Ulkokuoreen on käytetty aikaa ja rahaa mutta ne lättänäpenkit ovat silti aina lättänäpenkit jos aletaan muokkaamaan "sporttiseksi" niin ne etupenkit vaihdetaan myös!
Olikohan F-sarjan N55 tullut jotain muitakin päivityksiä kuin EWG-ahdin? Jos luottoa löytyy moottoriin niin ei kai tuossa autossa muuten mitään ihmeellistä pitäis olla. Ite en F3x-sisustasta ole koskaan tykännyt ja siihen aina kaatunu fiilistelyt kaupassa.
M54 jälkeen ei löydy luottoa mihinkään bmw bensatekeleeseen. Jotkut ovat vain vähemmän huonoja kuin muut.
Olikohan F-sarjan N55 tullut jotain muitakin päivityksiä kuin EWG-ahdin? Jos luottoa löytyy moottoriin niin ei kai tuossa autossa muuten mitään ihmeellistä pitäis olla. Ite en F3x-sisustasta ole koskaan tykännyt ja siihen aina kaatunu fiilistelyt kaupassa.
Onko näissä sisusta jo jotain keinonahkaa? Vai näyttääkö moiselle vain.
Väriä ei kai voi kommentoida muuten kuin että kivien väri on ilmeisesti muodissa, sulautuu luontoon..
Toivottavasti ei maksanut tehtaalta lisää vs ilman väriä eri valkoinen
Kysyntä-tarjonta. Suosittu jo aikaa sitten poistunut automalli joka iän ja ruostumisen vuoksi alkaa harvinaistua, ainakin sellaiset yksilöt joita haluttaisi ostaa, ja luen tuon ihan kelvoksi moiseksi.
Radikaali tarjonnan suppeutuminen viimeisen 10 vuoden aikana teki hinnoille mitä teki. Myin siistimmän tuollaisen jollain 3500-4000e joskus 10 vuotta sitten pois ja oli ainakin 50 tonnia vähemmän ajettu.
https://www.nettiauto.com/bmw/320/15233919 En vieläkään voi ymmärtää näitä e36 pyyntihintoja. perus m-sportti (sportattu?) 320 ja melkein 12k pyynti, mikäs tästä tekee harvinaisen?
Takapuskuri non-m-sport johon isketty tarvike diffu. Ja helmatkin unohdettu m-sportata. Tyylikästä.
Leave a comment: