Projektiksi ostamani auto on liikennekäytöstä poistettu. Haluaisin mitata pakokaasupäästöt, koska haluan päästöt kuntoon ennen kuin alan tehdä esim peltitöitä. Miten kannattaa toimia?
Voinko käydä suorittamassa normaalin katsastuksen ilman liikennekäyttöön ottoa ja korjata auton viat sen jälkeen?
Katsastus (kysymyksiä ja vastauksia)
Collapse
X
-
Ehkä. Jos on tyyppihyväksyttyä mallia niin tarvitsee.Originally posted by Joma View PostE39 08.97 liikennekäyttöönotettu, tähänhän ei tarvi tuv hyväksyntää alustaan?
Mikäli nyt oikein tutkin trafin sivuja,
Leave a comment:
-
E39 08.97 liikennekäyttöönotettu, tähänhän ei tarvi tuv hyväksyntää alustaan?
Mikäli nyt oikein tutkin trafin sivuja,
Leave a comment:
-
itellä just sama, huomautus 3 palaneesta polttimosta.Originally posted by zeniitti View Post...Nyt nämä korjauskehoitukset on uudellakin otteella vaikka polttimot vaihdettu jo ½vuotta sitten. Mistä lähtien korjauskehoitukset on tullu uudelle otteelle? Ja miten ne saa sieltä pois??
saisko uuden "puhtaan" otteen jos käy konttorilla toteamassa että kaikki toimii?:think
Leave a comment:
-
Siitä lähtien kun katsastuksessa ruvettiin antamaan uusi ote,Originally posted by zeniitti View PostMistä lähtien korjauskehoitukset on tullu uudelle otteelle? Ja miten ne saa sieltä pois??
eli joku 5 vuotta sitten.
Ne saa pois seuraavassa katsastuksessa jos asiat on kunnossa.
Leave a comment:
-
Otin yhden pirssin omiin nimiin ja vanhassa otteessa oli korjauskehoitus jostain rek.kilven valosta, ajovalosta ja jostain muusta palaneesta polttimosta. Nyt nämä korjauskehoitukset on uudellakin otteella vaikka polttimot vaihdettu jo ½vuotta sitten. Mistä lähtien korjauskehoitukset on tullu uudelle otteelle? Ja miten ne saa sieltä pois??
Leave a comment:
-
Jos on alkuperäiset ns. puskurin muotoihin sopivat sumarit niin jätä paikalleen, poista polttimot ja tosiaan vedä se maali päälle. Vaikka laki sanoo ettei teippaaminen ole poistamista niin tuskin siitä kukaan alkaa narisemaan vaikka ne teippaamalla peittää. Mitään katkaisimia ei tarvi alkaa peitteleenOriginally posted by SkyMan View PostTällänen kysymys, että mites kun autossa on edessä sumarit, mutta niitä nyt ei jostain halavatun syystä saa kirveelläkään toimimaan. Jossakin päin on virtakatkos, eikä jaksa purkaa puolta autoa (ranskalaista). Ei kuitenkaan kiinnostais ottaa mitään korjauskehotuksiakaan, niin voiko noita vaikkapa peittää tai muuten ottaa kokonaan pois käytöstä? Onko sellanen hyväksyttyä?
Leave a comment:
-
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin nykyisellään sumareiden poistaminen vaatii lyhtyjen maalaamisen umpeen (teippi ei riitä) ja periaatteessa kaikki muu sumareihin liittyvä piuhoja ja valokytkintä myöten pitäisi poistaa autosta. Sangen kohtuullinen ohje noin työmäärän suhteen...Originally posted by SkyMan View PostTällänen kysymys, että mites kun autossa on edessä sumarit, mutta niitä nyt ei jostain halavatun syystä saa kirveelläkään toimimaan. Jossakin päin on virtakatkos, eikä jaksa purkaa puolta autoa (ranskalaista). Ei kuitenkaan kiinnostais ottaa mitään korjauskehotuksiakaan, niin voiko noita vaikkapa peittää tai muuten ottaa kokonaan pois käytöstä? Onko sellanen hyväksyttyä?
Veikkaisin että 99% konttoreista ei inise enempiä kun vedät vaan kilikalia päälle ja sanot että on poistettu käytöstä. Ranuissahan samasta kytkimestä käytetään yleensä takasumaria jota ei saa poistaa, joten valokytkimeen ei parane koskea lainkaan.
Leave a comment:
-
Tällänen kysymys, että mites kun autossa on edessä sumarit, mutta niitä nyt ei jostain halavatun syystä saa kirveelläkään toimimaan. Jossakin päin on virtakatkos, eikä jaksa purkaa puolta autoa (ranskalaista). Ei kuitenkaan kiinnostais ottaa mitään korjauskehotuksiakaan, niin voiko noita vaikkapa peittää tai muuten ottaa kokonaan pois käytöstä? Onko sellanen hyväksyttyä?
Leave a comment:
-
realoemista tai bmw fanssista vertaileen osanumeroita. Sillähän se selviää.
Leave a comment:
-
oiskohan täällä fiksumpia joilla ois tietoa onko 318tds ja 325tds samoilla alustahilppeillä ettei tulis katsastuksessa ongelmia?
Leave a comment:
Leave a comment: