Originally posted by Tylyttäjä
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms
Collapse
X
-
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
-
Mä otan kalajoelle performanceboxin mukaan ja koitan päästä ajamaan pari vetoa niin voidaan verrata tuloksia.Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
- Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Comment
-
-
Originally posted by Polar View PostMä otan kalajoelle performanceboxin mukaan ja koitan päästä ajamaan pari vetoa niin voidaan verrata tuloksia.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostOnkos sulla ulkoinen antenni? Jos ei, niin kannattaa hommata. Voin myös lainata jos et halua hommata omaa? Se kun parantaa tarkkuutta jonkin verran.
edit: tilasin uuden antenninLast edited by Polar; 27-06-2010, 14:10.Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
- Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Comment
-
-
Originally posted by Polar View PostEi ole tällähetkellä ulkoista antennia. Omissa testeissä ei kyllä ole ollut ongelmaa tarkkuuden kanssa ilmankaan. Voishan sen tilata niin saisi vieläkin tarkempaa dataa. Tällä hetkellä nää mun autot on sellaisia että kiihtyvyydet voi mitata yhtähyvin kalenterilla niin ei ole ollut tarkemmalle tiedolle tarvetta
Originally posted by Polar View Postedit: tilasin uuden antenninLast edited by Tylyttäjä; 27-06-2010, 14:16.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostKyllä nyt edelleen vahvistuu se mielikuva, että jos vastaavassa autossa on dynossa n. 360hp ja se menee 100-200km/h n. 13s, niin silloin siellä ei ole kaikki tehtaan konit pellin alla... Varttimailikin tuolla pitää mennä ihan heittämällä alle 13,5s ihan vakiona, vaikkei olisi kummoiset olosuhteet tai lähtö. Jos on n. 14s tai yli, niin jotain on pahasti pielessä.. Toki kuskikin voi sen aiheuttaa. Sellaisen ajan kun pääsin wanhalla vakiolla E36 M3:lla, huonolla pidolla ja huonolla radalla. Tässä topikissa on tarkemmat tiedot siitä.
Mutta näin, toivottavasti kaikki saavat autonsa kuntoon, ettei sitten tarvitse esim. väittää, että 360hp E39 M5:ssä on tehot tallella
Ps. Tuossa vielä oma 0-100km/h veto, kohta varmaan väität että siulle menee ainakin sekunnin alle tuon. http://www.youtube.com/watch?v=ihhTs_xXASw
Edit. Ja voi olla että omassa autossa jotai hämminkiä on yläkierroksilla, kun ei mene noihin 11s aikoihin. Siellä 180+ nopeuksissa puutuu selvästi.Last edited by jumbo; 27-06-2010, 16:36.M550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostKiitos näistä sanoista, ja ei mennyt heittämällä alle 13,5s vartti vaikka näköjään syytä olisi siun mielestä. Mutta eihän tuossa omassa pommissa ole kuin 360hp dynolla mitattuna. Itsekkin varmasti ymmärrät että dynossa mitatut tehot voivat vaihdella näissä "herkissä" autoissa todella paljon. Kumma vaan että Juhiksellakin tuntuu kulkevan 355hp tehoinen M5 samalla tavalla kuin muutkin hänen ajamansa, tai ainakin tuon lähes 300km/h.
Ps. Tuossa vielä oma 0-100km/h veto, kohta varmaan väität että siulle menee ainakin sekunnin alle tuon. http://www.youtube.com/watch?v=ihhTs_xXASw
Edit. Ja voi olla että omassa autossa jotai hämminkiä on yläkierroksilla, kun ei mene noihin 11s aikoihin. Siellä 180+ nopeuksissa puutuu selvästi.
Jos puutuu siellä 180km/h jälkeen, niin tuo viittaa tosiaan siihen, että kaikki konit eivät ole kotona.. Ei kai siitä itteensä tarvitse ottaa, vaan laittaa auton kuntoon? Jos meinaat että viittasin tuolla 14 sekunnilla siihen sun "varttimaili"aikaan kenttäajoissa, niin en viitannut. Siellähän ei ollut edes kunnon mittalaitteita, eli ajat voi olla ihan mitä sattuu.. Viittasin vaan kun täällä jotkut ovat meinanneet, ettei tuollaisella vakiolla välttämättä pääse alle 14s; kyllä pääsee, jos menee edes "sinnepäin".
