Originally posted by Vanquish
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Vanquish View PostXF jaggeE92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Tässä samanlaista ongelmaa itselläkin. Nykyisen tilanteen salliessa lähtee E39 540iA myyntiin ja tilalle pitäisi saada uusi. Kilometreja autoon tulee vuodessa muutamia tuhansia joten vaihtoehdot ovat joko E39 M5 tai E60 545.
M5boardia lueskellut ja siellä ainakin porukka sitämieltä että näistä kahdesta M5, vaikkakin vanhempi malli, olisi parempi vaihtoehto. Mitäs mieltä täällä raati on. Suoritus arvollisesti nuo ovat paperilla aika samoissa, mutta todellisuus taitaa olla kuitenkin S62 eduksi aika paljon. Sinänsä ei niin kiinnosta tämä seikka, koska ei sillä tulla kilpaa ajamaan. Tietysti kaasuun reagointi motarilla ja yleensäkkin on mukavaa ja siksi vaihto ehdotkin pyörivät näissä eikä esim 520ssa.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostTässä samanlaista ongelmaa itselläkin. Nykyisen tilanteen salliessa lähtee E39 540iA myyntiin ja tilalle pitäisi saada uusi. Kilometreja autoon tulee vuodessa muutamia tuhansia joten vaihtoehdot ovat joko E39 M5 tai E60 545.
M5boardia lueskellut ja siellä ainakin porukka sitämieltä että näistä kahdesta M5, vaikkakin vanhempi malli, olisi parempi vaihtoehto. Mitäs mieltä täällä raati on. Suoritus arvollisesti nuo ovat paperilla aika samoissa, mutta todellisuus taitaa olla kuitenkin S62 eduksi aika paljon. Sinänsä ei niin kiinnosta tämä seikka, koska ei sillä tulla kilpaa ajamaan. Tietysti kaasuun reagointi motarilla ja yleensäkkin on mukavaa ja siksi vaihto ehdotkin pyörivät näissä eikä esim 520ssa.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Niinpä tässä koitan kovasti järkeillä tätä vaihtoa, kun oma 540 on priima kunnossa ja sisältää uuden vaihteistonkin
550 hinnat pomppaavat aikalailla tuosta 545 mielestäni. 550 olisi tietysti se ns. uusi 540, mutta mutta...
Automaattivaihteisto on kyllä kieltämättä aika ykkönen, mutta nyt muuton jälkeen ei tule enää kaupunki ajoa, saati oikeastaan muutakaan ajoa tuolla bmwllä kun välimatkat niin lyhyet joko paikkaan ja junalla töihin. Arkiauton virkaa hoitaa tällä hetkellä 91 vuoden 1.4RN Clio joten...lolE91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostNiinpä tässä koitan kovasti järkeillä tätä vaihtoa, kun oma 540 on priima kunnossa ja sisältää uuden vaihteistonkin
550 hinnat pomppaavat aikalailla tuosta 545 mielestäni. 550 olisi tietysti se ns. uusi 540, mutta mutta...
Automaattivaihteisto on kyllä kieltämättä aika ykkönen, mutta nyt muuton jälkeen ei tule enää kaupunki ajoa, saati oikeastaan muutakaan ajoa tuolla bmwllä kun välimatkat niin lyhyet joko paikkaan ja junalla töihin. Arkiauton virkaa hoitaa tällä hetkellä 91 vuoden 1.4RN Clio joten...lol
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostJos sulla ei juuri tule ajoja, niin pidä se 540. Et mene vikaan...
Tero
no pöh... minä kun luulin saavani täältä kannustimia M5 ostoon :P täyty varmaan sitten alkaa jalostamaan tuota 540 lisää. Maalaukseen se menee viikon päästä. M puskuria taakse ja uutta vannetta sitten varmaan. Mielitekisi vaihtaa kun ei autolainaakaan tällä hetkellä ole...ja kyllähän jokaisella itseään kunnioittavalla veronmaksajalla nyt vähintää 10000€ pitää autolainaa aina olla :PE91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View Postno pöh... minä kun luulin saavani täältä kannustimia M5 ostoon :P täyty varmaan sitten alkaa jalostamaan tuota 540 lisää. Maalaukseen se menee viikon päästä. M puskuria taakse ja uutta vannetta sitten varmaan. Mielitekisi vaihtaa kun ei autolainaakaan tällä hetkellä ole...ja kyllähän jokaisella itseään kunnioittavalla veronmaksajalla nyt vähintää 10000€ pitää autolainaa aina olla :P
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
no eiE91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View Postno ei
Mullakin olis yksi automaatilla tarjolla, hyvä semmonen. Mutta eipä mullakaan ole paljoa järkeä vaihtaa. Välirahat on aivan hirveitä jos mielii uudempaa E60:stä.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Mites sitten toi 545 A-laatikko? Hajoaako sekin aina 100K tai 200K kohdilla niinkuin E39 ZF? Onko muuten E60/61 automaattilaakoissa eroja, bensa koneissa siis?
Toisaalta auto mikä nyt hommataan seuraavaksi niin sillä on ajettu ihan max 80-100K joten alkaa oleen E39 M5 löytäminen noilla kilometreillä aika vaikeaa, että väri ja varusteet tyydyttää.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostMites sitten toi 545 A-laatikko? Hajoaako sekin aina 100K tai 200K kohdilla niinkuin E39 ZF? Onko muuten E60/61 automaattilaakoissa eroja, bensa koneissa siis?
Toisaalta auto mikä nyt hommataan seuraavaksi niin sillä on ajettu ihan max 80-100K joten alkaa oleen E39 M5 löytäminen noilla kilometreillä aika vaikeaa, että väri ja varusteet tyydyttää.
Mulle on tulossa 5/2007 523 automaatitourinki 66tkm. Täysnahkaverhous ym.
Mahtaa vaan olla sulle liian nololla koneella.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostEihän ne hajoa kuin dieseleissä.
Mulle on tulossa 5/2007 523 automaatitourinki 66tkm. Täysnahkaverhous ym.
Mahtaa vaan olla sulle liian nololla koneella.
Ei todellakaan, vaan kun auto on tulossa lähinnä sellaiseksi pyhä ajeluautoksi niin kärsis ehkä ottaa hieman isomman koneen. Toiseksi jotenkin tykästynyt tuohon 540 vaivattomaan kulkemiseen, vaikkei se mikään raketti ole niin kyllä siinä paljon enempi on fiilistä kuin esim. T5 volvossa. Ei niin kään että volvo olis huono auto (jos täällä jollain sellain nyt on).E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
Comment