa Suomessakin.
Ja kuten sanoin: kun ei ainna periksi ja etsii aktiivisesti ratkaisuja asioihin, niin kyllä ne ratkaisut myös löytyy, joten tsemppiä ja uskoa vaan ja kyllä se siitä!
Ja jos M:n osamaksuja/ lainaa miettii, niin kyllähän se kuitenkin siinäkin niin on että jos oikeasti tiukan päälle menee, niin kyllä sieltä Santanderiltakin aika kovasti löytyy halua ja kykyä järjestellä asiaa muuten kuin ottamalla auto pois. Se on nimittäin niin, että heille on kuitenkin aina edullisempaa että auto on sinulla ja maksat lainaa korkoineen + kuluineen heille...ja viime kädessä mitä pidempään maksat, sitä parempihan se heille on. Sensijaan M6 on heille äkkiä selvästi suurempi probleema, koska sen realisoiminen järkihintaan ei käykään ihan kädenkäänteessä..
Joten kyllä sekin homma hoituu ja saat jatkossakin nauttia upeasta autosta kuten tähänkin saakka
Olet varmasti paljolti oikeassa monessa kohdin. Ja itkuhan ei auta markkinoilla vaan raaka raadanta.
sigpic ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05 Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Lunta vaan tupruttelee lisää, mutta kohta tekee aurinko tehtävänsä ja päästää lumen tuskistaan..
Auton osamaksupolitiikkakin alkaa hiljalleen selvitä, eli ehkäpä se ilo sittenkin vielä jatkuu jonkin aikaa ainakin jos asiat menee niinkuin on suunniteltu. Peukut pystyyn että onnistuisi nuo kuviot.
Siispä motivaatioksi aamulla vanteet asentamoon ja uudet kesätassut kuutosen alle
Kuvatuksia aiheesta seuraa kunhan keritään. 305 leveetä kummajaista taakse ihan periaatteesta kunhan nuo valmiiksi vanteilla olevat löytää uuden kodin..
Nyt sitä tuuninkia siis lopulta saadaan Ämmään. Kauan se kestikin.
Se muutes hiukka kummastuttaa, että jos selailee vaikkapa Mobile.de-sivustoa, niin kauhean harvassa ovat muut kuin orggisvanteet noissa M-sarjan kuutosissa. Samanlainen ilmentymä on vaikkapa Ferrari 456 ym vastaavissa autoissa. Lähes 99% kaikki orggispyörillä nekin, vaikka 550-mallin isommat alut pukisivat tuotakin "perhe"-Ferraaria huomattavasti paremmin.
Se muutes hiukka kummastuttaa, että jos selailee vaikkapa Mobile.de-sivustoa, niin kauhean harvassa ovat muut kuin orggisvanteet noissa M-sarjan kuutosissa. Samanlainen ilmentymä on vaikkapa Ferrari 456 ym vastaavissa autoissa. Lähes 99% kaikki orggispyörillä nekin, vaikka 550-mallin isommat alut pukisivat tuotakin "perhe"-Ferraaria huomattavasti paremmin.
Saksassa automobiili on käyttökamaa toisin kuin Suomessa, jopa nuo ämmät, ei niitä pidetä kuin pyhää lehmää...
Taitaa olla semmoista ikähaarukkaa näiden omistajat yleisesti ettei juurikaan mitkään virittelyt kiinnosta Halutaan vaan hieno auto alle.
Saattaapi olla just noin.
Jotenkin vaan puisevaa katsoa monisivuista automyyntilistaa, jossa on samasta automallista pääasiassa paria eri väriä ja melkiistä kaikki samoilla varusteilla ja vanteilla..:think
No, kevät se voimistuu joka päivä kun kerran päivän tasauskin oli, joten kohta alkaa liikenteessä näkyä mukavia ajopelejä ja jonkun hetken päästä myös prätkiä.
sigpic ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05 Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Auton osamaksupolitiikkakin alkaa hiljalleen selvitä, eli ehkäpä se ilo sittenkin vielä jatkuu jonkin aikaa ainakin jos asiat menee niinkuin on suunniteltu. Peukut pystyyn että onnistuisi nuo kuviot.
