kiitoksia kaikille kommenteista
Lisäillään vielä eli.
-tulisi mahtua lähestulkoon joka sisäpihalle keskustassa,ja tähän ei sprinteri pysty.
-autolla ajetaan myös pitkiä matkoja (muijan koiranäyttelyt) ja itse kalareissuja.
-auto tulee enemmän siviili- kuin työkäyttöön.
tästä on hyvä jatkaa koeajoja ja kohti uusia pettymyksiä..
Ajelen päivittäin puolipitkällä matalalla -08 vuotisella sprinterillä ja se mahtuu käytännössä mihin vaan...melko ketterä vielä kääntymään joten melko pienessä tilassa kääntää. Plussaa hyvistä peileistä joilla näkee peruuttaessa hyvin. Kannattaa kokeilla myös toi puolpitkä tai vaikka ihan lyhyt sprintteri koska se on huomattavasti helpompi tunkea ahtaille pihoille kuin mille se näyttää.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Vaihtoehtoina pitäisin tasan kahta merkkiä, Transporter ja ehkä Vito, muita paskoja ajaneena mikään muu ei tulisi kysymykseenkään.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Jos pienemmän kokoluokan pakua ettii, eikä hinta ole ongelma niin eihän siinä ole vaihtoehtoja. Tottakai se on transportteri. Mut ne nyt vaan on tuplasti kalliimpia mitä esim. jumpperit on. Laadussa ja kestävyydestä en mene sanomaan mitään, mut mukavuudessa kyllä.
Sen takia meidän firmaan ei transporttereita ole hankittu koska ovat niin pirun kalliita, ja kyllä niissä maksaa ihan turhaan sitä portteri lisää.
Pienistä pakuista nostankin itse ihan ylitse muiden hinta-laatu suhteeltaan hyundai h-1. Makuja on monia, mutta itse tykkäsin. Kovin henkilöautomainen ajaa, helposti sillä sellasen 1100km putkeen ajaa oikein mukavasti. Ei mikään kovin äänekäs sisälle, mukavat penkit missä säätövaroja. Pieniä miinuksia, niin vajavaiset ruosteruojaukset pohjassa, eikä koneetkaan mitään kaikkein taloudellisimpia taida olla, kelle sillä sit on väliä meneekö 9 vai 10l/100km
Vähän liukas talvella, mut lukkoperällä ihan kiva ajella. Eikä sellasella mihinkään jumiin voi jäädä, jokapaikassa se kulkee.
Jos sitä tilaa ei justiinsa tarvi kuin sen 2,50m Niin lyhyt Vito Lepposia pelejä ajella , tuntuu suurinpiirtein kuin ajaisi henkilöautolla .. Muistaa kattoa vaan sellasen yksilön jota on pesty Painepesurilla kunnolla ettei ruoste ole päässyt iskemään saumoihin ja jos tuunauskärpänen iskee niin palikkaa löytyy ja saa kyllä todella näppärän näkösiä tossa oma vanhakoppanen http://s89.photobucket.com/albums/k2...t=P9270002.jpg
170 hv jos ny oikein muistaa ja hyndaista mieleen että tossa h1 ainaki vanhemmassa oli 5*120 jako
Uudemmassa joo 170hv, luulis riittävän vetokyky. Meidän firmalla on 04 vuoden h-1, eikä siinä ole kun reilu 100hv. Silti yllättävän sorituskykyinen moottori ja varsinkin moottorin vääntöalue on laaja. Seuraava pikkupaku on edelleen hyundai jos sellaselle tarvetta.
Faijalla ollu vanhempi H-1 6vuotta ja tekniikalta ihan ok peli,,mutta pellit lahoo käsiin. En sitten tiedä millasta laatua tää uudempi mahtaa olla.. Myös vanhemmissa ollu paljon kansivikoja.
Bmw f11 530d -14 m-sport Bmw e39 M5 -00 VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i Bmw e60 525i -04 Ex.Bmw e34 525i -92 Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Ei ainakaan kyllä vanhan koppasta vitoa jos aikoo ajaa talvella taikka ilman kuulosuojia, uuden koppaset erikseen.
Talvella meinaa oikein oikeasti alaruumis paleltua, vaikka olis miten monet joululahjavillasukat jalassa ja sitten taas vastaavasti pää paistuu.. kiitos hienosti suunnitellun "jaloille puhalluksen", muuten ok mutta olen tottunut pitämään jalkoja polkimilla ajaessa. Suutin kun on keskellä autoa, puolimetriä taaempana jaloista sekä metrin etäisyydellä sivusuunnassa
Ja meteli on kyllä niinkuin vanhassa valmetissa, ei mitään hajua soiko puhelin vai ei.. että ihan pysähtyessän voi sitten tarkistaa onko kukaan soittanut.
No onhan se toisaalta suuntavakaa ja helppo ajettava, eikä hirveästi oo tarvinnu tehdä remonttiakaan vaikka kohta 300tkm mittarissa..
mutta sen verran hieno peli kuitenkin, että on saanut lempinimen "yhtiön mersu"
Itse ostaisin vivaron/primastarin/trafficin.. ooppeli ja rellu näistä selvästi hiljaisempia. Muutenkin kohtuu edullisia jos just vertaa pornstartteriin tai vitoon.
Tätä ajatusta tietenkin ruokkii kaverin musta facelifti +200hv 2.5 vivaro, regastuksena joka nurkassa 275/30R20, rosterireunalla
Itse ostaisin vivaron/primastarin/trafficin.. ooppeli ja rellu näistä selvästi hiljaisempia. Muutenkin kohtuu edullisia jos just vertaa pornstartteriin tai vitoon.
Tätä ajatusta tietenkin ruokkii kaverin musta facelifti +200hv 2.5 vivaro, regastuksena joka nurkassa 275/30R20, rosterireunalla
Kannattaa sitten varata alapalloniveliä ja raidetangonpäitä ripakopallinen kyytiin, vaihtoväli jotakuinkin 20-30tkm...
Toi kuulostaa aika mielenkiintoselta ottaen huomioon, että autot on kutakuinkin kaikki about identtisiä (Relluja).
No samaa ihmettelin, mutta perä jälkeen noita koeajaneena eron kyllä huomasi ja rellun myyjä jotain selittikin (kehui omaansa) että eroja on äänieristyksessä ja akselistoissa (? :think)
Jos pienemmän kokoluokan pakua ettii, eikä hinta ole ongelma niin eihän siinä ole vaihtoehtoja. Tottakai se on transportteri. Mut ne nyt vaan on tuplasti kalliimpia mitä esim. jumpperit on. Laadussa ja kestävyydestä en mene sanomaan mitään, mut mukavuudessa kyllä.
Sen takia meidän firmaan ei transporttereita ole hankittu koska ovat niin pirun kalliita, ja kyllä niissä maksaa ihan turhaan sitä portteri lisää.
Pienistä pakuista nostankin itse ihan ylitse muiden hinta-laatu suhteeltaan hyundai h-1. Makuja on monia, mutta itse tykkäsin. Kovin henkilöautomainen ajaa, helposti sillä sellasen 1100km putkeen ajaa oikein mukavasti. Ei mikään kovin äänekäs sisälle, mukavat penkit missä säätövaroja. Pieniä miinuksia, niin vajavaiset ruosteruojaukset pohjassa, eikä koneetkaan mitään kaikkein taloudellisimpia taida olla, kelle sillä sit on väliä meneekö 9 vai 10l/100km
Vähän liukas talvella, mut lukkoperällä ihan kiva ajella. Eikä sellasella mihinkään jumiin voi jäädä, jokapaikassa se kulkee.
Etkai oo Hanakoilla töissä? Just kattelin tänään iltapäivällä, kun yhtä niitä H-1:stä hinattiin ojasta pois siinä Auto-Kymin risteyksessä. Joku Civicci tullu kylkeen ilmeisesti..
Itse ostaisin vivaron/primastarin/trafficin.. ooppeli ja rellu näistä selvästi hiljaisempia. Muutenkin kohtuu edullisia jos just vertaa pornstartteriin tai vitoon.
Tätä ajatusta tietenkin ruokkii kaverin musta facelifti +200hv 2.5 vivaro, regastuksena joka nurkassa 275/30R20, rosterireunalla
Ikinä en ole ajanut niin paskaa pakua kuin vivaro on, mulla ollut nyt 3v tuollainen 2.5 tcditd vai mikä vittu nyt onkaan mutta vertauksena niin perämoottori transportterikin on parempi auto ajaa.. Tilasinpa nyt sitten uuden transportterin, ja jos minusta kiinni on niin en ikinä koske enää noihin vivaroihin tai vastaaviin.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment