Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tinke76
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2008
    • 285
    • Lempäälä

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    On tuo muutaman autonkin kyydissä ollut.. Eipä siinä ole ollut mitään huomauttamista, varsinkaan tuolla ulkoisella antennilla. Tarkkuus näyttää olevan parempi kuin valmistajan lupaus (eli 0,1s), eli melko riittävä
    Kai sulla on siihen oma sateliittikin. Ei vaan Tylyttäjä on kyllä niin tyly jätkä että joudun vetäytymään yöpuulle, jatketaan taas ensi jussina (jos ei ole parempaa ajanviihdettä).



    F11 525 dA M-sport & F45 218iA& Corvette C5

    Comment

    • Tylyttäjä
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2007
      • 1412

      Originally posted by tinke76 View Post
      Kai sulla on siihen oma sateliittikin. Ei vaan Tylyttäjä on kyllä niin tyly jätkä että joudun vetäytymään yöpuulle, jatketaan taas ensi jussina (jos ei ole parempaa ajanviihdettä).
      Hö, mitäs mä nyt sitte. Voisko joku vähän vääntää vielä
      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

      EX: BMW E39 M5
      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

      Suzuki GSX-R 1070 K5
      Performance Mods: Lot
      Performance: 200mph/322kph@1mile
      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

      Comment

      • ruupanen
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 5150
        • Joensuu

        Originally posted by Tylyttäjä View Post
        Hö, mitäs mä nyt sitte. Voisko joku vähän vääntää vielä
        Mie voisin vääntää, jos ois mistä vääntää. No ehkä sie tosiaan ajoit Gixxerillä noi ajat (kakkosella), tai menishän tommosiin aikoihin vaikka neloselläkin...
        E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

        Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

        Comment

        • b mutteri kasa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 1461
          • Area 03

          Originally posted by Tylyttäjä View Post
          Heh, hyvin näyttää pienet piikit purevan teikäläiseen. Tuo dynojuttukin kun oli ihan läppä (heitin huvikseni vastaavaa turhaa epäilyä kuin sinä, mutta sinähän toki nielasit sen). Mutta autosihan on siis kuitenkin nyt jo piristetty, vaikka kirjoitit sen olevan vakion? Ilmeisen hidas on silti, koska on vielä siitäkin huomattavasti hitaampi mitä tämä meikäläisen laiskanpulskea perheauto? Eikä tarvitse lähetellä tietoja tai dokumentteja, kun eipä tuollainen tavanomainen hidas normikärry juurikaan kiinnosta.. Se kun on vielä hitaampi kuin tuo oma, vaikka ei sekään nopea ole..

          996 GT3 RS menee varttimailin matalaan 12s. Kiihtyy paikaltaan paremmin (esim. 0-100km/h n. 4,2s), Porsche kun on kevyempi ja siinä on parempi pito takana. Ja tuo hyvä irtoaminen viivalta nimenomaan näkyy suoraan varttimailin ajassa, Porsche irtoaa takamoottorisena kivasti eikä liiemmin sudi. Kovemmissa vauhdeissa puntit tasoittuvat, kun pito/painoero ei enää niin merkkaa.

          Mutta mistäs ihmeestä sä olet repäissyt, että mun auto menisi varttimailin samaan tahtiin kuin GT3 RS? Itse kirjoitin tuolla, että uskoisin sen pääsevän 12s puolelle ja yli 180km/h optimilähdöllä (kuten se meneekin täysin varmasti optimilähdöllä, koska moni on todistettavasti sen jo ajanutkin). Jos menee 12,9s olen enemmän kuin tyytyväinen, ja siihen on täysin realistiset mahikset.

          Ihan täyttä paskaa kirjoittelet ja keksit omia taas. Edelleenkään mitatut ajat eivät muutu mihinkään. Ja tuollainen matala 12s tai korkea 11s autokaan ei todellakaan ole nopea, vaan melko hidas edelleen. GT3 RS:ssä on noin 400hp, eikä 400hp auto ole vielä nopea, vaikka olisi kohtuu kevytkin. Matala 10s ja yli 200km/h varttimailiajoilla aletaan puhumaan nopeista autoista. Toki jos olet lussuihin vehkeisiin tottunut, niin kaikkihan tuntuu nopealta
          Jatka vaan

          996 GT3 RS menee tuollaisiin 12,5XX-12,6XX aikoihin
          E60 M5 12,7XX-12,8XX aikoihin
          E39 M5 13,3XX-13,4XX aikoihin

          Nämä olen omin silmin nähnyt.

          Originally posted by Tylyttäjä View Post
          eipä tuollainen tavanomainen hidas normikärry juurikaan kiinnosta.. Se kun on vielä hitaampi kuin tuo oma, vaikka ei sekään nopea ole.. Ihan täyttä paskaa kirjoittelet....eikä 400hp auto ole vielä nopea, vaikka olisi kohtuu kevytkin...Toki jos olet lussuihin vehkeisiin tottunut, niin kaikkihan tuntuu nopealta
          ...
          BMW F11 530 dA VOLL
          Carbon-schwarz Metallic

          BMW E30 325i Sport

          Comment

          • Juhis
            BTCF Honorary Member
            • Jul 2002
            • 19175
            • -

            Kyllä toivoisin näkevän jokaisen tähän topiciin kirjoittaneen Kalajoella Bimmerpartyjen varttimaililla tasan kahden viikon päästä. Sen jälkeen ei tarvitse puolin eikä toisin selitellä yhtään mitään. Lupaan tarjota parit huurteiset nopeimman auton kuskille ja kuunnella meriselitykset muilta ilmaiseksi.
            All good things come to those who wait.

            Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

            Sound Factory Bar & Nightclub

            Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

            Comment

            • Tylyttäjä
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 1412

              Originally posted by b mutteri kasa View Post
              Jatka vaan

              996 GT3 RS menee tuollaisiin 12,5XX-12,6XX aikoihin
              E60 M5 12,7XX-12,8XX aikoihin
              E39 M5 13,3XX-13,4XX aikoihin

              Nämä olen omin silmin nähnyt.



              ...
              Ok, koska sinä olet nähnyt, niin eihän tuo voi mennä 12s puolelle varttimaililla, sovitaan niin. Montakos lähtöä muuten sinulla on varttimaililla takana? Entä mitä aikoja olet ajanut?

              Tuosta voi katsella, että millä modeilla ovat päässeet 12s puolelle:


              Vähempikin modaus kuin meikäläisellä on riittänyt.

              Ainiin, mutta sinähän tiedät. Ja etkä tietty usko näitäkään aikoja, koska olet nähnyt Mitäs modauksia näissä autoissa muuten oli, mitä olet nähnyt? Missä olet ne nähnyt ja milloin, olisko heittää faktaa ja aikalappuja? Loppunopeudet?
              Last edited by Tylyttäjä; 26-06-2010, 10:18.
              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

              EX: BMW E39 M5
              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

              Suzuki GSX-R 1070 K5
              Performance Mods: Lot
              Performance: 200mph/322kph@1mile
              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                Originally posted by ruupanen View Post
                Mie voisin vääntää, jos ois mistä vääntää. No ehkä sie tosiaan ajoit Gixxerillä noi ajat (kakkosella), tai menishän tommosiin aikoihin vaikka neloselläkin...
                Menis varmaan kutosellakin, näin mä luulen
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • jannmann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 5856
                  • Joccis City

                  Onkos mahdoton yhtälö..

                  n.450hv
                  n.1200kg

                  100-200km/h 6,9s
                  Aprilia RSV4

                  Comment

                  • Tylyttäjä
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2007
                    • 1412

                    Originally posted by jannmann View Post
                    Onkos mahdoton yhtälö..

                    n.450hv
                    n.1200kg

                    100-200km/h 6,9s
                    Ei mielestäni ollenkaan mahdoton..
                    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                    EX: BMW E39 M5
                    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                    Suzuki GSX-R 1070 K5
                    Performance Mods: Lot
                    Performance: 200mph/322kph@1mile
                    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                    Comment

                    • Esko
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2002
                      • 11680
                      • Kouvola

