Originally posted by Petri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pakettiautot
Collapse
X
-
Originally posted by smo83 View Postvoi hiekkalaatikko. etuveto isontaa aina kääntö sädettä. joten ahtaassa paikassa, se on huononpi. toki voihan sitä venkslatakkin. RAUHA ANNETAAN OLLA.
Joo kyllä mä tiedän mitä se kääntyvyys on, ja se tässä nyt hauska juttu olikin että kysyin sun ajokokemusta erilaisista pakettiautoista vuosien varrella... Itsellä n. 40tkm/vuosi alkaen vuodesta 2002 eikä Hiace todellakaan ole se nautinnollisin kokemus...
Comment
-
-
Originally posted by Petri View PostEn mä nyt kysynyt että saatko sä sen vitun ruosteisen ja haisevan hiacen kääntymään vai et, vaan että onko sulla oikeasti AJOKOKEMUSTA(+20tkm/vuosi) siitä paskalaatikosta..?
Mulla ja monella muulla näyttäis olevan...
onnistuuko masterilla?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Onko kokemuksia noista vanhoista Mersun pakuista, 609 ym. siis tämä torimyyjämalli?
Tarttis jossain vaiheessa hommata varikkovehje ja niissä olis kokoa ja tilaa. Pari tonnia ajattelin investoida, ei tule kuitenkaan jokapäiväiseen käyttöön. Ikiliikkujan maineessa ne on, ruoste taitaa olla vaan se suurin ongelma. Ja mä varmaan hommaisin kevyt kuorma-autona.
Comment
-
-
Äläs nyt Pete hiacea mollaa.
Itsellä ollut alla useita hissuja takapotkuna ja nelarina. Nelarista en tykänny vaikka aika huolettomasti sai talvella mennä.
Tottahan se on että hissun penkki on aika perseestä ja kabiini ahdas, mutta kyllä siihen tottu.
Pari vuotta tuli ajettua automaatti vitoa (150hv) ja se oli kyllä yks parhaista pakuista ajaa, varsinki talvella ku otti salavalikon kautta estot pois.
Mulla kuitenki tulee lähemmäs 60tkm vuodessa pelkästään työn takia ja kohta 8v näitä veivannu.Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostOnko kokemuksia noista vanhoista Mersun pakuista, 609 ym. siis tämä torimyyjämalli?
Tarttis jossain vaiheessa hommata varikkovehje ja niissä olis kokoa ja tilaa. Pari tonnia ajattelin investoida, ei tule kuitenkaan jokapäiväiseen käyttöön. Ikiliikkujan maineessa ne on, ruoste taitaa olla vaan se suurin ongelma. Ja mä varmaan hommaisin kevyt kuorma-autona.Last edited by ThemeJ; 06-12-2012, 13:05.Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Originally posted by Jyle View PostKyllä täältä pitää kanssa antaa ääni hiacelle.. Varsinki 2001 eteenpäin d4d motilla varustettu hissu on ihan mainio juhta.. Öljyt ja suodattimen ku vaihtaa, ni pärjää pitkälle.. Onhan se hiukan kevyt peräinen, mutta mitäs väliä sillä on..
Tällä hetkellä alla -11 spritteri ja kyllä vähän ikävä on hiacea..Palaa niin hermo noihin luistonestoihin yms... varsinkaan kun tässä uudemmassa ei saa estoja pois edes "salavalikon" kautta..
---e92 ///M3---
---e39 530i---
Comment
-
-
Originally posted by CarlosM View PostMikä helvetin idea siinä on että työkalun ei pitäisi olla mukava, tai että työkalussa voitaisi tinkiä mukavuudesta ja varusteista? Siinä työkalussahan sä vietät melkein puolet elämästä, mutta ei sen tarvi olla mukava koska työkalu..oikeesti mitä....
Jos Hiace on kamala koppi, niin kokeilkaapa joskus VanetteaW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by CarlosM View PostMikä helvetin idea siinä on että työkalun ei pitäisi olla mukava, tai että työkalussa voitaisi tinkiä mukavuudesta ja varusteista? Siinä työkalussahan sä vietät melkein puolet elämästä, mutta ei sen tarvi olla mukava koska työkalu..oikeesti mitä....| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by CarlosM View PostMikä helvetin idea siinä on että työkalun ei pitäisi olla mukava, tai että työkalussa voitaisi tinkiä mukavuudesta ja varusteista? Siinä työkalussahan sä vietät melkein puolet elämästä, mutta ei sen tarvi olla mukava koska työkalu..oikeesti mitä....
Korjaamollakaan ei tarvitse juosta yhtenään, kun autosta pidetään huolta ajallaan, eikä vasta sitten kun se hajoaa tienposkeen.
Varusteita ja tilpehööriä niinpaljon, kuin budjetti kestää. Karvalakki hiacet saa rahdata afrikkaan mun puolestani.
Comment
-
-
Hiacessa on hyvää mielestäni yleinen kestävyys. Menee satoja tonneja pelkillä öljynvaihdoilla. Eikä ole mitään rikkoontuvaa sähköpaskaa, minkä korjaaminen harmittaa vietävästi mikäli joutuu omasta pussista kaivamaan tai mitään rikkoontuvia kaksimassavauhtipyöriä tai koko päivän kestäviä jakopään hihnanvaihtoja jne.
Mutta ikävän meluisia ne on maantiellä ja talvella auttamattoman kevytperäisiä ilman lastia. Polttoaineen kulutuskin on ainakin ennen D4D moottoreita melko korkea.
Työkalumaiseen ergonomiaan ja mukavuustasoon tyytyvälle käypä valinta.
Comment
-
-
Originally posted by CarlosM View PostMikä helvetin idea siinä on että työkalun ei pitäisi olla mukava, tai että työkalussa voitaisi tinkiä mukavuudesta ja varusteista? Siinä työkalussahan sä vietät melkein puolet elämästä, mutta ei sen tarvi olla mukava koska työkalu..oikeesti mitä....
Onneksi virmalla ei ole enää hiasea.E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostOnko kokemuksia noista vanhoista Mersun pakuista, 609 ym. siis tämä torimyyjämalli?Originally posted by ThemeJ View PostVarmasti kestää isältä pojalle ja isää ennen kestäny jo mooseksella.
Seuraavaksi tuli 407lava-malli, joka ajettavuuden puolesta oli entiseen verrattuna jopa mukava42 1:1,6 70/30
Comment
-
Comment