kiitoksia kaikille kommenteista
Lisäillään vielä eli.
-tulisi mahtua lähestulkoon joka sisäpihalle keskustassa,ja tähän ei sprinteri pysty.
-autolla ajetaan myös pitkiä matkoja (muijan koiranäyttelyt) ja itse kalareissuja.
-auto tulee enemmän siviili- kuin työkäyttöön.
tästä on hyvä jatkaa koeajoja ja kohti uusia pettymyksiä..
Pitkille matkoille Viano/Brabus Ambiente
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Uusi malli on itseasiassa varsin inhimillinen ajella. Yllättävää kyllä. Saas nähdä minkälaisia vikoja muutaman vuoden päästä moisista löytyy
mielessä ollut et kävis kokeilemas noita uudempia,kuitenkin ovat suht edullisia firmalla tällä hetkellä ajossa jumpperit -05 ja -06 ja varsinkin tuo pienempi -05 ollut sellanen rahareikä et oksat pois ja ajomukavuudesta noissa ei tietoakaan,maxi varsiona vielä erittäin kankea...hyi hyi
mielessä ollut et kävis kokeilemas noita uudempia,kuitenkin ovat suht edullisia firmalla tällä hetkellä ajossa jumpperit -05 ja -06 ja varsinkin tuo pienempi -05 ollut sellanen rahareikä et oksat pois ja ajomukavuudesta noissa ei tietoakaan,maxi varsiona vielä erittäin kankea...hyi hyi
Pari vuotta sitten olin Jyväskylässä kattomassa rallia tuollasella uusikorisella isolla Jumperilla. Onhan se kankea kyllä kaupungissa pyörittää. Siellä kaposilla hiekkateilläkin meinas välillä käydä ahtaaksi vastakarvaan ajavien karavaanaripölöjen kanssa. Mutta mahtu ainaki nukkumaan makosasti
Mutta tosiaan ajolleen parempi, ku vanhakoriset. Joskin vanhakorinenkin on valovuosia edellä siitä vielä vanhemmasta (joku 90-luvun lopun malli)
-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Sportvani pitäisi käsittääkseni saada myös taka ja nelivetoisenakin.
Itsellä työautona Transit 350L -08.
140hp koneella(ohjelmoitu 170hv) niin pysyy mukavasti liikenteenkin mukana.
Varusteitakin löytyy vakiona Trend mallissa mukavasti: webasto, ilmastointi, sähköllä lämpiävät peilit ja tuulilasi, vakionopeudensäädin, esp jne..
Ajettavuudessa ja mukavuudessa hakkaa mennen tullen saman kokoluokan muut vaihtoehdot. Sprintteri oli toinen vaihtoehto mutta ei osunut budjettiin.
Kannattaa Transitti käydä koeajamassa ja -08 uudemmat Primastar/Trafic/Vivaro.
Primastar myös on ihan ok paku. Taitaa olla kyllä etuvetoinen. Pornstarter on varma vaihtoehto, Transiittikin ok, tosin paljon pakumaisempi kuin kohtuu henkilöautomainen Portter. Ehkä itse tuohon Porttieeriin kallistuisin, varsinkin jos matkaa ajetaan.
mutta oikeasti noita ducato,jumper ja boxer pakuja ei voi suositella kenellekkään Uusimmista versioista ei kokemuksia mutta tuo edellinen korimalli...
+1
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
mutta oikeasti noita ducato,jumper ja boxer pakuja ei voi suositella kenellekkään uusimmista versioista ei kokemuksia mutta tuo edellinen korimalli...
Meillä on töissä huoltoautona tommonen -99 mallinen boxer, ajettu noin 80tkm ja vittu se on paska Aivan kamala vehje ajaa, kiihtyvyys täysin perseestä, huippunopeus hädin tuskin yli 100kmh ja vikaakin on ollut enemmän kun tarpeeksi.
Toinen paku onkin uudemman korinen citroen jumper, ja se on kyllä ihan pätevä peli ajella ja ajettukin on jo pitkälle yli 100tkm, eikä siinä vikaa ole ollut, öljyjä vaihdeltu :think
Täällä on ollut huoltoautona -00 Ducato 1.9 tdi pitkä/matala joka ollut uudesta asti talossa. Autossa on ollut kuormaa koko ajan ja 350tkm lähestyy uhkaavasti. Ainoat asiat mitä autoon on tarvinnut laittaa normaalien huolto-osien lisäksi ovat olleet kytkin, tuulilasi, hehkut, akku, vetoakseli, pyörän laakerit eteen. Auto on erittäin suuntavakaa ja mukava ajella matkaa. Pitkänä miinuksena voimakas sisämelu, mutta sehän on korjattu jo seuraavassa mallissa. Ducaton/Jumperin/Boxerin uusin malli on tulee olemaan vahvana ennakkosuosikkina, kun seuraavaksi autokauppaan lähdetään. Moottoripuoleltahan löytyy myös 3.0 HDI joka olisi varsin mielenkiintoinen vaihtoehto. Mikä mahtaa olla hinta ero tänä päivänä uudella Transitilla ja Ducatolla?
Meillä on töissä huoltoautona tommonen -99 mallinen boxer, ajettu noin 80tkm ja vittu se on paska Aivan kamala vehje ajaa, kiihtyvyys täysin perseestä, huippunopeus hädin tuskin yli 100kmh ja vikaakin on ollut enemmän kun tarpeeksi.
Toinen paku onkin uudemman korinen citroen jumper, ja se on kyllä ihan pätevä peli ajella ja ajettukin on jo pitkälle yli 100tkm, eikä siinä vikaa ole ollut, öljyjä vaihdeltu :think
mullakin oli 2005 mallinen 100tkm ajettu boxeri ja kun ostin sen, niin kävin katsomassa saman hintaluokan 2000 luvun alun sprinttereitä, niin olihan ne ihan hirveitä pommeja. jokapuolelta ruosteessa ja sisusta myös kamala. pitää vähän verrta hintojakin. vastaavan ikäisestä kohtuullisesti ajetusta sprintteristä olisi saanut maksaa tuplat. jos jarrujen jumittelut unohdetaan ja usein vaihdettavat etuiskareiden yläpäät, niin onhan tuon korin ducato/boxer/jumper 2,8Hdi koneella asiallinen peli. vääntöä kivasti suht hiljainen henkilöautomainen ajettava. pikkupakut sitten asia erikseen.
edit: transitista sen verran, että syksyllä ajelin 3500km viikossa 2010 vuosimallin transitin 2,3 pohjalle tehdyllä asuntoautolla, niin jotenkin jäi tunne, että ennemmin ajan tuolla vanhemmalla boxerilla...
mullakin oli 2005 mallinen 100tkm ajettu boxeri ja kun ostin sen, niin kävin katsomassa saman hintaluokan 2000 luvun alun sprinttereitä, niin olihan ne ihan hirveitä pommeja. jokapuolelta ruosteessa ja sisusta myös kamala. pitää vähän verrta hintojakin. vastaavan ikäisestä kohtuullisesti ajetusta sprintteristä olisi saanut maksaa tuplat. jos jarrujen jumittelut unohdetaan ja usein vaihdettavat etuiskareiden yläpäät, niin onhan tuon korin ducato/boxer/jumper 2,8Hdi koneella asiallinen peli. vääntöä kivasti suht hiljainen henkilöautomainen ajettava. pikkupakut sitten asia erikseen.
Meidän auto on vanhemmalla 2.5TD moottorilla, se on ainakin aivan täys paska. En tiedä kuuluuko sen olla noin laiska, mutta jäin sillä kiihdytyksessä w123 200D mersullekin
Comment