                      Originally posted by Juhis View Post
                      Kyllä toivoisin näkevän jokaisen tähän topiciin kirjoittaneen Kalajoella Bimmerpartyjen varttimaililla tasan kahden viikon päästä. Sen jälkeen ei tarvitse puolin eikä toisin selitellä yhtään mitään. Lupaan tarjota parit huurteiset nopeimman auton kuskille ja kuunnella meriselitykset muilta ilmaiseksi.
                      Tahtoo vaan toi Kalajoen rata olla niin pirun liukas, että voi tehdä tiukkaa päästä alle 14s edes E39 M5:lla katurenkailla. Ite kuitenkin tulossa vartille femmalla, jos suinkin saa vain noi remontit tehtyä ennen sitä..

                      Comment

                      • Tylyttäjä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2007
                        • 1412

                        Originally posted by tinke76 View Post
                        Kuten jo aikaisemmassa postauksessa mainitsin niin juurikaan kukaan muu ei tuloksiasi tunnu uskovan.
                        Ei nyt ihan siltä näytä:


                        Valtaosa näyttää uskovan faktaa, ja hyvä niin..
                        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                        EX: BMW E39 M5
                        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                        Suzuki GSX-R 1070 K5
                        Performance Mods: Lot
                        Performance: 200mph/322kph@1mile
                        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                        Comment

                        • Esko
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2002
                          • 11680
                          • Kouvola

                          Tuli nyt sitte kunnon jumbon ehdotuksesta käytyä tyyppäämässä toi 100-200 veto jokusen kerran femmalla. En omista ku ton G-tech mittarin eikä sillä saa tommosia nopeuksia mitattua, joten ihan käsipelillä mentiin eli varmaan pientä heittoa voi olla ajoissa. Myötätuuleen 10,4s ja vastatuuleen 11-11,2s. Tie oli ihan sama tasainen suora tie. Auton mittarissa tällä hetkellä 61tkm ja ainoana muutoksena vakiosta on noi Eisenmann Sport takapöntöt. Kytkin alkaa olemaan ihan loppu ja luistikin joka kerta neloselle vaihtaessa. Yksi CPS on pimeänä ja maffit näyttää lukemia 122-123l/h.

                          Empä uskonu aiemmin yhtään noihin Tylyttäjän mittauksiin, ku ajat oli niin huimia mut noiden omien kokeilujen jälkeen mielipide taisi muuttua.

                          Comment

                          • jumbo
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 6603
                            • Lappeenranta

                            Nappivirhe, tuplana tuli.
                            Last edited by jumbo; 26-06-2010, 22:05. Reason: Tuplapostaus
                            M550d

                            Comment

                            • jumbo
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2005
                              • 6603
                              • Lappeenranta

                              Originally posted by jumbo View Post
                              Hyvinhän Eskolla kulki, pitää itse käydä jokupäivä vielä ottamassa useampi veto ja laskea keskiarvo niistä
                              Edit. Ei tunnu olevan tuo 100-200 oikeen miun auton matkoja. Äsken töihin tullessa mittailin ja tuntui kyllä aika puutuneelta meno Laittelen videota ja "tarkempia" aikoja aamulla, mutta tuskin meni alle 13s. En ajatellut oliko tuulista tai mäkeä ym.
                              M550d

                              Comment

                              • Esko
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2002
                                • 11680
                                • Kouvola

                                Originally posted by jumbo View Post
                                Edit. Ei tunnu olevan tuo 100-200 oikeen miun auton matkoja. Äsken töihin tullessa mittailin ja tuntui kyllä aika puutuneelta meno Laittelen videota ja "tarkempia" aikoja aamulla, mutta tuskin meni alle 13s. En ajatellut oliko tuulista tai mäkeä ym.
                                Täytyy sanoa, että olin itekkin enemmän ku yllättyny noista omista ajoista! Kuvittelin etten kykene ku max noihin sun aikoihin, kun maffitkin vetää ihan vajailla. Ton CPS:n toimimattomuus tuntuu ehkä eniten siellä alakierroksilla, että veto tuntuu vaan puutuneelta.

                                Jotain hämärää tuossa sun yksilössä täytyy olla, jos kaikki anturit on kunnossa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