Se muutes hiukka kummastuttaa, että jos selailee vaikkapa Mobile.de-sivustoa, niin kauhean harvassa ovat muut kuin orggisvanteet noissa M-sarjan kuutosissa. Samanlainen ilmentymä on vaikkapa Ferrari 456 ym vastaavissa autoissa. Lähes 99% kaikki orggispyörillä nekin, vaikka 550-mallin isommat alut pukisivat tuotakin "perhe"-Ferraaria huomattavasti paremmin.
HIENOA..toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan
Vanneasiasta sen verran, että joskus voi olla myös niin että ne orggisvanteet ovat niin hyvännäköiset, ettei niitä tarvitse vaihtaa..
Meinaan vaan, että ei ne nyt niin hirveän pahat ole M6:sen alkuperäisetkään kiekot.
Kuten sanot, sama ilmiö näkyy myös Ferrareissa, mutta myös esim Porscheissa. Loppujenlopuksi aika harvassa Porschessakaan, hintaluokasta riippumatta, pyörii alla muuta kuin Porschen vannevalikoiman vanteita. BMW taitaa siinä mielessä kuitenkin hiukan poiketa Ferrarista ja Porschesta, että BMW:hen on saatavissa vähän helpommin muutakin kuin BMW:n omaa vannetta. Porscheen on ainakin yllättävän hankala löytää vanteita, saati laadukkaita, muualta kuin Porschen omasta valikoimasta. Ferrarin kanssa on varmasti sama juttu.
Heh, eräs mieliaiheistani
Esimerkiksi näin: Ottaa rahoistaan 20% käsirahaksi M6:seen, loppuosalle hän ottaa lainarahaa..jota tänä päivänä taas saa hyvin edulliseen hintaan, varsinkin kun varakas esimerkkihenkilömme pystyy todennäköisesti pankistaan neuvottelemaan lainan hyvin edullisella kokonaiskorolla. Tosin todennäköisesti M6-kauppias pystyy järjestämään oman yhteistyökumppaninsakin kautta edullisen lainan autoon. Esimerkkihenkilömme siis rahoittaa 80% M:stään edullisella lainarahalla. Mitä hän sitten tekee lopuilla rahoilla mitä hänelle jäi? Hän tietää, että sijoitusmarkkinoilla on edelleen paljon erittäin houkuttelevia ostokohteita. Niinpä hän pistää säästyneet rahat sijoittaen. Näin hän päätyy tilanteeseen, jossa se raha joka olisi autoon laitettuna taivaan tuuliin, tuottaa hänelle enemmän kuin edullisella korolla saatu laina lainanhoitikuluineen ja lyhennyksineen aiheuttaa menoja. Raha poikii..ja muutaman vuoden päästä on taas mukava vaihtaa autoa toiseen.
Noin 25% vuosittainen tuotto täytyisi saada sijoitetulle pääomalle, jotta esimerkkisi mukainen rahoituskuvio onnistuu. Tuollaiseen tuoton järjestelyyn sijoituksia tekemällä ei ihan kaikilla rahkeet riitä
Noin 25% vuosittainen tuotto täytyisi saada sijoitetulle pääomalle, jotta esimerkkisi mukainen rahoituskuvio onnistuu. Tuollaiseen tuoton järjestelyyn sijoituksia tekemällä ei ihan kaikilla rahkeet riitä
Sopivina aikoina tuo tuotto ei ole lainkaan mahdoton, huonoina aikoina tietenkin se on huomattavan hankalaa.
Jutun koko pointti ei kuitenkaan ole se, että pystyy tuotoilla kattamaan rahoituskulut. Oma merkityksensä on myös sillä, että kun rahoittaa osan lainarahalla, jää omaan jemmaan kelpo tukku rahaa..varoiksi "pahan päivän varalle".
Turvallisempi olo ainakin minulla on tilanteessa jossa pihalla on M6, jota on rahoitettu sen suuruisella lainalla, jonka pystyy hoitamaan ja jemmassa esim 30t nopeasti irroitettavaa rahaa, kuin että pihassa olisi velaton M6 ja tilillä 30euroa jemmassa..