Tuo sun lähtö näytti tuossa ihan hyvältä Oliskos se videon mukaan n. 5,2s vai? Hyvällä pidolla toki sinne 4s puolelle pääsee jo vakiotehoillakin (itse en ole vielä päässyt, 5,1s oli silloin aikaisemmin). Pitää sitä vielä hinkata uusilla renkailla (tulee ensi viikolla) jossain vaiheessa sen verran, että pääsisi sinne 4s puolelle. Tuohon 0-100km/h vetoon ei juuri pieni tehonpuute vaikuta, koska kyse on siitä, että miten saa pitoa. Vakiotehoistakaan kun ei voi varsinkaan ykkösellä käyttää läheskään kaikkea.
Se, että joku huomaisi "perstuntumalla" onko autossa kaikki konit tallella on mielestäni melko mahdotonta.. Sitä varten on dynot ja kellokin kertoo paljon..
Ei näistä tarvii nokkiinsa ottaa, kuitenkin pelataan vaan ihan faktalla ja mitatuilla arvoilla. Ja autojahan nää vaan onLast edited by Tylyttäjä; 27-06-2010, 17:30.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostJos puutuu siellä 180km/h jälkeen, niin tuo viittaa tosiaan siihen, että kaikki konit eivät ole kotona.. Ei kai siitä itteensä tarvitse ottaa, vaan laittaa auton kuntoon? Jos meinaat että viittasin tuolla 14 sekunnilla siihen sun "varttimaili"aikaan kenttäajoissa, niin en viitannut. Siellähän ei ollut edes kunnon mittalaitteita, eli ajat voi olla ihan mitä sattuu.. Viittasin vaan kun täällä jotkut ovat meinanneet, ettei tuollaisella vakiolla välttämättä pääse alle 14s; kyllä pääsee, jos menee edes "sinnepäin".
Joo ei itselle niin tärkeä ole tuo kulkupuoli, en kai muuten olisi laittanut koko videoita tänne. Ja lähdöt tosiaan oli siellä kentällä aivan hanurista, ja varmaan roll out matkakin oli eri autoilla erimittainen. Uskon kyllä että tuolla omallakin m5:lla pääsee sinne n.13,5s aikoihin vartilla, kunhan lähtö onnistuu vaikka samalla tavalla kuin tuossa videolla.
Tuo sun lähtö näytti tuossa ihan hyvältä Oliskos se videon mukaan n. 5,2s vai? Hyvällä pidolla toki sinne 4s puolelle pääsee jo vakiotehoillakin (itse en ole vielä päässyt, 5,1s oli silloin aikaisemmin). Pitää sitä vielä hinkata uusilla renkailla (tulee ensi viikolla) jossain vaiheessa sen verran, että pääsisi sinne 4s puolelle. Tuohon 0-100km/h vetoon ei juuri pieni tehonpuute vaikuta, koska kyse on siitä, että miten saa pitoa. Vakiotehoistakaan kun ei voi varsinkaan ykkösellä käyttää läheskään kaikkea.
Joo n.5,2s meni milestäni tuossa tuo 0-100 aika.
Se, että joku huomaisi "perstuntumalla" onko autossa kaikki konit tallella on mielestäni melko mahdotonta.. Sitä varten on dynot ja kellokin kertoo paljon..
