Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n jälkeen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TJJ
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 7591
    • Jyväskylä

    Originally posted by Vanquish View Post
    XF jagge
    Aivan liian iso.
    E39 528iA

    Comment

    • Petri.Kekkonen
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 7380
      • Oulu

      Originally posted by Vanquish View Post
      XF jagge
      Sisusta ja ulkonäkökin toimii, ei vaan ole tullut koskaan ajettua. Saa kai tuohonkin jotain tiukempaa alustaa ja/tai muuta sport-pakettia... :think
      E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
      E39 523i M Sport '00, Titansilber

      Comment

      • -Tapi
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 3117
        • Välisuomi

        Originally posted by Vanquish View Post
        XF jagge
        ..on käynyt mielessä. Pitäisi käydä ajelulla. On vaan iso kynnys luottaa ko. merkkiin käyttiksenä.
        ---

        Comment

        • reekoon
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2007
          • 3426
          • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

          Tässä samanlaista ongelmaa itselläkin. Nykyisen tilanteen salliessa lähtee E39 540iA myyntiin ja tilalle pitäisi saada uusi. Kilometreja autoon tulee vuodessa muutamia tuhansia joten vaihtoehdot ovat joko E39 M5 tai E60 545.

          M5boardia lueskellut ja siellä ainakin porukka sitämieltä että näistä kahdesta M5, vaikkakin vanhempi malli, olisi parempi vaihtoehto. Mitäs mieltä täällä raati on. Suoritus arvollisesti nuo ovat paperilla aika samoissa, mutta todellisuus taitaa olla kuitenkin S62 eduksi aika paljon. Sinänsä ei niin kiinnosta tämä seikka, koska ei sillä tulla kilpaa ajamaan. Tietysti kaasuun reagointi motarilla ja yleensäkkin on mukavaa ja siksi vaihto ehdotkin pyörivät näissä eikä esim 520ssa.
          E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
          JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


          E36 316i Compact Hellrot

          Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
          Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

          Comment

          • teropa
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2005
            • 3855
            • Oulu

            Originally posted by reekoon View Post
            Tässä samanlaista ongelmaa itselläkin. Nykyisen tilanteen salliessa lähtee E39 540iA myyntiin ja tilalle pitäisi saada uusi. Kilometreja autoon tulee vuodessa muutamia tuhansia joten vaihtoehdot ovat joko E39 M5 tai E60 545.

            M5boardia lueskellut ja siellä ainakin porukka sitämieltä että näistä kahdesta M5, vaikkakin vanhempi malli, olisi parempi vaihtoehto. Mitäs mieltä täällä raati on. Suoritus arvollisesti nuo ovat paperilla aika samoissa, mutta todellisuus taitaa olla kuitenkin S62 eduksi aika paljon. Sinänsä ei niin kiinnosta tämä seikka, koska ei sillä tulla kilpaa ajamaan. Tietysti kaasuun reagointi motarilla ja yleensäkkin on mukavaa ja siksi vaihto ehdotkin pyörivät näissä eikä esim 520ssa.
            Itse en henk koht vaihtaisi enää E39 540iA:sta M5:een. Ainoastaan siksi, koska vaihteisto on automaattina niin mahtava, ja kulkupuoli silti sivistyneen OK, vaikkei M5:ttä hätyytäkään. Jos noista pitäis valita, niin pitäisin 540:sen, taikka ostaisin 550i:n suoraan E60 korissa. Jos manuaaliloota on OK, niin menee toki M5:kin, mutta jos ne viimeset tehot ei ole se tärkein juttu, niin tuskin lähtisin itse tuolle E39 M5 linjalle.

            Tero
            E60 520dA M-sport
            ---Ex
            E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
            E90 330iA, 325iA, 320dA
            E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
            E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

            PPL(A)

            Comment

            • reekoon
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 3426
              • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

              Niinpä tässä koitan kovasti järkeillä tätä vaihtoa, kun oma 540 on priima kunnossa ja sisältää uuden vaihteistonkin

              550 hinnat pomppaavat aikalailla tuosta 545 mielestäni. 550 olisi tietysti se ns. uusi 540, mutta mutta...

              Automaattivaihteisto on kyllä kieltämättä aika ykkönen, mutta nyt muuton jälkeen ei tule enää kaupunki ajoa, saati oikeastaan muutakaan ajoa tuolla bmwllä kun välimatkat niin lyhyet joko paikkaan ja junalla töihin. Arkiauton virkaa hoitaa tällä hetkellä 91 vuoden 1.4RN Clio joten...lol
              E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
              JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


              E36 316i Compact Hellrot

              Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
              Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

              Comment

              • teropa
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2005
                • 3855
                • Oulu

                Originally posted by reekoon View Post
                Niinpä tässä koitan kovasti järkeillä tätä vaihtoa, kun oma 540 on priima kunnossa ja sisältää uuden vaihteistonkin

                550 hinnat pomppaavat aikalailla tuosta 545 mielestäni. 550 olisi tietysti se ns. uusi 540, mutta mutta...

                Automaattivaihteisto on kyllä kieltämättä aika ykkönen, mutta nyt muuton jälkeen ei tule enää kaupunki ajoa, saati oikeastaan muutakaan ajoa tuolla bmwllä kun välimatkat niin lyhyet joko paikkaan ja junalla töihin. Arkiauton virkaa hoitaa tällä hetkellä 91 vuoden 1.4RN Clio joten...lol
                Jos sulla ei juuri tule ajoja, niin pidä se 540. Et mene vikaan...

                Tero
                E60 520dA M-sport
                ---Ex
                E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
                E90 330iA, 325iA, 320dA
                E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
                E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

                PPL(A)

                Comment

                • reekoon
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 3426
                  • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

                  Originally posted by teropa View Post
                  Jos sulla ei juuri tule ajoja, niin pidä se 540. Et mene vikaan...

                  Tero

                  no pöh... minä kun luulin saavani täältä kannustimia M5 ostoon :P täyty varmaan sitten alkaa jalostamaan tuota 540 lisää. Maalaukseen se menee viikon päästä. M puskuria taakse ja uutta vannetta sitten varmaan. Mielitekisi vaihtaa kun ei autolainaakaan tällä hetkellä ole...ja kyllähän jokaisella itseään kunnioittavalla veronmaksajalla nyt vähintää 10000€ pitää autolainaa aina olla :P
                  E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
                  JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


                  E36 316i Compact Hellrot

                  Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
                  Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

                  Comment

                  • teropa
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2005
                    • 3855
                    • Oulu

                    Originally posted by reekoon View Post
                    no pöh... minä kun luulin saavani täältä kannustimia M5 ostoon :P täyty varmaan sitten alkaa jalostamaan tuota 540 lisää. Maalaukseen se menee viikon päästä. M puskuria taakse ja uutta vannetta sitten varmaan. Mielitekisi vaihtaa kun ei autolainaakaan tällä hetkellä ole...ja kyllähän jokaisella itseään kunnioittavalla veronmaksajalla nyt vähintää 10000€ pitää autolainaa aina olla :P
                    Jos se ei ole M-Sport, niin sitten asia erikseen .

                    Tero
                    E60 520dA M-sport
                    ---Ex
                    E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
                    E90 330iA, 325iA, 320dA
                    E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
                    E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

                    PPL(A)

                    Comment

                    • reekoon
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 3426
                      • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

                      no ei
                      E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
                      JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


                      E36 316i Compact Hellrot

                      Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
                      Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

                      Comment

                      • teropa
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2005
                        • 3855
                        • Oulu

                        Originally posted by reekoon View Post
                        no ei
                        Sitten ei muutako kahtomaan uutta tilalle.

                        Mullakin olis yksi automaatilla tarjolla, hyvä semmonen. Mutta eipä mullakaan ole paljoa järkeä vaihtaa. Välirahat on aivan hirveitä jos mielii uudempaa E60:stä.



                        Tero
                        E60 520dA M-sport
                        ---Ex
                        E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
                        E90 330iA, 325iA, 320dA
                        E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
                        E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

                        PPL(A)

                        Comment

                        • reekoon
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2007
                          • 3426
                          • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

                          Mites sitten toi 545 A-laatikko? Hajoaako sekin aina 100K tai 200K kohdilla niinkuin E39 ZF? Onko muuten E60/61 automaattilaakoissa eroja, bensa koneissa siis?

                          Toisaalta auto mikä nyt hommataan seuraavaksi niin sillä on ajettu ihan max 80-100K joten alkaa oleen E39 M5 löytäminen noilla kilometreillä aika vaikeaa, että väri ja varusteet tyydyttää.
                          E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
                          JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


                          E36 316i Compact Hellrot

                          Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
                          Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

                          Comment

                          • TFV
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2006
                            • 3080
                            • Nurmijärvi

                            Originally posted by reekoon View Post
                            Mites sitten toi 545 A-laatikko? Hajoaako sekin aina 100K tai 200K kohdilla niinkuin E39 ZF? Onko muuten E60/61 automaattilaakoissa eroja, bensa koneissa siis?

                            Toisaalta auto mikä nyt hommataan seuraavaksi niin sillä on ajettu ihan max 80-100K joten alkaa oleen E39 M5 löytäminen noilla kilometreillä aika vaikeaa, että väri ja varusteet tyydyttää.
                            Eihän ne hajoa kuin dieseleissä.

                            Mulle on tulossa 5/2007 523 automaatitourinki 66tkm. Täysnahkaverhous ym.
                            Mahtaa vaan olla sulle liian nololla koneella.
                            E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                            Comment

                            • reekoon
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2007
                              • 3426
                              • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

                              Originally posted by TFV View Post
                              Eihän ne hajoa kuin dieseleissä.

                              Mulle on tulossa 5/2007 523 automaatitourinki 66tkm. Täysnahkaverhous ym.
                              Mahtaa vaan olla sulle liian nololla koneella.

                              Ei todellakaan, vaan kun auto on tulossa lähinnä sellaiseksi pyhä ajeluautoksi niin kärsis ehkä ottaa hieman isomman koneen. Toiseksi jotenkin tykästynyt tuohon 540 vaivattomaan kulkemiseen, vaikkei se mikään raketti ole niin kyllä siinä paljon enempi on fiilistä kuin esim. T5 volvossa. Ei niin kään että volvo olis huono auto (jos täällä jollain sellain nyt on).
                              E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
                              JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


                              E36 316i Compact Hellrot

                              Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
                              Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

                              Comment

                              • PP440
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2007
                                • 1263
                                • Mikkeli

                                Sanokaahan E39 ukot et onko tossa e39 sedanissa miten pieni kontti? Ite perheellisenä (2 lasta) koko ajan miettiny et touring on MUST... mutta onko ? mahtuuko sedanin konttiin lasten yhdistelmävaunut + muuta kamaa...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