Itsekkin tuota sinolia kokeilin vanteiden kehiin, vedin vain talouspaperilla pyyhkien pintaan ja annoin kuivua siihen. :think Kiilto ei mielestäni huonontunut. Kehät pyyhkäisin ensin läpi auto glymin metal polishilla, jolla tuli hiukan lisää kiiltoa edelliseen autosol käsittelyyn verrattuna..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanteiden kiillotus..
Collapse
X
-
Hioin ja kiillotin huulet vanteista. Sinolia pyhkiin puuvillarätillä yhden vanteen huuleen ja kun se kuivu siihen niin likainen siitä tuli. Kiillotin vaan puhtaalla rätillä sit pois sen. Muut vanteet vahasin autoglymin punasella ja pinta pysy hyvin kiiltävänä.530XD LCI M-Sport
ex E39 530iA M-Sport
ex E39 530dAT
Comment
-
-
Originally posted by Sami. View Post
Se sinoli pyyhitään heti pois eikä anneta kuivua siihen.. ei siis koko vannetta kerralla lutrata, vaan pikkuhiljaa.
Ja turhapa tätäkään tänne oli kirjotella kymmenenteen kertaan, jos kerta ne glymin kurat on teidän mieleen, ni antaa mennä vaan niillä sitte jatkossakin
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostTäytyy itsekkin tuota sinolia testata, mutta enpä kyllä glymin punaista miksikään kuraksi kuitenkaan sanoisi!eDIRTYkliks
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostNiin hienoilta näyttänyt noi teidän biilien vanteiden bling bling kiilto, et iski himo rueta kiilottelee enempi suizan alumiini osia. Joku ex omistajistahan tuota on jo varmaankin hinkkaillut, kun jonkun verran kiiltää.
Mites arvon gurut kannattaa lähteä mahdollisimman hyvää kiiltoa hakemaan? Tartteeko hioa ollenkaan vesissä, vai suoraan Autosolilla hinkkaamaan ja lopuksi esim. tällä : http://www.laikat.com/kauppa/product...roducts_id/384
Lähtökohtahan on tälläinen :
Rungossa ja haarukassa on jonkinlainen pinnoite, joka pitää ensiksi hioo puhki, jonka jälkeen vain hiontaa.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostJos glymiä pitää jumaltuotteena niin on kyllä vitun yössä.530XD LCI M-Sport
ex E39 530iA M-Sport
ex E39 530dAT
Comment
-
-
miten mahtaa mennä ihan kädestä pitäin ohje tuon kiillotetun pinnan suojaukseen?
Kun sain omat vanteet kiillotettua tuossa vajaa kuukausi sitten ja laitoin vedellä ja saippualla pesun jälkeen autoglymin mustan päälle, niin eiköhän heti ensimmäisen sateen jälkeen ollut mahdottomat hapettumat vanteissa. No eikun taas lumputtamaan ja tällä kertaa putsasin tinnerillä aivan puhtaaksi ne huulet jonka jälkeen pesu ja lopuksi usiampi kerros vahaa päälle. Niin eiköhän taas olleet saman näköset. Seuraavaksi kokeilin vielä tuota sinoliakin ja paria muuta vahaa, mutta ei mitään vaikutusta. Nuo on kohta taas saman näköiset mitä alotettaessa ja helvetillinen työ mennyt hukkaan.
Eli mitä teen väärin vai eikö kiillotettu alumiini kestä ollenkaan vettä pinnassa?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Postmiten mahtaa mennä ihan kädestä pitäin ohje tuon kiillotetun pinnan suojaukseen?
Kun sain omat vanteet kiillotettua tuossa vajaa kuukausi sitten ja laitoin vedellä ja saippualla pesun jälkeen autoglymin mustan päälle, niin eiköhän heti ensimmäisen sateen jälkeen ollut mahdottomat hapettumat vanteissa. No eikun taas lumputtamaan ja tällä kertaa putsasin tinnerillä aivan puhtaaksi ne huulet jonka jälkeen pesu ja lopuksi usiampi kerros vahaa päälle. Niin eiköhän taas olleet saman näköset. Seuraavaksi kokeilin vielä tuota sinoliakin ja paria muuta vahaa, mutta ei mitään vaikutusta. Nuo on kohta taas saman näköiset mitä alotettaessa ja helvetillinen työ mennyt hukkaan.
Eli mitä teen väärin vai eikö kiillotettu alumiini kestä ollenkaan vettä pinnassa?Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Postmiten mahtaa mennä ihan kädestä pitäin ohje tuon kiillotetun pinnan suojaukseen?
Kun sain omat vanteet kiillotettua tuossa vajaa kuukausi sitten ja laitoin vedellä ja saippualla pesun jälkeen autoglymin mustan päälle, niin eiköhän heti ensimmäisen sateen jälkeen ollut mahdottomat hapettumat vanteissa. No eikun taas lumputtamaan ja tällä kertaa putsasin tinnerillä aivan puhtaaksi ne huulet jonka jälkeen pesu ja lopuksi usiampi kerros vahaa päälle. Niin eiköhän taas olleet saman näköset. Seuraavaksi kokeilin vielä tuota sinoliakin ja paria muuta vahaa, mutta ei mitään vaikutusta. Nuo on kohta taas saman näköiset mitä alotettaessa ja helvetillinen työ mennyt hukkaan.
Eli mitä teen väärin vai eikö kiillotettu alumiini kestä ollenkaan vettä pinnassa?Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostMinkä merkkiset vanteet? Varmaan tuolla alumiinin laadullakin on vaikutusta siihen kuinka nopeasti hapettuu. :think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNiinkin erikoinen merkki kun shaper. Luulis noitten kestävän hapettumista, kun vissiin tehtaaltakin ollut kiillotettu tuo huuli. Mutta pitää toivoa että johtuu tuosta suolasta, kun tosiaan nyt olleet viimeset 3 viikkoa alla.Corvette C4 LT4 TURBO
Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i
Comment
-
Comment