Ei näistä tarvii nokkiinsa ottaa, kuitenkin pelataan vaan ihan faktalla ja mitatuilla arvoilla. Ja autojahan nää vaan onM550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostJa en ota nokkiinsa mutta antoi vaan semmoisen kuvan nuo postaukset, että koittaisin väittää että oma pitäisi kulkea samaan tahtiin siun laitetun kanssa Hyvää After jussia kaikille
Nythän se näyttää ainakin tuo 0-100km/h ainakin siltä miltä pitääkin!Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostEdit. Ja voi olla että omassa autossa jotai hämminkiä on yläkierroksilla, kun ei mene noihin 11s aikoihin. Siellä 180+ nopeuksissa puutuu selvästi.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostPs. Tuossa vielä oma 0-100km/h veto, kohta varmaan väität että siulle menee ainakin sekunnin alle tuon. http://www.youtube.com/watch?v=ihhTs_xXASw
no leikki leikkinä, muutaman kymmenyksen jäänee: http://www.youtube.com/watch?v=nAfPzqj0Wgs
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostOk, no sitä en kuitenkaan tarkoittanut, sori jos sait sen kuvan.. Ja eikös siellä kentällä ollut sulla vähän muutamin ongelmaa; lämmöt nousi odottelussa silleen, ettei oikeen pienillä vaihteilla kulkenut?
Nythän se näyttää ainakin tuo 0-100km/h ainakin siltä miltä pitääkin!
Originally posted by _nixu_ View PostCPS:t vaihtoon seuraavaksi :thinkM550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostVoi olla(mitäköhän maksaa ko. anturit?), mutta INPA:lla kun Dunkyn kanssa katsottiin livedataa niin kaikki arvot oli täysin normaalit. Tuli semmoinen extempporee ajatus että pitääkin kokeilla Suomalaisella bensalla noita vetoja, nämä kaikki tähänastiset ajot on ajettu venäläisellä 98:lla. En kyllä usko että ajat mihinkään muuttuu mutta kivaa tutkiskella näitä asioita
Näistä ei kai jää mitään vikakoodia vaikka toiminta olisi hieman hidastunut? Ainakin sellaista juttua oli jossain M5 ketjussa :think
Mutta vaihda ihmeessä kunnon bensat ja kokeile uudestaan. Vaatii varmaan totutusajoa tai adaptaatioiden nollauksen että alkaa vaikuttaa. Paha sanoa miten tasalaatuista se venäjän bensa on?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostTuli nyt sitte kunnon jumbon ehdotuksesta käytyä tyyppäämässä toi 100-200 veto jokusen kerran femmalla. En omista ku ton G-tech mittarin eikä sillä saa tommosia nopeuksia mitattua, joten ihan käsipelillä mentiin eli varmaan pientä heittoa voi olla ajoissa. Myötätuuleen 10,4s ja vastatuuleen 11-11,2s. Tie oli ihan sama tasainen suora tie. Auton mittarissa tällä hetkellä 61tkm ja ainoana muutoksena vakiosta on noi Eisenmann Sport takapöntöt. Kytkin alkaa olemaan ihan loppu ja luistikin joka kerta neloselle vaihtaessa. Yksi CPS on pimeänä ja maffit näyttää lukemia 122-123l/h.
Empä uskonu aiemmin yhtään noihin Tylyttäjän mittauksiin, ku ajat oli niin huimia mut noiden omien kokeilujen jälkeen mielipide taisi muuttua.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostVoi olla(mitäköhän maksaa ko. anturit?), mutta INPA:lla kun Dunkyn kanssa katsottiin livedataa niin kaikki arvot oli täysin normaalit. Tuli semmoinen extempporee ajatus että pitääkin kokeilla Suomalaisella bensalla noita vetoja, nämä kaikki tähänastiset ajot on ajettu venäläisellä 98:lla. En kyllä usko että ajat mihinkään muuttuu mutta kivaa tutkiskella näitä asioitaOriginally posted by _nixu_ View PostAnturit on varmaan luokkaa satasen kipale :think
Näistä ei kai jää mitään vikakoodia vaikka toiminta olisi hieman hidastunut? Ainakin sellaista juttua oli jossain M5 ketjussa :think
Mutta vaihda ihmeessä kunnon bensat ja kokeile uudestaan. Vaatii varmaan totutusajoa tai adaptaatioiden nollauksen että alkaa vaikuttaa. Paha sanoa miten tasalaatuista se venäjän bensa on?
Originally posted by Tylyttäjä View PostAi niin, nyt pitää alottaa vänkäys, miksi kukaan ei tarttunut tähän? Minä aloitan sitten; ei varmaan mene. Mitattu käsipelillä (epätarkka) ja kuitenkin vielä liioittelut päälle :think
Comment
-
Comment