Asialla on siis monta puolta ja olennaisimpana pidän omissa ratkaisuissa sitä, että lainan määrä on oikein mitoitettu ja jemmarahaa on AINA sen verran että olo on turvallinen, sattui mitä tahansa yllättävää milloin tahansa.
Sopivina aikoina tuo tuotto ei ole lainkaan mahdoton, huonoina aikoina tietenkin se on huomattavan hankalaa.
Jutun koko pointti ei kuitenkaan ole se, että pystyy tuotoilla kattamaan rahoituskulut. Oma merkityksensä on myös sillä, että kun rahoittaa osan lainarahalla, jää omaan jemmaan kelpo tukku rahaa..varoiksi "pahan päivän varalle".
Turvallisempi olo ainakin minulla on tilanteessa jossa pihalla on M6, jota on rahoitettu sen suuruisella lainalla, jonka pystyy hoitamaan ja jemmassa esim 30t nopeasti irroitettavaa rahaa, kuin että pihassa olisi velaton M6 ja tilillä 30euroa jemmassa..
Ei todellakaan ole mahdotonta edes ns. laman aikaan. Täytyy vain osata sijoittaa eurot oikeaan kohteeseen ja siihen ei todellakaan monella taidot riitä. Tosi asia on että, raha liikkuu aina olipa markkinatilanne mikä tahansa.
Mutta enempää en ala tätä btcf:n parhainta topicia pilaamaan!
Nysse Ämmä on sitte miedosti tuunattu, eli vanneäänestyksen voittajan tyyppiset valssit alla.
Kiitokset Masatuksen sopivaan hetkeen osuneeseen tarjoukseen, säästyi uuden veroisten, juuri ja juuri sisäänajettujen luxus kisapyörien hinnassa varmaankin jokusen tuhatlappusen verran hilloa verrattuna ihkauusiin pyöriin.
Vaikka niissä nyt onkin vielä hieman liian matalaprofiiliset kumit päällä, johtuen originaalista asennuskohteesta, eli nix-M viitossarjalaisesta, niin mielestäni ne toimii mukiinmenevästi ulkonäöllisesti ja yllättäen ovat suht ok myös ajossa. Halpa madalluskikka..
Noista pyöristä voisi kommentoida vielä sen verran, että vanneäänestyksen voittajaväri sopii tuohon mustaan autoon, eli "kyllä kansa tietää". Onnistumista alleviivasi jollain tapaa myös varsin positiivinen spontaani kommentti eräältä VW-autoilijalta, kun tuosta kuvia koetin räpsiä huoltsikalla. Jotenkin sopivasti synkemmän näköinen nyt kuin ennen, joten varsinkin luonnossa vaikutelma on niin kuin pitääkin eli bääd ääs mäsiin..
Salamaa olisi täytynyt näköjään käyttää, kun ei käsivaralla kestä kamera paikallaan, mutta eipä tuo loisteputkien valo mittarien vieressä muutenkaan oikein toimi.. Eikä kuvausympäristökään ole paras mahdollinen, mutta täytyihän nyt edes jokunen kuvatus laittaa tuohon malliksi, että pääsee kommentoimaan.
Varsinkin takarenkaat 285/25-20 on aika kuminauhat verrattuna oikeaan profiiliin, joka olisi kai 285/35-20. Hiukan on siis tuollainen "Mexico-Style" luukki mutta kunhan valssien ja auton osareiden kustannuspuoli on ensin saatu hoidettua alta pois, niin sen jälkeen voi harkita uusia kumejakin, ainakin taakse, mutta ehkä myös eteen.:think
Vaikka tuolla Ämmällä ei ole aikoihin ajettu varsinkaan "kitka"renkaiden huonohkon pidon takia, niin ekat kilometrit kesärenkailla tuntuu sitten aina yhtä hienoilta. Tosin kotiparkin lumipinta tuntui spluikkaalta noillakin jostain kumman syystä.
Kuvia:
Tässä surkee yökuva huoltsikalla, mutta näkeehän tuosta nyt edes jotain. Parempia kuvia täytyy ottaa sitten päivänvalossa tai ainakin paremmissa olosuhteissa.
Comment