Hyvää jälkeä näyttää tulevan tuollakin tavalla, Tuiske!
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Jees, kitoksia vastauksista. Yhdestä kehästä tosiaan jo lakat poistin maalinpoistoaineella. pitää hakea tuota tahnaa ja rueta hinkkaa.. Käykö tuommonen normaali puuvillarättilaikka vai pitääkö olla tuommonen sisallaikka?
Jees, kitoksia vastauksista. Yhdestä kehästä tosiaan jo lakat poistin maalinpoistoaineella. pitää hakea tuota tahnaa ja rueta hinkkaa.. Käykö tuommonen normaali puuvillarättilaikka vai pitääkö olla tuommonen sisallaikka?
Ja ne ovat olleet yhden kesän alla. Muuten vanteet ovat säilyneet hyvin,
mutta sain yhteen vanteeseen tyhmyyksissäni (talviteloille siirtämispesun
yhteydessä) naarmun joka kiertää koko vanteen ympäri. (siis ajatuksissani
pesin vannetta Pesuharjalla jonka muovi osa teki jälen lippiin.)
Olen nyt yrittänyt kiilloitella huulta (Autosol + porakone ja huopalaikka)
mutta muuten tulee hyvä kiilto paitsi, että harjan tekemä jälki ei meinaa
millään lähteä. Puolien juurihan pitää tietenkin hinkata käsin ettei kolhi
porakoneella puolia.
Neuvoja tarvitsisin pulmaani Aurinkokin nousee jo aika korkealle
Jos joudun hiomaan lippiä hiomapaperilla voinko kokeilla esim: Vain 2000/1200 ja sitten taas autosolia???
moi! itellä ei ole aikasempaa kokemusta vanteiden "huulen" kiillotuksesta ja ajattelin teiltä kysellä neuvoja/ohjeita miten saan bemmussa ne KIILTÄMÄÄN
vanteet on tramontin 17" valssit (www.tramont.fr), vanteet on 3 osaiset , mutta itsellä ei ole intoa alkaa niitä purkamaan, että miten saan ne kaikista turvallisimmin/helpoiten kondikseen....
Comment